Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat mielipiteet mitä tuttavillanne on

Vierailija
20.02.2017 |

Listataan tänne!

Kommentit (616)

Vierailija
181/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani väittää erottavansa homot muista heti, koska "homot näyttää erilaisilta kuin heterot"

Vierailija
182/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kakkonen on ykkönen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet ja naiset ovat epätasa-arvoisia suomalaisessa yhteiskunnassa, ja asialle on tehtävä jotain."

:)

Vierailija
184/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustan kupeessa ikänsä asunut serkkuni on sitä mieltä, että koko Suomessa kukaan ei oikeasti tarvitse omaa autoa. Olen kysellyt, että mitäs sitten, kun maalla on matkaa kauppaan/mihin tahansa palveluihin 20-30 km tai helposti enemmänkin. Kaveri on tähän todennut, että voihan siellä maallakin kulkea pyörällä, junalla tai bussilla tai tilata vaikka taksin. Olen jatkokysymyksenä kysynyt, että entä jos ei ole julkisia kulkuneuvoja, eikä varaa taksiin, eikä fillarilla jaksa kuskata koko perheen ostoksia. "No kyllä se pyöräily tekee hyvää maalaisillekin! Mäkin pyöräilen kauppaan joka päivä!"

Joopa joo, tyhmiä ihmisiä on siis oikeasti olemassa.

Vierailija
185/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tuttuni oli sitä mieltä, että kannabis on kaiken pahan alku ja juuri. Jokainen, joka edes satunnaisesti käyttää pilveä, on automaattisesti yhteiskunnan pohjasakkaan kuuluva nisti. Mielestäni oli häneltä tekopyhää sanoa näin, sillä hän itse veti alkoholia rankalla kädellä joka viikonloppu. En itse ole mikään kannabiksen suurin puolestapuhuja, mutta kyllä omasta mielestäni pilven satunnainen polttelu on paljon harmittomampaa kuin vetää räkäkännit joka viikonloppu.

Vierailija
186/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei lue lapselle (2-vuotias) iltasatua, koska ei se mitään siitä tajua ja koska päivällä on jo selattu kirjoja.

Vierailija
187/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain rajat kiinni tai hommafoorumilla kirjotettua; Hitler rakensi berliinin muurin

Vierailija
188/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekologisen elämäntavan julistaja on kuitenkin sitä mieltä, että lomamatkoille lentäminen on hänen elinehtonsa.

Vierailija
189/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta tapaa väsyttää.

Vierailija
190/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies kiihottuu seksuaalisesti nähdessään alastoman naisen tai vaikka kuvan alastomasta naisesta. Vastaavasti myös jokainen nainen kiihottuu nähdessään alastoman miehen, erityisesti sukupuolielimet ja rintakarvoituksen. Johtuu kuulema evoluutiosta. 

Vierailija
191/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani ystäväni on vahvasti sitä mieltä että suomesta voidaan lopettaa lihakarjan yms pito,ja maanviljelijät sen jälkeen voivat hankkia elantonsa kasvattamalla porkkanoita.

Vierailija
192/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni on sitä mieltä että jokainen nainen täytettyään 40 lihoo 200kg, hiukset harmaantuu ja voi ruveta hakkaa nuorisoa käsilaukulla.

Hän siis itse vastaa näitä kriteerejä ja sanoi minulle näin: kyllähän mieki olin nuorena hoikkane ja kaunis ko sie mut niinku kaikki muutki naiset, täytettyäni 40 mie lihoin ja rupsahin. son kato meillä naisillä geeneissä

jäi vähä silee öö.. eli heti ku vuorokausi vaihtuu 40 vuotis päivään niin nainen muuttaa muotoaan kuin taika iskusta?

ja sanoin muuten mummolle et nii olen nähnyt monia hoikkia hänen ikäisiä, jopa vanhempia ettei se aina mene nuin mutta hän kiisti asian. ne naiset on kuullemma joko käyny kauneusleikkauksessa tai on transuja.

mun mummo on ehkä(?) höperö

Vierailija
193/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä en syö mitään hiilareita kuten perunaa, leipää, pastaa tai riisiä", mun työkaveri hehkuttaa aina suureen ääneen kaikille samalla kun lappaa lautaselleen ruokaa työpaikan lounasravintolassa. Keittoa jossa on lähinnä perunanpalasia (ja vähän lohta tai lihaa), mutta sitä perunaa ei kuulemma tuossa lasketa hiilaripitoiseksi kun se on vain pienenä osana muuten niin kevyessä keitossa :DD

mun sisko kans julisti kokoaja ettei syö hiilareita ja muistutteli mua siitä kokoajan. kerran oli paras ku hän taas jaksoi muistuttaa asiasta ja veti naamaansa hampurilaista

Vierailija
194/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hankimme kuulemma kolmannen lapsen vain sen takia, kun mieheni kaverillakin on kolme lasta... Näin totesi tämä miehen kaverin isä..

Vierailija
195/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen lapsistaa tulee automaattisesti homoja. Harmi vaan, että aika moni niistä on ihan heteroita.

Vierailija
196/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!

Vierailija
197/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla asuva luulee olevansa parempi kuin muut.

Vierailija
198/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajille ei pitäisi maksaa palkkaa niin sinne hakeutuisivat vain sydämen viisaat.

Vierailija
199/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ne vaatteilla koreilee.

Vierailija
200/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukkoni mielestä pienituloisten ihmisten elämässä ei tunnu muutaman sadan euron tulojen pienennys missään, koska he ovat jo valmiiksi tottuneet elämään pienellä rahalla. Mielipide on mennyt mulla kovasti tunteisiin, koska itsekkin olen opiskeluakoina todella elänyt kädestä suuhun, ja joku 20e tulonvähennys olisi kaatanut talouden mullin mallin.