Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miten Tinder toimii ja kannattaako...

Vierailija
21.02.2017 |

... sinne yleensä mennä?

Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen. Eli miten se toimii? Pyyhkäiset vasemmalle jos ei kiinnosta, ja oikealle, jos natsaa, ja mitä sitten? Onko siinä sitten jotakin keskustelua, ja miten, ja onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?

Millaisia kokemuksia? Tiedän tämän Tinder-horror story jutun, mutta muuten? Ja jos ette suosittele Tinderiä, niin mikä olisi hyvä deittisovellus?

T. Varautunut mutta ei varattu

Kommentit (363)

Vierailija
321/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Deittaamisen ongelma ei oikeastaan ole näissä palveluissa, vaan luonto on mitä on.

Ei kyse ole pelkästään siitä, vaan myös ihmisten käyttäytymisestä. Jos kaikki ihmiset kohtelisivat lähestyjiä samalla tavoin kuin lähestymisiä tuttavapiirissä, niin parisuhdemarkkinat olisivat paljon miellyttävämmät. Baareissa on jo paljon tylympi asenne ja netissä vielä pahempi, kun ei tarvitse edes kohdata tekojensa seurauksia. En ole koskaan saanut niin tylyä kohtelua naisilta kasvotusten kuin Tinderissä. Minua ei tuollainen kohtelu varsinaisesti kiinnosta, koska parempi vain, että tulee luonne hyvissä ajoin ilmi ja minulle riittää aika hyvin naistarjontaa, mutta kyllähän tuollainen käytös laittaa oksettamaan. Yksi nainen vaikutti aluksi ihan mukavalta, mutta sitten yhtäkkiä otti yhden neutraalin kommenttini itseensä todella vahvasti (ilmeisesti oli hänelle arka paikka) ja hän alkoi käyttäytymään todella ikävästi. Aloin voimaan ihan fyysisesti pahoin kun ajattelin tuota ihmistä. En todellakaan kehtaisi käyttäytyä itse tuolla tavoin etenkään tuossa vaiheessa tutustumista. 

Vierailija
322/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Deittaamisen ongelma ei oikeastaan ole näissä palveluissa, vaan luonto on mitä on.

Ei kyse ole pelkästään siitä, vaan myös ihmisten käyttäytymisestä. Jos kaikki ihmiset kohtelisivat lähestyjiä samalla tavoin kuin lähestymisiä tuttavapiirissä, niin parisuhdemarkkinat olisivat paljon miellyttävämmät. Baareissa on jo paljon tylympi asenne ja netissä vielä pahempi, kun ei tarvitse edes kohdata tekojensa seurauksia. En ole koskaan saanut niin tylyä kohtelua naisilta kasvotusten kuin Tinderissä. Minua ei tuollainen kohtelu varsinaisesti kiinnosta, koska parempi vain, että tulee luonne hyvissä ajoin ilmi ja minulle riittää aika hyvin naistarjontaa, mutta kyllähän tuollainen käytös laittaa oksettamaan. Yksi nainen vaikutti aluksi ihan mukavalta, mutta sitten yhtäkkiä otti yhden neutraalin kommenttini itseensä todella vahvasti (ilmeisesti oli hänelle arka paikka) ja hän alkoi käyttäytymään todella ikävästi. Aloin voimaan ihan fyysisesti pahoin kun ajattelin tuota ihmistä. En todellakaan kehtaisi käyttäytyä itse tuolla tavoin etenkään tuossa vaiheessa tutustumista. 

Siksi paras paikka tutusta on harrastuksissa ja työpaikalla. Rajattu piiri parantaa etenkin miesten mahdollisuuksia. Sellaisissa ympyröissä ei ole ylitarjontaa, joka tekee nirsoksi. Yksi mikä myös helpottaa miesten asemaa suljetussa piirissä on se, että naiset pääsevät keskustelemaan sinusta.  Joku naama tinderissä on aivan eri asia kuin se, että sinut tunnetaan, koska pelkällä valokuvalla ei ole karismaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Ihan tosi, tinder ei sovi sulle. Jos voit fyysisesti pahoin tinderviestien takia, sulla on pahoja ongelmia.

Vierailija
324/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Ihan tosi, tinder ei sovi sulle. Jos voit fyysisesti pahoin tinderviestien takia, sulla on pahoja ongelmia.

