Selittäkää miten Tinder toimii ja kannattaako...
... sinne yleensä mennä?
Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen. Eli miten se toimii? Pyyhkäiset vasemmalle jos ei kiinnosta, ja oikealle, jos natsaa, ja mitä sitten? Onko siinä sitten jotakin keskustelua, ja miten, ja onko se toinen pakko heti kohta tavata jos haluaa ensin tutustua keskustelemalla netissä?
Millaisia kokemuksia? Tiedän tämän Tinder-horror story jutun, mutta muuten? Ja jos ette suosittele Tinderiä, niin mikä olisi hyvä deittisovellus?
T. Varautunut mutta ei varattu
Kommentit (363)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on naisten karkkikauppa.
Ai miten niin?
Ap
Kyllä se sulle selviää, kun menet sinne.
No kerro nyt! Epäröin menemistä. Miten niin ei "miesten karkkikauppa"?
En muuten ajattele olevani mikään juhlakonvehti.
Ap
80% naisista on miesten parhaan kymmenyksen perässä ja näillä miehillä on kissanpäivät Tinderissä ja valtaosalla miehistä on hyvin hiljaista.
Valivalivali... tuo on just se biggest turn-off
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen".
En suosittele, tuosta lauseesta tuli jo ilmi sun epävarmuus. Pahoitat vaan mielesi jos menet tinderiin. Jos kuitenkin päätät mennä sinne, niin toivottavasti tiedät oman tasosi ja jos päätät olla itse aktiivinen ja aloittaa viestittelyn jonkun kanssa niin lähesty vain oman tasosi miehiä.
Allekirjotan tuon että pahoittaa mielensä. Aika pintaliitoa se on ja suuri osa miehistä hakee vain seksiä eikä mitään vakavampaa.
Ok Cupid vois olla parempi. Itse tapasin nyksäni lopulta harrastuksen parissa.
P.S. Tiedän olevani nätti, vaikka en mikään missi olekaan.
Mulla meni hetkessä hermo Ok Cupidiin. Kirjoitin esittelyyni jo heti alkuun että kaukosuhde ehdoton ei ja et etsin vakituista suhdetta. Muhun otti yhteyttä todella moni mies, 3 samasta kaupungista kuin itse etsimässä yhden yön juttuja, loput jostain monen tunnin junamatkan päästä, Meksikosta, Australiasta, Afrikan eri maista ja jostain Itä-Euroopasta. Poistin kahden kuukauden jälkeen profiilini, että täällä on vaan lukutaidottomia tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa. Onko se niin pinnallinen kuin sanotaan?
Kertokaa tyhmälle. Kerrotaanko siinä yleensä mitään itsestä esittelyssä vai onko vain naama esillä?
Kai siinä joku kuvaus on. Mulla oli Tinder about viisi minuuttia, ja bongasin työkaverin, naapurin ja exän :-O Poistin sen, huhhuh
On siinä tuokin aspekti. Näkyykö kaikille FB-kavereille että oot Tinderissä? Hiukan epäilyttää jos siellä tulis vaikka pomo vastaan...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen ok-näköinen, kauniiksikin kehuttu nainen".
En suosittele, tuosta lauseesta tuli jo ilmi sun epävarmuus. Pahoitat vaan mielesi jos menet tinderiin. Jos kuitenkin päätät mennä sinne, niin toivottavasti tiedät oman tasosi ja jos päätät olla itse aktiivinen ja aloittaa viestittelyn jonkun kanssa niin lähesty vain oman tasosi miehiä.
Allekirjotan tuon että pahoittaa mielensä. Aika pintaliitoa se on ja suuri osa miehistä hakee vain seksiä eikä mitään vakavampaa.
Ok Cupid vois olla parempi. Itse tapasin nyksäni lopulta harrastuksen parissa.
P.S. Tiedän olevani nätti, vaikka en mikään missi olekaan.
Mulla meni hetkessä hermo Ok Cupidiin. Kirjoitin esittelyyni jo heti alkuun että kaukosuhde ehdoton ei ja et etsin vakituista suhdetta. Muhun otti yhteyttä todella moni mies, 3 samasta kaupungista kuin itse etsimässä yhden yön juttuja, loput jostain monen tunnin junamatkan päästä, Meksikosta, Australiasta, Afrikan eri maista ja jostain Itä-Euroopasta. Poistin kahden kuukauden jälkeen profiilini, että täällä on vaan lukutaidottomia tolloja.
Sama kokemus. Happy Pancake vähän parempi jos et halua tinderöidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa. Onko se niin pinnallinen kuin sanotaan?
Kertokaa tyhmälle. Kerrotaanko siinä yleensä mitään itsestä esittelyssä vai onko vain naama esillä?
Kai siinä joku kuvaus on. Mulla oli Tinder about viisi minuuttia, ja bongasin työkaverin, naapurin ja exän :-O Poistin sen, huhhuh
On siinä tuokin aspekti. Näkyykö kaikille FB-kavereille että oot Tinderissä? Hiukan epäilyttää jos siellä tulis vaikka pomo vastaan...
