Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pilata häät?

Vierailija
21.02.2017 |

Moikka! Nainen, joka piinasi ja kiusasi mua koko yläasteen ajan ja teki elämästäni helvettiä, on menossa naimisiin. Kohtuullinen kosto on pilata sen ämmän onni ja "elämän paras päivä". Luonnollisestikkaan mua ei ole kutsuttu, mutta miten voisin pilata hääpäivän?

Kommentit (224)

Vierailija
181/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte aivan sekaisin päästänne. Puhe on jostain koulukiusaajasta joka on nyt aikuinen. Annat sen ihmisen olla rauhassa.

Sä et vissiin ole entinen koulu- tai työpaikkakiusattu. Valitettavasti tässä maassa ei ole vielä sellaista järjestelmää, jossa koulukiusaajia rangaistaisiin tekemästään rikoksesta, joten pieni omankädenoikeus on ihan paikallaan.

Vierailija
182/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Nainen vastasi mun jättämään viestiin eilen illalla näin:

"Moi (nimeni)! Kyllä muistan sut, mutta en kuvailemiasi tapahtumia. Oletko varma että kyseessä olen ollut mä, koska en muista sua kiusanneeni? Hyvää jatkoa jokatapauksessa!"

Jotenkin tuntuu pahalta tuo vastaus, ihan kun koko ämmä ei olis yhtään muuttunut. Odotin että olisi edes sen verran kasvanut että olisi anteeksi pyytänyt, koska mun mielestä mun viesti oli aika vakuuttava sille.

AP

Tarinoilla on aina kaksi puolta, kuten tässäkin tapauksessa. Voi olla, että tyttö on sulkenut sinut jossakin tapauksissa ryhmän ulkopuolelle tai sanonut joskus jotenkin tökerösti. Nämä eivät ole jääneet hänen mieleensä ja hän on jatkanut elämäänsä ihan normaalisti. Älä loukkaannu, mutta sinulla on oikeasti jonkin sortin vihanhallinta- ja mielenterveysongelmia eli sinä näet ja muistat asiat omalla tavallasi, hieman väritettyinä. Lisäksi syytät "kiusaajaasi" kaikesta, niin seurustelusuhteista kuin ystävyyssuhteista. Sinä olet itse vastuussa elämästäsi, ei tämä ns. kiusaaja. Hän sentään vastasi viestiisi, vaikka olisi voinut olla vastaamatta. Ehkä hän tosiaan näkee asiat eri tavalla, mitä sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda kesken vihkimisen; "vastalause!"

Vierailija
184/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy naamioituneena heittämässä riisin sijasta paskaa. Tai valele kirkon portaat paskalla niin et niin helpolla jää kiinni. Tai mene juhlapaikalle pitopalveluksi naamioituneena ja sotke se paskaan..

Vierailija
185/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kostoa. Kusipäille pitää aina kostaa.

Vierailija
186/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari vinkkiä:

1. Tapa se ämmä

2. syö sen kakku

3. Pilaa sen mekko (kaada esim viiniä päälle)

4. Ota sen mies

Vierailija
187/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin sähköpostia/tekstiviestin vasta pari päivää häiden jälkeen. Mitä siitä että sai mennä naimisiin, mutta kun herättää epäilyksen siemenen vähän jälkikäteen niin ei ole onnellinen alku eikä tulevaisuus liitolla...

Vierailija
188/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään muista. Kiusaajalle kun on ihan pikkujuttu kiusata. Miksi se muistaisi vuosien jälkeen? Mun entinen kiusaaja tuli baarissa jutteleen ku ei mitään ois ikinä tehnyt ja kun kysyin mitä helvettiä hän puuhaa ja miksi hän puhuu mulle vaikka koko kouluajan teki sitä ha tätä. Minä muistin, hän hölmistyi, että ai teinkö en kyl muista ja mielestään vaan vähän härnäsi.

