Poltatteko pilveä?
Minä poltan melkein joka päivä. Vois jo laillistaa sen ihmetyttää tää pelleily.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata polttaa vaan höyryttää... Amatöörit.
Mä tykkään nimenomaan polttaa. Siinä tulee maku ja pysyy paremmin skarppina. Bongista menee pää ihan jumiin, eikä se kuitenkaan ole itseni kohdalla tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin ensimmäistä kertaa lauantaina. Odotukset olivat suuret, mutta mulla vaikutti vain rauhoittavasti. Tuli vaan sellanen väsynyt jumittava olo. Tuli sellainen olo, että tässäkö tää nyt oli? Not impressed.
Sama mulla. Ja olen kokeilut eri lajikkeita, indicaa ja sativaa ja hybrideitä, eri tapoja nauttia. Aina vaikutus on vain rauhoittava. Tulee jotenkin meditatiivinen olo. Ihan hyvä olo se on, mutta kun olin odottanut jotain hihittelyä ja valtavia aistimusten vahvistumisia tms niin oli pettymys.
Kokeilkaa psykedeelejä. Ne on vaarattomia kunhan joku vahtimassa jos tulee huono trippi (joskus hyvien kohdalla myös syytä vahtia).
miten suomessa saa kannabista?
t: ulkomailla löydän helposti. suomessa en koskaan
Silloin tällöin. En kyllä yleensä erityisesti tykkää pilvestä, se tekee mut helposti vainoharhaiseksi ja tulee negatiivisia ajatuksia päähän ja pahimmillaan paniikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään nimenomaan polttaa. Siinä tulee maku ja pysyy paremmin skarppina. Bongista menee pää ihan jumiin, eikä se kuitenkaan ole itseni kohdalla tarkoitus.
Ei mitään bongia höyrystämiseen vaan vaporisaattori....
http://lohari.net/kannabiksen-hoyrystaminen-eli-vaporisointi/
En enkä aio.
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bongista vetäminenkin on polttamista, höyrystäminen vaporisaattorista on eri asia.
Juu, polttelen pilveä muutamia kertoja kuussa, joskus enimmällään esim joka viikonloppu.
Lapset ovat silloin jo ollut hyvän aikaa nukkumassa (ovat siis jo teinejä) Silloin kun lapset oli ihan pieniä en poltellut.
Poltan kerralla aika vähän, en halua sellasta töhnästä oloa, eikä mitään kunnon sekavuutta.
Mulla pilvi rauhiuttaa illalla, tulee sellanen kiva letkeä fiilis, sen takia pitää aina ensin hoitaa kaikki hommat alta pois ja lapset nukkumaan, että saa polttaa ja fiilistellä rauhassa.
Ei se mikään paha ole, enkä edes mene siitä mitenkään kuutamolle hyvän annostelun takia.
Ai niin.... Mä muuten saa pilveni naapurista, vähän vanhemmalta mieheltä, joka polttelee sairautensa takia ja pilvi on todellakin auttanut häntä.
Vierailija kirjoitti:
DEA poistanut valheita kannabiksesta nettisivuiltaan.
http://www.safeaccessnow.org/iqa_victory
“The DEA’s removal of these popular myths about cannabis from their website could mean the end of the Washington gridlock” said Steph Sherer, Executive Director of Americans for Safe Access. “This is a victory for medical cannabis patients across the nation, who rely on cannabis to treat serious illnesses. The federal government now admits that cannabis is not a gateway drug, and doesn’t cause long-term brain damage, or psychosis. While the fight to end stigma around cannabis is far from over, this is a big first step.”
DEA:n sivuilla oli väitteitä, että kannabis on porttihuume, aiheuttaa älykkyyden laskua aikuisilla, psykooseja ja keuhkosyöpää.
“DEA:n tekemät yleisten myyttien korjaukset kotisivuillaan voi olla merkki Washingtonin umpikujan avautumisesta. Tämä on voitto kaikille kansakunnan kannabista käyttäville potilaille, joille kannabis merkitsee helpotusta vakavaan sairauteen. Liittovaltio myöntää nyt, että kannabis ei ole porttihuume, ei aiheuta aivovaurioita eikä psykooseja. Vaikka kamppailu kannabiksen ympärille lyödyn stigman poistamiseksi ei ole läheskään ohi, on tämä yksi merkittävä askel", ASA:n toiminnanjohtaja Steph Sherer selittää.
Lain täytäntöönpanon ylimpänä valvojana Jeff Sessionsilla pitää olla käytettävissään tieteellisesti todennettu tietopohja, jotta hän kykenee tekemään perusteltuja päätöksiä liittovaltion huumelakien täytäntöönpanosta. ASA jatkaa kampanjointiaan DEA:n jakaman informaation oikaisemiseksi.
Lähde: Forbes 3.1.2017, Huffington Post 19.1.2017, ArcView Market Research: The State Of Legal Marijuana Markets, The Free Thought Project 13.1.2017, Washington Post 11.1.2017, MPP 6.2.2017, Monitoring Health Concerns Related to Marijuana in Colorado: 2016., Toke Signals 10.2.2017, MassRoots 8.2.2017, Anthony A. Braga, Desiree Dusseault: Can Homicide Detectives Improve Homicide Clearance Rates? Crime & Delinquency 25.11.2016. , MSN 9.2.2017, EAZE tiedote
Hienoa, että eniten kannabista maailmassa vastustanut järjestö myöntää nyt valheensa, joita on levittänyt vuosikymmeniä.
En mutta pontikkaa joskus keittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään bongia höyrystämiseen vaan vaporisaattori....
http://lohari.net/kannabiksen-hoyrystaminen-eli-vaporisointi/
Ok, sähköröökiä käyttäneenä haluan silti polttaa jointtini. Vapetuksessa maut on ihan supermietoja, joten yksi iso asia poistuisi kannabiksen vapetuksen myötä. En myöskään halua käyttää laittomia päihteitä ollenkaan sisätiloissa, vaan ulkona keskellä metsää, ihan rauhassa.
Joissain asioissa haluan olla old school.
Kerrankin rehellinen ja positiivinen ketju kannabiksesta sen palstalla yleensä nähtävän kauhistelun ja jeesustelun sijaan 😊
Polttelen aivan liian harvoin. On niin huono saatavuus.
Polttelin tuossa noin vuoden verran päivittäin. Nyt alkuvuoden olen pitänyt taukoa. Eiköhän kun kesä tulee niin saa taas vähän fiilistä ja toleranssitkin alkaa olla taas järkevissä mitoissa. Mutta on se kyllä hieno päihde jos se käyttäjälleen sopii (ja minullehan se sopii), ei voi muuta sanoa. Laillistamisen pitäisi olla jo täydessä käynnissä mutta eihän tästä vitun Suomesta ole taas yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin ensimmäistä kertaa lauantaina. Odotukset olivat suuret, mutta mulla vaikutti vain rauhoittavasti. Tuli vaan sellanen väsynyt jumittava olo. Tuli sellainen olo, että tässäkö tää nyt oli? Not impressed.
Sama mulla. Ja olen kokeilut eri lajikkeita, indicaa ja sativaa ja hybrideitä, eri tapoja nauttia. Aina vaikutus on vain rauhoittava. Tulee jotenkin meditatiivinen olo. Ihan hyvä olo se on, mutta kun olin odottanut jotain hihittelyä ja valtavia aistimusten vahvistumisia tms niin oli pettymys.
sama mulla koeillut ulkomailla pari kertaa
ei mitään ienoa vaikutusta, täyttä hypetystä koko paska
hieman rauhoittaa, siinä kaikki, kalja sen sijaan maistuukin hyvälle ja pärisee heti
hamppu ei mitään hienoa aistielämystä tai hauskanolon tuntoa
jos näiltä hamputtajilta otettaisiin pois reggae-pipo ja asiasta se kielletty-ja laiton juttu, niin koko valhemystiikkasta lähtisi into, tajuaisivat etteihän tuossa aineessa ole mitään mielenkiintoista oikeastaan, mutta on poltettava kun kaveritkin haluaa olla reggaemestareita
Pikkuhiljaa hämärtyvä kesäilta parvekkeella, laskeva aurinko lämmittää vielä ihanasti, kylmä Corona limeviipaleella toisessa ja spliffi toisessa kädessä. Se on sitä elämää idyllisimmillään, ai jumalauta...
En polta, olen kokeillut ja sai voimaan minut pahoin. Olikohon sitten väärää lajiketta?
Joo ei kannabis ole "pärinöitä" varten, mistä tuommoinen mielikuva edes tulee? Ja tosiaan mietin aika usein, mitä sieniä se porukka polttelee, jotka saa jotain psykedeelisiä fiboja...
Juuri siksi pidän kannabiksesta, koska se rentouttaa ja rauhoittaa. Olen todella stressaava ja kireä luonne. Kerran pari viikossa yksi savuke palamaan ja taas on maailman murheet pieniä, lihakset rentoutuvat ja mieli avartuu. Joku joogakin voisi olla kiva, mutta ei minulla ole sellaiseen aikaa.
Jos haluaa pärinöitä, niin pitää vetää jotain ihan muuta, kuin rauhoittavaa yrttiä.