Mikä kaupunki olet?
Kommentit (26)
Olet kuin Kemi!
Lapin pienin maakunta Kemi sopii tyypille, joka rakastaa uljaita luontomaisemia, erämaita ja patikointia - siis sellaiselle kuin sinä. Nautit hiljaisuudesta ja viihdyt parhaiten yksin tai vain lähimmäistesi seurassa. Vilkkaat tapahtumat ja suurkaupungit ovat sinulle kauhistus. Olet vähään tyytyväinen ja rauhallinen luonne, joka tietää mistä pitää - eikä tingi siitä.
Aikalailla sopii kuin nenä päähän.
Olet kuin Kouvola!
Petyitkö? Älä suotta! Vaikka Kouvolaa pidetään joskus harmaana hiirulaisena, on kaupunki oikeasti rutkasti mainettaan eloisampi paikka. Olet kuin Kouvola, sillä myös sinä onnistut tuon tuosta yllättämään muut taidoillasi. Olet oikea arjen sankari, ahkera puurtaja, joka viihtyy mieluummin vähän sivussa kuin parrasvaloissa. Kun sinut oppii tuntemaan, saa taatusti elämänikäisen luottoystävän.
Kemi. Luonnehdinta sopii, mutta mieluummin maaseutu kuin pienikin kaupunki.
Hanko tuli, koska viihdyn veden äärellä, mutta löytyy sitä merta Helsingistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin Kemi!
Lapin pienin maakunta Kemi sopii tyypille, joka rakastaa uljaita luontomaisemia, erämaita ja patikointia - siis sellaiselle kuin sinä. Nautit hiljaisuudesta ja viihdyt parhaiten yksin tai vain lähimmäistesi seurassa. Vilkkaat tapahtumat ja suurkaupungit ovat sinulle kauhistus. Olet vähään tyytyväinen ja rauhallinen luonne, joka tietää mistä pitää - eikä tingi siitä.
Aikalailla sopii kuin nenä päähän.
Mullakin tuli Kemi ja nauroin kun tämä kuvaus on aika kaukana minusta. En tiedä mitä hittoa mä niihin kysymyksiin oikein vastasin vai oliko testissä joku bugi. XD
Minä olen Karjaa