Omituisimmat mielipiteet mitä tuttavillanne on
Kommentit (616)
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ja Norja on sama maa. Espanja ja Portugali myös. Ei auta, vaikka virallisesti ovat eri valtioita, kun niissä kerran puhutaan samaa kieltä 😂😂😂
Tämän esitti keski-ikäinen ihminen eikä mikään vasta- argumentti uponnut.
Ei edes se argumentti, että noissa maissa EI puhuta samaa kieltä? Kuuluuko sitten Brasiliakin tuohon porukkaan? Tai vastaavasti Islanti & Tanska Norja-Ruotsiin? Tästä ajatusmallista saksalaiset kyllä tykkäisi...
Yksi tuttava pitää raiskatuksi joutumista osoituksena, miten miehet ei voi vastustaa, ja kerskuu kuinka ei voisi mennä Ruotsissa tiettyihin kaupunginosiin, kun tulisi heti raiskatuksi. Lisäksi sama ihminen väittää tulleensa raiskatuksi monet kerrat, vaikka ei ole tehnyt kertaakaan rikosilmoitusta ja välillä kerskuu vain osallistuneensa joukkoseksiin, vaikka puhuu samoista raiskaustapauksista. Riippuu aina tilanteesta, onko se ollut mielestään julmasti joukkoraiskattu vai ollut mukana orgioissa. Lisäksi se väittää isänsä käyttäneen hyväksi lapsena, minkä se on muka muistanut vasta aikuisena sattumalta huumetripeillään.
"Ikävöiminen on lasten juttu, aikuiset ei tunne ikävää."
Olin vähän silleen että ok, asia selvä, et taida vissiin ymmärtää mistä puhun..
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttava pitää raiskatuksi joutumista osoituksena, miten miehet ei voi vastustaa, ja kerskuu kuinka ei voisi mennä Ruotsissa tiettyihin kaupunginosiin, kun tulisi heti raiskatuksi. Lisäksi sama ihminen väittää tulleensa raiskatuksi monet kerrat, vaikka ei ole tehnyt kertaakaan rikosilmoitusta ja välillä kerskuu vain osallistuneensa joukkoseksiin, vaikka puhuu samoista raiskaustapauksista. Riippuu aina tilanteesta, onko se ollut mielestään julmasti joukkoraiskattu vai ollut mukana orgioissa. Lisäksi se väittää isänsä käyttäneen hyväksi lapsena, minkä se on muka muistanut vasta aikuisena sattumalta huumetripeillään.
Se on aivan mahdollista, että omaa hyväksikäyttöä ei muista tai ymmärrä, kuin vasta aikuisena. Aivot tällä tavalla suojaavat. Itse tajusin/muistin vasta 16v. Ja siskoni 18v.
Mies on sitä mieltä, että kirjoja ei tulisi säilyttää muualla kuin kirjahyllyssä, koska kuulemma menevät huonoksi jos niitä pitää esim. lappeellaan yöpöydällä. Hän ei ymmärrä, miksen ole samaa mieltä, ja on pari kertaa suutahtanut kun olen seisottanut hänen kirjojaan yöpöydällä lukematta niitä. Nyt ehkä olen saanut terotettua hänelle, että jos asia vaivaa, niin vieköön kirjan takaisin hyllyyn, mutta itse en rupea sellaista tekemään koska sellaiselle ei ole mitään tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Proteiinijauho on epäterveellistä. Siihen viellä tietokonepelaaminen kylkeen niin johan Äityli oli huolissaan. :)
Jos vedät proteiinijauhoa muun ravinnon kustannuksella ja pelaamiseen menevä päivittäinen aika on ihan överiä, niin ymmärrän äiteen huolen. Kohtuus kaikessa.
niin jos.
"En laihdu millään. Lihon vaikka näkisin vaan kuvan omenasta" sanoi yli satakiloinen työkaveri, jonka lounas koostuu litrasta limsaa, lihapiirakoista ja munkeista. Normaalisti en edes jaksa kiinnostua mitä kukakin syö, mutta tuon paatoksellisen julistuksen jälkeen ne syömiset suorastaan hyppi silmiin.
Minun äiti on sitä mieltä että mielialalääkkeet ja muut ovat vain heikkoja luusereita varten eikä hän koskaan tarvitsisi tai käyttäisi sellaisia koska on niin vahva luonne.
Silti vetää Mirtazapiniä joka ilta ennen nukkumaanmenoa (koska sitä ei lasketa kun se otetaan nukkumaan mennessä ja vaikuttaa nukkuessa, niin se ei enää hänen mielestä vaikuta mielialalääkemäisesti enää aamulla kun herää :D ).
Anoppini mielestä hänen 5-kymppisen pitkäaikaistyöttömän sisarentyttärensä kaikki ongelmat - mukaan lukien vaikea ylipaino ja parisuhteen puuttuminen - ratkeaisivat maagisesti, jos hän vain muuttaisi pois pääkaupunkiseudulta jonnekin muualle Suomeen, "niin sitten olis vain taivas rajana!".
Enkommentoi kirjoitti:
Tämä nyt ei ole varsinainen mielipide, mutta ystäväni olettaa vieläkin, että sukupuolitaudit tarttuvat yleisestä vessasta.