Vierailija
189/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä ensin tarkistamassa juhlapaikka. Miten pääsee sisälle, onko valvontakameroita, jne. Seuraavaksi tsekkaat, onko juhlatilassa mitään ONTTOA: verhotangot, pöydänjalat, koriste-esineet (esim. maljakot)... Todnäk on. Hyvä! Seuraavaksi käyt kaupassa ja ostat kunnon satsin katkarapuja, kalaa, simpukoita ja mitä mereneläviä nyt löydät/haluat. Livahdat juhlapaikkaan, ja tunget kaiken onton täyteen em. mereneläviä. Nuo kun muhivat vuorokaudenkin huoneenlämmössä, niin haju on jotain aivan kammottavaa. Jos tiedät, missä pariskunta viettää hääyönsä, niin voit juhlatilan sijasta -tai jos on viitseliäisyyttä niin myös- siellä. En tietenkään ota mitään vastuuta, jos/kun jäät kiinni ja jos/kun joudut sen seurauksena vaikeuksiin...

Vierailija
190/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typon korjaus: ... Jos tiedät, missä pariskunta viettää hääyönsä, niin voit juhlatilan sijasta toteuttaa -tai jos viitseliäisyyttä riittää, niin myös- siellä :-p

Vierailija
191/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha akka joka vieläkin väliinpitämättömästi ajattelee vieläkin että no se oli läppää mitä kaikki ei vaan ymmärrä. Lähetä tän leidin miehelle vähän ennen häitä et sori pakko kertoo et sen muija on maannut muiden kans. Sen jälkeen unohdat koko ihmiset ja jatkat elämää koston saavuttaneena. Älä vaivaa päätäs enää sille viestittelyyn koska se ei johda mihinkään, tää ämmä ei suostu näkeen mitä on tehnyt eikä sitä kiinnosta vaikka laittaisit sata viestii. Unohda ämmä, tee kostosi, jatka elämää onnellisempana. Kaikkea hyvää sulle.

Vierailija
192/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ex-kiusattuna ymmärrän kostofantasiasi, mutta olet kuitenkin jo aikuinen ihminen. Olet aikuinen ihminen, mutta vakavissasi mietit kostavasi monien vuosien takaisia asioita? Ja vielä hääpäivänä?

Kyllä kiusaajakin pienen näpäytyksen ansaitsee, mutta uhrina sinun olisi pitänyt ryhtyä toimimaan silloin, kun ongelma oli vielä ajankohtainen. Et ole enää tekemisissä kiusaajasi kanssa. Jos toimit nyt monta vuotta myöhässä, annat itsestäsi pelkästään hyvin häiriintyneen, hullun ja epätasapainoisen kuvan.

Sinuna keskittyisin nyt vain omaan elämääsi. Maailmassa on paljon paskamaisia ja ilkeitä ihmisiä ja olen hyvin pahoillani, että sinua on kiusattu. Kiusaajasi laittama viesti oli omastakin mielestäni törkeä kaikessa välinpitämättömyydessään. Älä kuitenkaan vajoa kiusaajasi tasolle ja ole tilanteen kypsempi osapuoli.

Vierailija
193/224 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Nainen vastasi mun jättämään viestiin eilen illalla näin:

"Moi (nimeni)! Kyllä muistan sut, mutta en kuvailemiasi tapahtumia. Oletko varma että kyseessä olen ollut mä, koska en muista sua kiusanneeni? Hyvää jatkoa jokatapauksessa!"

Jotenkin tuntuu pahalta tuo vastaus, ihan kun koko ämmä ei olis yhtään muuttunut. Odotin että olisi edes sen verran kasvanut että olisi anteeksi pyytänyt, koska mun mielestä mun viesti oli aika vakuuttava sille.

