Aaaarg!! Nyt riittää kannatan lapsiveroa!
Ei tuosta naapurin lasten melusta tule mitään! Juoksevat ympäri asuntoa ja nuoret vapaat kasvattajat eivät tietenkään tee mitään. Miksi niitä lapsia pitää tehdä jos ei niitä saa kuriin?
Maailmassa on muutenkin jo liikaa ihmisiä, joten mielestäni lapsivero palvelisi kaikkia: minun kotirauhaani, ympäristön kantokykyä sekä valtion kassaa.
Huomenna täytyy laittaa heippa-lappu tästä melusta!
Kommentit (9)
Ymmärrän. Meillä lapset juoksevat ulkona. Sisätiloissa ei missään nimessä riehuta ja rellestetä. Sisällä leikitään sisäleikkejä.
Koitappa asua sellaisen perheen alapuolella kerrostalossa. :D Mieluummin olisin ottanut heidät naapuriin. No ei siinä, muutettiin nopeasti pois.
Muuta? Senioreille tarkoitettuun taloon tai omakotitaloon. Tai huoneistoon ullakolle. Relax
Jaa. Enemmän on ollut vaivaa yläkerran rouvasta, joka rupesi imuroimaan ennen kahdeksaa aamulla. Seinänaapurin nuorisosta joka bailasi kahteen- kolmeen aamulla ja yks puliukkokin osui naapuriin, se repi esim. antennipiuhan itselleen telkkariin seinästä, ja loppui muilta siinä rapussa telkkarin katselu.
Mut lapsiperheistä ei koskaan.
Minä en kannata lapsiveroa,vaan oikeutta yhteen lapseen per perhe koko maailmassa ja heti.Saataisiin edes vähän kuriin ilmastonmuutosta.
Tätä alapeukutetaan,vaikka ajatus on kaikkien parhaaksi.Myös lastenne.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kannata lapsiveroa,vaan oikeutta yhteen lapseen per perhe koko maailmassa ja heti.Saataisiin edes vähän kuriin ilmastonmuutosta.
Tätä alapeukutetaan,vaikka ajatus on kaikkien parhaaksi.Myös lastenne.
Halloo!! Suomessa ei kansa lisäänny ja afrikassa niitä on miljardeja nälässä. Vähän nyt realismia sullekin.
Jos haluat jotain jollekin tehdä, rupea johonkin vapaaehtoistyötä afrikassa.
No periaatteessa, kun lapsiperheet kuluttavat ostoksiinsa, kulkemiseen, harrastuksiin jne lapsettomia enemmän ja ostavat hyödykkeitä, joita lapsettomat eivät osta, maksavat he myös sitä kautta enemmän veroja.
Olisi kyllä aika jännää, jos vanhan piian verosta siirryttäisiinkin lapsiveroon. Varsinkin, kun vuosi vuodelta pienenevä syntyvyys nähdään ongelmana. Ehkäpä lapsivero voisi kannustaa varakkaammatkin perheet tekemään enemmän lapsia, silloinhan lapset olisivat eräänlainen statussymboli "meilläpä on varaa kahdeksaan lapseen ja naapurilla vain viiteen, hähää!".
Kielletään kapset, niin olosi sitten ehkä helpottuu