Ap
Olen siis kuullut kavereilta, että ainakin ennen näkyi, ja yksi bongasi sieltä parhaan ystävänsä miehen... Itse oon siis tosiaan sinkku, eli ei sinänsä haittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin?
Ap
Ap
80% naisista on miesten parhaan kymmenyksen perässä ja näillä miehillä on kissanpäivät Tinderissä ja valtaosalla miehistä on hyvin hiljaista.
Mistä naiset tuon saa tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin?
Ap
Ap
Kyllä. En kestä noita miehiä jotka valittaa "nirsoista" naisista ja vinkuu. Kun asenne on jo valmiiksi tuo, niin luuletko, että natsaa?
Löysin itse Tinderistä ihan tavismiehen, joka on työtön, ei kovin komea, mutta jolla on loistava huumorintaju ja joka on hyvä sängyssä. Arvostaa mua ja saa mut tuntemaan itseni halutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder toimii niin että miehet ottaa sen mitä saa eli tykkää kaikista ja tyytyy siihen jolta saa vastakaikua.
Kun taas naiset valikoi miehistä kylmän pinnallisesti vain kaikista tasokkaimmat eli parhaimmillaan tykkää jostain 0.5% kaikista miehistä.
Huoh, ei mee noin.
Miten se sitten menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin?
Ap
Ap
Mistä naiset tuon saa tietää?
Se mies kertoo sen tai sen huomaa asenteesta. Ei yhtään jaksa odottaa vaan alkaa heti valituksen, että "jos et kerta haluu tavata, niin..."
Myös miehet, jotka suuttuu, kun kertoo tapailevansa muitakin. Siis ennen kun on sitä miestä edes nähnyt. Halojaa
Tykkäät naisista ja todella harvoin saat tykkäyksiä takaisin. Näistäkään juuri kukaan ei halua jutella ja poistavat matchin, jos avaat keskustelun. Ihan kiva sovellus masokistille
T. ruma mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder toimii niin että miehet ottaa sen mitä saa eli tykkää kaikista ja tyytyy siihen jolta saa vastakaikua.
Kun taas naiset valikoi miehistä kylmän pinnallisesti vain kaikista tasokkaimmat eli parhaimmillaan tykkää jostain 0.5% kaikista miehistä.
Huoh, ei mee noin.
Miten se sitten menee?
Jo tuo "tyytyy siihen jolta saa vastakaikua" kertoo kaiken tarpeellisen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät naisista ja todella harvoin saat tykkäyksiä takaisin. Näistäkään juuri kukaan ei halua jutella ja poistavat matchin, jos avaat keskustelun. Ihan kiva sovellus masokistille
T. ruma mies
Olisko vika kuitenkin itsetunnossa? Miten avaat keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
T. ruma mies
Monella "rumalla" ihmisellä voi olla karismaa ja seksikkyyttä. Erittäin moni niistä myös lisääntyy ja saa paljon lapsia. Tsekkaa paikallinen Prisma lauantaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ruma mies
Olisko vika kuitenkin itsetunnossa? Miten avaat keskustelun?
Itsetunnossa, jos naisilta ei saa tykkäystä? Miten ne itsetunnon näkevät naamasta ja esittelytekstissäkään ei ole mitään ruikutusta. Ihan vaan "Moi" eikä mitää typerää iskureplaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ruma mies
Monella "rumalla" ihmisellä voi olla karismaa ja seksikkyyttä. Erittäin moni niistä myös lisääntyy ja saa paljon lapsia. Tsekkaa paikallinen Prisma lauantaisin.
Miten paikallinen Prisma liittyy Tinderiin?
Hmmm, oon epäilevällä kannalla. Lisää hyviä kokemuksia, kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
T. ruma mies
Ja vaikka saisit sovittua naisen kanssa ajan ja paikan tapaamiselle niin tapaamisen peruuntumisen todennäköisyys oli ainakin itselläni 50%. Yllättävä "flunssa" tuntui vaivaavan naisia aina ennen treffejä ja esti tapaamisen myös koko loppuelämän aikana..
Mulla taisi kerran mennä niin että kolmet treffit perättäin peruuntui naisilta "flunssan" takia, siinä vaiheessa kyllä miettii että eihän tässä ole mitään järkeä, kaikki se vaivannäkö saada ensinnäkin mätsi ja sen jälkeen nainen juttelemaan sun kanssa ja sovittua tapaaminen ja kaikki työ hukkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ruma mies
Näet siellä, että oletettu "rumuus" ei ole este parinmuodostukselle ja lapsensaannille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ruma mies
Näet siellä, että oletettu "rumuus" ei ole este parinmuodostukselle ja lapsensaannille.
Ja nämä kaikki suhteet on muodostettu Tinderin kautta?
Huoh, ei mee noin.