AP

Tarinoilla on aina kaksi puolta, kuten tässäkin tapauksessa. Voi olla, että tyttö on sulkenut sinut jossakin tapauksissa ryhmän ulkopuolelle tai sanonut joskus jotenkin tökerösti. Nämä eivät ole jääneet hänen mieleensä ja hän on jatkanut elämäänsä ihan normaalisti. Älä loukkaannu, mutta sinulla on oikeasti jonkin sortin vihanhallinta- ja mielenterveysongelmia eli sinä näet ja muistat asiat omalla tavallasi, hieman väritettyinä. Lisäksi syytät "kiusaajaasi" kaikesta, niin seurustelusuhteista kuin ystävyyssuhteista. Sinä olet itse vastuussa elämästäsi, ei tämä ns. kiusaaja. Hän sentään vastasi viestiisi, vaikka olisi voinut olla vastaamatta. Ehkä hän tosiaan näkee asiat eri tavalla, mitä sinä.

"Ehkä hän tosiaan näke asiat eri tavalla kuin sinä"? Ja mikäs synninpäästö se nyt on olevinaan? Aivan sama miten hän asian näkee, jos olisin ap se ei kiinnostaisi mua paskaakaan. Se miten ap sen näki ja koki pitäisi olla ainoa, jolla on ap:lle väliä. Tällälailla juuri hiljennetään ihmisiä, olemalla muka muistamatta mitään.

194/224 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sairas mieli pitää olla, että oman koston vuoksi pilaa paitsi sulhasen hääpäivän, myös muiden vieraiden päivän? Epäiletkö muiden vieraiden suhtautuvan sinuun jatkossa kunnioittaen vai halveksien?

Vierailija
195/224 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tälläisen viestin Facebookin kautta:

"Moi (nimi)! En tiedä miten hyvin muistat mua, mutta me käytiin samaa yläastetta. Halusin kirjoittaa sulle, koska itse en ole ikinä pystynyt unohtamaan sua. Olit mulle aina tosi ilkeä ja kiusasit mua epäinhimillisellä tavalla, enkä ollut edes ainut. Levitit musta juoruja ja vittuilit päin naamaa julkisella paikalla, se tuntui nöyryyttävältä. Kaikkein pahin muisto susta on se, kun uskottelit että pääsen mukaan teidän bileisiin, mutta kukaan ei koskaan tullut hakemaan mua niin kuin sovittiin eikä kukaan vastannut mulle enää viesteihin. Se tuntui pahalta, koska sillon vielä jollain tasolla ihailin sua ja sun kavereita (nyt en tajua miksi).

Sulle se saattoi olla vaan viatonta hauskanpitoa tyhmän ja "ruman" tytön kustannuksella, mutta mä kärsin siitä vieläkin. Pari suhdetta on mennyt paskaksi koska en vaan pysty luottamaan ja ystäviä mun on vaikea saada, onneksi niitä on sentään nyt enemmän kuin silloin kun sä olit mun elämässä. Musta tuntuu, että tuun olemaan epävarma ja hajalla koko loppuelämäni, ja ilman sua näin ei olisi.

Ala-asteella mä olin vielä elämäniloinen ja valoisa pikkutyttö, mutta en enää sun käsittelyn jälkeen. Toivon, että tunnet edes pienen piston sydämessäsi, kun luet tätä. Ja toivon että mietit myös sun muita uhreja, mitenköhän heillä menee nykyään? Toivottavasti vastaat tähän, osoita omaavasi edes vähän selkärankaa. Ja mä osoitan sen verran kunnioitusta, että toivotan sulle onnea tulevien häiden johdosta. Sitä tarvitset"

AP

Ihan vain tiedoksi että suo ei ole koulukiusattu, vaan sä olet vain kouluaikanasi ollut nynny lapsi. 

KouluKIUSAAMINEN on ihan jotain muuta kuin ilkeitä juoruja seläntakana, vittuilua, bileistä poisjättäminen.

Lapset eivät monestikkaan osaa ilmaista asioita sanoin vaan teoin, joten jos roikuit tämän ihailemasi porukan kannoilla, niin ehkä tämä bileistä pois jättäminen oli juuri sitä varten että olisit älynnyt hakea muuta seuraa kuin roikkua porukassa johon sinua ei haluttu. Jos he kiusata olisivat halunneet NIIN Sut olis haettu niihin pileisiin, juotettu kännii ja hakattu katuojaan, se on kiusaamista.