Ystävälläsi on tuossa totuuden siemen, terv. nimim. papilloomaviruksen vessasta napannut
"Mä en syö mitään hiilareita kuten perunaa, leipää, pastaa tai riisiä", mun työkaveri hehkuttaa aina suureen ääneen kaikille samalla kun lappaa lautaselleen ruokaa työpaikan lounasravintolassa. Keittoa jossa on lähinnä perunanpalasia (ja vähän lohta tai lihaa), mutta sitä perunaa ei kuulemma tuossa lasketa hiilaripitoiseksi kun se on vain pienenä osana muuten niin kevyessä keitossa :DD
Nainen joka on seurustellut miehen kanssa muuttuu aina lesboksi, jos hän alkaa seurustella naisen kanssa. Nainen, joka on edes joskus elämässään seurustellut naisen kanssa, on aina lesbo, vaikka sittemmin perustaisi perheen miehen kanssa. Käsite biseksuaalisuus kun on täysin käsittämätön asia. Lesboja tosin ovat myös kaikki setan kanssa tekemisissä olleet tai ne joilla on lesbopari ystäväpiirissään. Ihan kuin kyseessä olisi joku tarttuva asia.
Eno 63v on sitä mieltä että homous on jokin muotijuttu, että kohta tulee joku uusi asia muotiin ja homona oleminen menee pois muodista :-D
Minun 50-vuotiaan naispuolisen kollegani mielestä raiskaus on AINA naisen oma vika! :((
Että naiset tyrkyttää itseään pukeutumalla naisellisesti, naiset on heikkoja ja antautuu helposti, naiset ovat niin miesten pauloissa etteivät voi vastustaa miehiä, ja raiskauksesta rikosilmoittaminen on naisilta pelkkää kostonhimoa heitä raiskanneita miehiä kohtaan!
Siinä vasta naispuolinen naisvihaaja, joka korostaa aina sitä miten hyvin tulee toimeen lähinnä miesten kanssa.
Mun äidiltä on tullut sellaisia laatulohkaisuja mielenterveyteen liittyen, kuten että "masennus paranee siivoamalla". Niin yksinkertaistahan se juu onkin.. Stressin aiheuttama unettomuus olisi pitänyt parantua "kun vaan nousee tarpeeksi aikaisin ylös aamulla" (kello 6.30 ei ilmeisesti ollut tarpeeksi aikaisin).
Hänen mielestään myös liian uteliaan ja ärsyttävän virkanaisen käytös oli jollain tavalla minun syytäni. Minun pitäisi kuulemma osata paremmin small talkia ja olla sosiaalisesti taitavampi, kun kerroin työntekijästä joka kyseli ja tenttasi asioita, jotka eivät hänelle millään tavalla kuuluisi (esimerkiksi miehen sukulaisista) ja jonka koin ärsyttäväksi, vaikka tietenkään en sitä siinä tilanteessa itsessään sanonut. Kunhan purin ajatuksiani jälkikäteen. Ei olisi taas kannattanut, koska kyllähän minun viakseni tuokin taas luettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan mahdollista, että omaa hyväksikäyttöä ei muista tai ymmärrä, kuin vasta aikuisena. Aivot tällä tavalla suojaavat. Itse tajusin/muistin vasta 16v. Ja siskoni 18v.
Seksuaalisesti hyväksikäyttö itse asiassa voisi myös selittää sekopäiset käsitykset seksistä. Voi olla vaikea erottaa normaalia käytöstä väärinkäytöstä, jos on siltä saralta rikkoutunut jo lapsena.
Mun yksi työkaveri on jonkinlainen ekohörhö / omanlaisensa linkolalainen, joka kieltäytyy täysin esim.. lääketieteen ja hammaslääketieteen palveluista, koska haluaa kuolla sitten kun luonto niin määrää. IHmisiä on hänen mukaansa liikaa joten olisi moraalitonta pitkittää ihmiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ja Norja on sama maa. Espanja ja Portugali myös. Ei auta, vaikka virallisesti ovat eri valtioita, kun niissä kerran puhutaan samaa kieltä 😂😂😂
Tämän esitti keski-ikäinen ihminen eikä mikään vasta- argumentti uponnut.
Ei edes se argumentti, että noissa maissa EI puhuta samaa kieltä? Kuuluuko sitten Brasiliakin tuohon porukkaan? Tai vastaavasti Islanti & Tanska Norja-Ruotsiin? Tästä ajatusmallista saksalaiset kyllä tykkäisi...
No, ei edes se. Kun hänen mielestään ruotsi on ruotsia ja norja on vaan sen murre (tai päinvastoin). Sama tässä Espanja/Portugali- asiassa.
Se oli vähän absurdi keskustelu kaiken kaikkiaan, joten ihan kaikkia huimia perusteluja en muista. Brasiliasta puhuttiin ja se ei ole osa Espanja-Portugalia, koska siinä on meri välissä... Loogisesti näin.
Anopilla vähän vastaava mielipide tuosta asumisesta. Lapsettomalle, yksinasuvalle sinkulle riittää tyyliin 20m2 ikkunaton koppi. Mihin se sitä tilaa tarvitsee kun ei ole sitä puolisioa tai lapsia?