Miksi ei sopisi? Sinä et ilmeisesti ymmärrä, että siellä on ihmisiä ihan kuin kasvotustenkin tapaamalla. 

Vierailija
325/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Siksi paras paikka tutusta on harrastuksissa ja työpaikalla. Rajattu piiri parantaa etenkin miesten mahdollisuuksia. Sellaisissa ympyröissä ei ole ylitarjontaa, joka tekee nirsoksi. Yksi mikä myös helpottaa miesten asemaa suljetussa piirissä on se, että naiset pääsevät keskustelemaan sinusta.  Joku naama tinderissä on aivan eri asia kuin se, että sinut tunnetaan, koska pelkällä valokuvalla ei ole karismaa.

Siitä on ylipäänsä valtava hyöty jos sinulla on yhteinen tuttu naisen kanssa. Vaikka tuo tuttu ei edes sinua kehuisi naiselle, niin silti se, että olette kavereita on jo itsessään hyvä suositus ja nainen suhtautuu sinuun lähtökohtaisesti positiivisesti. Baarissa ja Tinderissä naisilla on neutraali tai usein jopa erittäin ennakkoluuloinen asenne sinua kohtaan ja tämä on suurin syy miksi baarissa saadaa niin tylyjä pakkeja. Naisen mielestä lähestyvä mies on helposti hirviö, jota kohtaan voi käyttäytyä miten tahansa. Eivät suurella todennäköisyydellä käyttäytyisi samalla tavoin jos sama mies olisi hänen kaverinsa kaveri ja tekisi vastaavan lähestymisen. 

Vierailija
326/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Miksi ei sopisi? Sinä et ilmeisesti ymmärrä, että siellä on ihmisiä ihan kuin kasvotustenkin tapaamalla. 

Ensin pää kuntoon.

Vierailija
327/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa Tinder plussassa että saa rajattoman määrän tykkäyksiä, että voi tykätä niin monesta kuin haluaa? Eikö ilmaisversiossa näy kaikki, jotka on Tinderissä?

Vierailija
328/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli taas selattavaksi kasa ylimeikattuja, ulkomaalaisen mallin näköisiä naisia, studiotasoisine kuvineen... vois noi huijarit nyt hieman yrittää enemmän.

Vierailija
329/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lakkautetaan Tinder plus jos on ostanut sen kuukaudeksi?

Vierailija
330/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju meni taas luuserimiesten vikinäksi. Aihe kuin aihe...

Vierailija
331/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju meni taas luuserimiesten vikinäksi. Aihe kuin aihe...

Vierailija
332/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että jos tykkään vaikka Kuopiossa asuvan Pekan profiilista, niin minun profiilini ei tule koskaan Pekan eteen tykättäväksi ja näin ollen matchia synny, jos Pekka selaa vain kuopiolaisia naisia ja itse olen Oulusta?

Vierailija
333/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Heh, sain ekan mätchini! "Kiimainen miss robotto" olisi halunnut kutsua minut kolmannen osapuolen palveluun, halusi kuulemma kovin seksiä.

Sinänsä hyvä, nyt tiedän mitä tapahtuu ja miltä näyttää kun mätsää.

Tosiaan viime päivinä on kuulemma ollut botteja taas. Niitä tulee aina toisinaan, ovat viikon tai pari ja poistuvat. 

Kyllä tuonkin olisi profiilista voinut arvata, ja oikeastaan heti kun näin sen mätsänneen olin varma asiasta. 

Mutta ei tämä palvelu ihan huono ole. Tuolta voi hyvin bongata jonkun, jota on ajatellut, eikä tarvitse nolata itseään ja miettiä sen enempää.

Tätä minäkin olen ajatellut. Että nämä jotka haikalevat seuraavista: kaupankassa/lenkkipolulla vastaantuleva/joku-muu-naamasta-tuttu-mutta-kun-ei-kehtaa-tehdä-aloitetta, voivat siellä Tinderissä sitten kokeilla onneaan, mikäli saalis tulee vastaan.

Vierailija
334/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa Tinder plussassa että saa rajattoman määrän tykkäyksiä, että voi tykätä niin monesta kuin haluaa? Eikö ilmaisversiossa näy kaikki, jotka on Tinderissä?

