Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hemmetti, että vihaan tätä pinnallista maailmaa!

Vierailija
22.02.2017 |

Tuo Maria Veitolan ulkonäön haukkuminen, yleisön reagointi siihen ja sitten vielä Hanna Sumarin allien kommentointi. Mä en jaksa enää. Varsinkin naisilla on nykyään ihan järkyttävät ulkonäköpaineet. Tavallaan olen iloinen, että mulla ei ole tyttölasta. Säästyypähän pahimmalta.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.

Vierailija
2/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käänteinen kulttuurishokki kun tulin takaisin Suomeen paikasta, jossa ulkonäkö ja varsinkaan vaatteet eivät ole kovin tärkeitä. Nyt Helsingissä ahdistaa kun ikäisilläni naisilla on ikuinen kilpavarustelu meneillään. Pitää olla laiha tai ainakin tosi timmi ja pitää olla turkis tai joku muu kallis takki, kauniit pitkät hiukset, taidokas meikki joka päivä jne. Haluan muuttaa maalle, vaikka olen paljasjalkainen helsinkiläinen. Ja viihdemediaa en aio seurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin naisilla? Nainenhan saa miehiltä huomiota, vaikka olisi minkälaiset allit tai ylipainoa reilummin. Sen sijaan keskiarvoa hieman rumempi mies ei saa naisilta mitään huomiota ikinä

Vierailija
4/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN samaa mieltä.

Malli naisille tuntuu olevan, että ihan sama mitä päässä pyörii, kunhan se pää vaan näyttää hyvältä. Ja kroppa tietty myös.

Ulkonäkökeskusteluissa on usein vain kaksi ääripäätä: laitettu & leikelty barbie tai laittautumaton poikatyttö. Ihan kuin ei välimuotoja olisi ja suurin osa naisista kuitenkin on jotain noiden väliltä.

Vierailija
5/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin naisilla? Nainenhan saa miehiltä huomiota, vaikka olisi minkälaiset allit tai ylipainoa reilummin. Sen sijaan keskiarvoa hieman rumempi mies ei saa naisilta mitään huomiota ikinä

Hyvä jos sinä et saa huomiota naisilta, kun sinä et tunnu ymmärtävän lukemaasi, etkä osaa samaistua toisen ihmisen asemaan. Paitsi jos se on ruma mies.

Vierailija
6/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jumalauta mä en jaksa tätä enää!! Avaa minkä keskustelun tahansa niin aina jotain tälläistä paskaa tulee jossain vaiheessa! Jos olet itsesäälissä rypevä idiootti sukupuoleen katsomatta niin ei kukaan varmasti halua jakaa elämää sun kanssa! Lopeta nyt jo vittu tuo vinkuminen!!

Vierailija
7/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla perusteella luusisi että miehet panostaisivat ulkonäköönsä ja naiset kulkisivat ympäriinsä laittautumattomina.

Vierailija
8/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jumalauta mä en jaksa tätä enää!! Avaa minkä keskustelun tahansa niin aina jotain tälläistä paskaa tulee jossain vaiheessa! Jos olet itsesäälissä rypevä idiootti sukupuoleen katsomatta niin ei kukaan varmasti halua jakaa elämää sun kanssa! Lopeta nyt jo vittu tuo vinkuminen!!

Ainoastaan naisten ulkonäköpaineista saa huolestua ja pahastua? Miesten ulkonäköpaineet ovat vinkumista ja itsesäälissä rypemistä

Vierailija
9/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla perusteella luusisi että miehet panostaisivat ulkonäköönsä ja naiset kulkisivat ympäriinsä laittautumattomina.

Samalla salilla käyvistä noin 80% on miehiä eli tukee teoriaa. Tai sitten kaikki naiset käyvät juuri eri aikaan kuin mä

Vierailija
10/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen niitä "uutisia" lähinnä huvittuneena. Asiat on niin kauan hyvin, kun ei ole tähdellisempää kirjoitettavaa.

Ja olen äärettömän tyytyväinen siihen, että minulla on hyvä itsetunto eikä muiden kommentit tai mielipiteet voisi vähempää kiinnostaa. Ja ei, en ole mikään nuori tytönhupakka mallin mitoissa, vaan keski-ikäinen nainen vatsamakkaroineen ja alleineen ja ihan tasan tarkkaan laitan ensi kesänäkin hihattomat paidat ja topit ylleni. Jos allini sitten jotakuta häiritsevät, kääntäköön katseensa toiseen suuntaan.

Vierailija
11/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa keskustellaan nyt naisista. Jos sinä haluat keskustella miesten ulkonäköpaineista, avaa aiheelle oma ketju. Paitsi jos haluat vain trollata ja ulinallasi estää naisten keskustelun.

Vierailija
12/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ulkonäköpaineet on pientä verrattuna miesten ulkonäköpaineisiin.

Ihan pelkkä ruumiinpituus, jos synnyt alle 180cm mieheksi niin peli on menetetty. Tuon jälkeen vielä pitäisi omata naamakomeus, peniksen iso koko, korkeakoulutus, hyvä työpaikka, matala ääni, leveät hartiat.

Vierailija
13/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla salilla käyvistä noin 80% on miehiä eli tukee teoriaa. Tai sitten kaikki naiset käyvät juuri eri aikaan kuin mä

Monet naiset käyvät naisten saleilla.

Vierailija
14/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi keskustella naisten ulkonäköpaineista, kun nuo kilttimiesprovoajat tulevat jokaiseen keskusteluun itkemään. Voi luoja, että ärsyttää. Niille pitäisi olla vaan vastaamatta. Onhan se silti harmi, että keskustelu täyttyy vain niistä.

Mulle ei muuten nöin äkkiseltään tule mieleen yhtään uutista, jossa joku taitava mies oltaisiin haukuttu rumaksi. Oli se sitten yleisö, juontaja tai uutisten kommentoijat.

Vierailija
15/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä saatana pitkä paska.

T. Allikas ja ylipainoa reilummin omaava nainen, joka ei saa miehiltä huomioo

Vierailija
16/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista tämä nykymeno. Toivottavasti jossain vaiheessa tämä fitness-silikonitissi-perseselfie-tyrkkyblondimeininki menee pois muodista ja mennään taas luonnollisempaan suuntaan.

Vierailija
17/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei muuten nöin äkkiseltään tule mieleen yhtään uutista, jossa joku taitava mies oltaisiin haukuttu rumaksi. Oli se sitten yleisö, juontaja tai uutisten kommentoijat.

Suurin osa Bull-uutisista

Vierailija
18/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan elää ihan eri maailmassa, mun mielestä ulkonäkö on ja on aina ollut aika pienessä osassa elämässä. Ei mun ystäväpiirissä ainakaan edes paljon puhuta noista asioista ja telkkarissakin on paljon ohjelmia, joissa muut jutut merkkaa, samoin lehdissä.

Vierailija
19/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että naiset tekevät tämän kilpavarustelun itse. Ei miehiä kiinnosta, kunhan on siistit perusvaatteet.

Vierailija
20/71 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista tämä nykymeno. Toivottavasti jossain vaiheessa tämä fitness-silikonitissi-perseselfie-tyrkkyblondimeininki menee pois muodista ja mennään taas luonnollisempaan suuntaan.

Lihaskuntoharjoittelu painojen kanssa on ihan luonnollista, terveellistä ja kaikille suositeltavaa. Fitness taitaa tarkoittaa kilpailua ja sitä harrastaa hyvin pieni prosentti liikunnan harrastajista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi