Poltatteko pilveä?
Minä poltan melkein joka päivä. Vois jo laillistaa sen ihmetyttää tää pelleily.
Kommentit (134)
Hyvä ketju! toivottavasti ei poistu taas kohta niinkuin useat samaan aiheeseen liittyvät.
Ihmiset voisivat mielestäni ottaa selvää asioista ennen kuin alkavat leimaamaan kannabiksen käyttäjiä "narkkareiksi" ja rikollisiksi, se on kumminkin nykyään hyvin yleistä eikä aiheuta samoja haittoja kuin vaikka alkoholin juominen.
Itse polttelen silloin tällöin jos jossain on mutta en aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
En polta, olen kokeillut ja sai voimaan minut pahoin. Olikohon sitten väärää lajiketta?
Huonovointisuus voi ensikertalaisella johtua siitä että alla on alkoholia tai jos et ole tupakoitsija, kannabiksen sekaan sekoitetusta tupakasta.
profeetta Trump kirjoitti:
jos näiltä hamputtajilta otettaisiin pois reggae-pipo ja asiasta se kielletty-ja laiton juttu, niin koko valhemystiikkasta lähtisi into, tajuaisivat etteihän tuossa aineessa ole mitään mielenkiintoista oikeastaan, mutta on poltettava kun kaveritkin haluaa olla reggaemestareita
Mulla ei ole reggaepipoa, enkä edes välitä kyseisestä kulttuurista. Aloitin kannabiksen polton 22-vuotiaana, kun eteen tuli tilaisuus ja halusin kokeilla. En olisi jatkanut, jos siitä olisi tullut huono olo tai pahoja olotiloja.
Mutta joo, ihan tavallinen työssäkäyvä 33-vuotias perheellinen nainen olen. Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, melodinen hevi on mieluisinta. Näytän ihan tavalliselta kansalaiselta maantieharmaine hiuksineni ja lievällä ylipainollani.
Kyllä oli alkoholia kans samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En polta, olen kokeillut ja sai voimaan minut pahoin. Olikohon sitten väärää lajiketta?
Huonovointisuus voi ensikertalaisella johtua siitä että alla on alkoholia tai jos et ole tupakoitsija, kannabiksen sekaan sekoitetusta tupakasta.
olenkin poltellut aina vasta kun oon jo juonut ainakin 10 kaljaa eli ei sen jälkeen mikään enää tunnu...paitsi 10 kaljaa lisää
helluntalaisnuori kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olenkin poltellut aina vasta kun oon jo juonut ainakin 10 kaljaa eli ei sen jälkeen mikään enää tunnu...paitsi 10 kaljaa lisää
Siinä lentää helposti laatta kun humalassa pajauttaa. Tämä koskee varsinkin ensimmäistä kertaa kokeilevia.
Kerran kokeilin; ei tapahtunut mitään. Ihmettelen tätä pilvikannatusta. Itse ainakin olin todella pettynyt siihen hehkutukseen :o
Vierailija kirjoitti:
Kerran kokeilin; ei tapahtunut mitään. Ihmettelen tätä pilvikannatusta. Itse ainakin olin todella pettynyt siihen hehkutukseen :o
Se on ihan tavallista ettei ensimmäisillä kerroilla kaikilla toimi. Mullakin oli neljäs tai viides kerta kun tuntui vaikutuksia. Nykyään pidän parhaana päihteenä. Rentoa menoa ilman humalan sekavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin, koska on vaikea saada laittomuuden takia. Jos jostain saan kätevästi, poltan kyllä. SInänsä ehkä alkoholi kuitenkin enemmän mun juttu koska on niin paljon vahvempi päihde. Pilvi toimii mulla lähinnä vähän niin kuin rauhoittava lääke, hyvä stressin poistoon mutta ei kunnon menoon.
Nevarit voi aina tilata hamppunsa netistä
En tietenkään polta, koska en ole tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
miten suomessa saa kannabista?
t: ulkomailla löydän helposti. suomessa en koskaan
Netistä voi tilata. Helpointa vain tuntea oikeita ihmisiä, Itse tutustuin näihin ihmisiin paikallisessa räkälässä, niiden kautta tutustuin moniin ihmisiin ja kun saimme siemeniä, niin nyt ei oo tarvinnut vuosiin mitään ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten suomessa saa kannabista?
t: ulkomailla löydän helposti. suomessa en koskaan
Netistä voi tilata. Helpointa vain tuntea oikeita ihmisiä, Itse tutustuin näihin ihmisiin paikallisessa räkälässä, niiden kautta tutustuin moniin ihmisiin ja kun saimme siemeniä, niin nyt ei oo tarvinnut vuosiin mitään ostaa.
Tekisi mieli taas kasvattaa mutta en viitsi ottaa riskiä.
Silloin tällöin. Viimeksi joulukuussa. Ensimmäistä kertaa polttelin joskus 80-luvun alussa.
Hollannin parlamentti päätti tiistaina äänestyksen jälkeen laillistaa kannabiskasvien viljelyn.
Kannabis on tähän asti ollut Hollannissa laitonta, mutta poliisi ei ole puuttunut pienten huumausainemäärien hallussapitoon.
Parlamentin päätös vahvistaisi Hollannissa pitkään jatkuneen käytännön ja tekisi marihuanasta virallisesti laillista.
Kiistanalainen laki vaatii senaatin hyväksynnän
Kannabiskasvien ammattimaisen viljelyn salliminen antaa marihuanaa Hollannissa myyville "coffee shopeille" mahdollisuuden täydentää varastojaan laillisesti.
Lakiesitys oli kuitenkin kiistanalainen, ja se hyväksyttiin vain niukalla enemmistöllä. Parlamentin päätös vaatii vielä senaatin vahvistuksen.
On hyvin mahdollista, että senaatin enemmistö ei tue uutta lakia,
Muistakaa! että jo ensimmäinen kannabispiikki voi olla kohtalokas.
asiantuntija kirjoitti:
Muistakaa! että jo ensimmäinen kannabispiikki voi olla kohtalokas.
Terävä havainto jopa turkulaiselta politikolta. Kukaan muu ei tosin piikitä kannabista.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään polta, koska en ole tyhmä.
Englantilaisen tutkimuksen mukaan älykkäät käyttää enemmän päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin aloittaa noin 75v iässä, jos vielä silloin olen elossa.Sehän on täälläkin laillista siinä vaiheessa.
Ei ole laillista siihen mennessäkään täällä. Oletan, että olet nyt 25-30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin ensimmäistä kertaa lauantaina. Odotukset olivat suuret, mutta mulla vaikutti vain rauhoittavasti. Tuli vaan sellanen väsynyt jumittava olo. Tuli sellainen olo, että tässäkö tää nyt oli? Not impressed.
Joko tekee mieli piikittää suoniisi heroiinia, Subutexia ja amfetamiinia? Muista, että kyseessä on vaarallinen porttihuume!
Miltähän se tuntuu elää vaihtoehtoisten totuuksien kuplassa? Oikeasti suurin osa kannabiksen käyttäjistä on ihan tavallisia ja tavallisen näköisiä. Varmaan saat valheellisista stereotypiosta jotain lohtua siellä kuplassasi.