Tykkäyksissä on jotain rajoituksia. Muistaakseni voit antaa 100 tykkäystä vuorokaudessa ilmaisversiolla ja maksullisessa tätä rajaa ei ole. Hyödyllinen ominaisuus etenkin miehille, jotka antavat kaikille sydämiä ja ovat uudella paikkakunnalla käymässä ja pitäisi löytää seuraa. Silloin voi hakata sydäntä vain kaikille ja massapostittaa avausviestejä. 

Vierailija
335/363 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että jos tykkään vaikka Kuopiossa asuvan Pekan profiilista, niin minun profiilini ei tule koskaan Pekan eteen tykättäväksi ja näin ollen matchia synny, jos Pekka selaa vain kuopiolaisia naisia ja itse olen Oulusta?

Mun mielestäni sä näet kaikki, jotka on tykänneet susta, oli ne missä tahansa. Ja päinvastoin tietty.

Vierailija
336/363 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäät Pekasta niin sinä päädyt Pekan listalle ensimmäisien selattavien naisten joukkoon riippumatta Pekan sijainnista.

Tiedän tämän koska välillä kun käynnistän tinderin niin listan ekana on naisia jotka saattaa asua yli 100km päässä ja mätsihän heistä tulee vaikka sijaintirajoitukseni olisi 50km asetuksissa.

Aina jos tykkää toisesta niin päätyy näkyville ensimmäisien selattavien ihmisten joukkoon hänen listalla.

Vierailija
337/363 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäät Pekasta niin sinä päädyt Pekan listalle ensimmäisien selattavien naisten joukkoon riippumatta Pekan sijainnista.

Tiedän tämän koska välillä kun käynnistän tinderin niin listan ekana on naisia jotka saattaa asua yli 100km päässä ja mätsihän heistä tulee vaikka sijaintirajoitukseni olisi 50km asetuksissa.

Aina jos tykkää toisesta niin päätyy näkyville ensimmäisien selattavien ihmisten joukkoon hänen listalla.

Totta, mutta tuo ei pidä aina paikkaansa, koska sinulle saatetaan ehdottaa kaukana olevia, vaikka he eivät olisikaan tykänneet sinusta jos ovat olleet juuri lähelläsi. Toisinaan tulee näitä tuhansien kilometrien päässä olevia ulkomaalaisia, jotka ovat tinder plussalla vaihtaneet sijaintinsa helsinkiin. 

Vierailija
338/363 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet ap Tinderissä?

Vierailija
339/363 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskustelu. Itse olen tavannut muutaman miehen tinderin kautta ja kappas, jokainen ollut helpon panon perässä. Vaikka itse olen tuonut melko nopeaa ilmi, etten eti yhdenyön juttuja!

On ilmeisesti lukemisen ymmärtämisessä häikkää tai ovat niin puutteessa, kassit räjähtämispisteessä. Kyllähän siinä tulee fiilis, että kelpaa vain patjaksi. Mutten ajatellut vielä parin ääliön takia lyödä hanskoja tiskiin. ;)

Ap suosittelen kaikesta huolimatta rohkeasti kokeilemaan! Sittenpä olet taas himpun verran viisaampi ja tiedät, onko se sinulle sopiva paikka etsiä seuraa. :)

Itse juuri eilen törmäsin nuoreen naiseen, joka esittelytekstissä kertoi ettei halua yhdenyönjuttuja. Noh, profiilikuvana tietenkin peppu ja reidet urheilutrikoissa. Sitten vielä oli toinen kuva, jossa istuu trikoissa intiaaniasennossa ja kuva kohdistettuna levitettyyn haaroväliin. Noiden lisäksi sitten muutama kasvokuva. Pointti on se, että juuri seksuaalisesti aktiiviset naiset yleensä kirjoittavat tuon "ei yhdenillajuttuja" -fraasin, jotta eivät vaikuttaisi liian helpoilta ja ehkä todistellakseen myös itselleen. He myös haluavat tuntea olevansa tavoiteltu ja laittaa miehen hieman tekemään työtä ja suostuttelua siihen yhdenillanjutun eteen.

Vierailija
340/363 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa on yllättänyt miehen nähdessä, että millainen olemus hänellä on, millainen tuoksu, millainen ääni. Mutta onneksi useimmiten siis positiivisesti yllättynyt. Panostakaa miehet niihin profiileihinne, niin nainen voi vielä tavatessaan yllättyä positiivisesti lisää. Jos profiili on paska niin matchia ei tule eikä tapaamistakaan.

Millä lailla ajattelit nuo listaamasi asiat sitten profiilin kautta välittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi