Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele pyykkikonetta, jossa on riittävän lyhyet pesuohjelmat!

Vierailija
26.12.2023 |

Haluan löytää uuden pyykkikoneen, jossa tavallinen 40 asteen ja 60 asteen pesu kestää max 2-2,5 tuntia, mutta pesutulos on kuitenkin hyvä ja koneen pitää käyttää huuhteluun sen verran paljon vettä että pyykkiainejäämiä ei jää allergian vuoksi. Suosittele sellaista, jos tiedät mikä olisi nuo kriteerit täyttävä. En löydä kodinkoneliikkeiden sivuilta kunnolla tietoa pesuohjelmien kestosta. Mitään hienouksia koneessa ei tarvitse olla. Päältä täytettävä olisi paras. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mikään ohjelma taida kestää edes kahta tuntia LG:n koneessa. 

Vierailija
2/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin ohjelmia haetaan tai paljon alle. Muu on huijausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrolux. Lyhin pesu 14 min. Pesun kestoa voi säätää. Hyvin on toiminut. Netin käyttöohjeista näkyy pesujen kestot. Googlaa mallinumerot. 

Vierailija
4/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy. 60 ja 40, 30 ohjelmat saa 1.19h ja nappia painamalla saa lisävettä. Lyhin ohjelma on 15min. Kuivausrumpu samassa. Moitteetta toiminu 10vuotta enkä vaihda. Jos hajoaa joskus, ostan samanlaisen tilalle. 

Vierailija
5/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä laitevalmistajien nettisivuilta katsoon tietoja. Siellä on yleensä kattavammat tiedot kuin myyjien sivuilla.

Vierailija
6/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrolux, tuo Ruotsin ylpeys on täyttä pas..aa nykyään. Aasiassa kasattuja romuja jotka ei kestä edes takuuaikaa, sama jääkaapeissa ja helloissa. 

Osta saksalainen, maksaa pikkaisen enemmän mutta on parempi joka suhteessa. Itse ostin AEG:n kun se on ollut saksalainen, mutta harmikseni huomasin on electroluxin omistuksessa. Tuli tehtaalta viallisena, takuu korjattiin viikossa, mutta sen aikaa sai käydä pesulassa. 

Vierailija
7/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkipyykillä saa sen pituisen ohjelman kuin haluaa.

Vierailija
8/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun LG-koneessa on 40 asteen tehopesu 55 min ja sama 60 astetta on 1 t 7 min. Eikä ne tavalliset pesutaan mitään kolmea tuntia kestä. Näiden lisäksi on sitten vielä lyhyempikin pikaohjelma, mutta sitä ei oikein tule käytettyä

Vierailija
9/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele

Vierailija
10/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai jokaisessa nykykoneessa on paljon eri pesuohjelmia valittavaksi, ei ole mikään pakko pestä sillä pitkällä eko-ohjelmalla...

Mulla on Samsungin pari vuotta vanha ecobubble pesukone. "Normaali" pesu kestää jotain 3 tuntia, mutta käytän enimmäkseen "päivittäispesu"-toimintoa, joka on tunnin pesuohjelma. Lämpötila ei vaikuta kestoon ja sen voi itse valita. Huuhtelukerrat sen sijaan vaikuttavat ja laitan aina 3 huuhtelua (eli tähän ohjelmaan yhden ekstran) ja aika on usein 1h15min.

Pikapesu alkaa 15 minuutista, mutta parilla lisähuuhtelulla on n.45min. Usein sekin riittää.

Vierailija
11/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla LG 10,5kg kone. Täysi kone 40c pyykkiä 1h22min. 60c 1h38min. Jos yhtään ylitäyttää niin sitten nuo ohjelmat onkin jo yli 3h. Eli kun muistaa jättää hupparin verran tilaa koneeseen niin jaksaa pestä lyhyellä ohjelmalla.

Vierailija
12/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kysyä myös koneen äänestä. Äitini minulle valitsema kone pitää konekiväärimäistä ääntä lingotessa ja jyskytystä taas toisessa kohdassa.

Vierailija
13/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Cylinda 6kg. 40 ja 60 pesun voi tehdä tunnin ohjelmalla. Siinä tosin täyttömäärä 3kg. Mut kahdessa tunnissa peset jo kaksi tuollaista koneellista. Mielestäni pesee ihan yhtä puhtaaksi kuin seuraavat pesuohjelmat, jotka kestävät min 180min.

Vierailija
14/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung

Vierailija
15/15 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miele