Tolla sun luokittelulla kaikki olisivat koulukiusattuja sekä koulukiusaajia.

Vierailija
196/224 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä kirjoitti:

Kuinka sairas mieli pitää olla, että oman koston vuoksi pilaa paitsi sulhasen hääpäivän, myös muiden vieraiden päivän? Epäiletkö muiden vieraiden suhtautuvan sinuun jatkossa kunnioittaen vai halveksien?

Sillähän ei ole mitään väliä, jos kiusaaja on pilannut toisen elämän.

Ja on hyvin todennäköistä, että kiusaaminen jatkuu edelleen, vaikka kohteet vaihtuvat, nyt kohteena on työkaverit, naapurit, sukulaiset, netti jne.

Jostakin syystä kiusaamisesta on tullut hyväksyttyä, jopa aikuisten piirissä, mutta entä puolustuskyvyttömät lapset ja nuoret.

Vierailija
197/224 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjä kirjoitti:

Sillähän ei ole mitään väliä, jos kiusaaja on pilannut toisen elämän.

Ja on hyvin todennäköistä, että kiusaaminen jatkuu edelleen, vaikka kohteet vaihtuvat, nyt kohteena on työkaverit, naapurit, sukulaiset, netti jne.

Jostakin syystä kiusaamisesta on tullut hyväksyttyä, jopa aikuisten piirissä, mutta entä puolustuskyvyttömät lapset ja nuoret.

Mitä se SULHANEN ja MUUT vieraat ovat apn elämän pilaamisen osalta tehneet?

Vierailija
198/224 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari vinkkiä:

1. Tapa se ämmä

2. syö sen kakku

3. Pilaa sen mekko (kaada esim viiniä päälle)

4. Ota sen mies

Olen ihan järkyttynyt tuosta kakkosesta. Ajatuksenakin kauhistuttava.

Vierailija
199/224 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vielä masentunut niin tällaiset kostofantasiat ja asian pyörittely mielessä ruokkii depressiota; ylläpitää sitä.

Syitä masennukseesi  tietysti voi olla muitakin kun peruskoulu-ajan tapahtumat.

Otit yhteyttä tähän kiusaajaan ja hän vastasi sinulle ettei muistaisi tapahtumia; ei jaksa uskoa etteikö muistaisi;ei vain halua ottaa asioita esille; ainakin hän nyt tietää tekonsa seuraukset miten vakavia ne sinulle olivat. Enempää et todennäköisesti hänestä saa irti.

Kirjoitit myös että olet ollut valoisa ja iloinen pikkutyttö ennen tämän hyypiön kimppuusi käymistä, ajattele joka päivä sitä puolta itsessäsi ja että aiot saada sen takaisin. Kukaan ei voi viedä sisintäsi sinulta pois, kaikki epäonnistuvat ja pelkäävät epäonnistuvansa mutta voit antaa vallan menneiden tapahtumien velloa päivittäin mielessäsi tuhoten elämänilosi, et varmasti sitä halua?

Älä anna menneiden tapahtumien nostamien tunteiden saada niin suurta valtaasi itseesi, onhan se tietenkin normaalia tuntea vihaa ja pettymystä mutta siitä pitää päästää irti koska se ruokkii lisää vihaa, pettymystä ja epätoivon tunteita - olet kierteessä eikä se lisää hyvinvointiasi. Ikäänkuin istuisit keinussa koko päivän ees taas heijaten, antaahan se sinulle tekemistä muttet pääse mihinkään!!

Annat anteeksi sille kiusatulle itsellesi, epäonnistumisillesi - surutyö menee vaiheissa, vihan jälkeen tulee hyväksyntä ja sen myötä jonkinlainen mielenrauha. Ota se lahja itsellesi, ei se heti tule mutta ajan kanssa kyllä. Suunnittele elämääsi ja ajattele tulevaisuutta ja mihin nykyhetki on sinua viemässä?

Vierailija
200/224 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestämällä miehelle mauttomat polttarit huorineen ja strippareineen.

Tässä tapauksessa se vois olla toi ap. 

Koko avaus on typerä.