Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat mielipiteet mitä tuttavillanne on

Vierailija
20.02.2017 |

Listataan tänne!

Kommentit (616)

Vierailija
161/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini on sitä mieltä että jos nainen tulee raskaaksi niin miehen pitää ottaa tämä nainen.

Vierailija
162/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi ja Norja on sama maa. Espanja ja Portugali myös. Ei auta, vaikka virallisesti ovat eri valtioita, kun niissä kerran puhutaan samaa kieltä 😂😂😂

Tämän esitti keski-ikäinen ihminen eikä mikään vasta- argumentti uponnut.

Ei edes se argumentti, että noissa maissa EI puhuta samaa kieltä? Kuuluuko sitten Brasiliakin tuohon porukkaan? Tai vastaavasti Islanti & Tanska Norja-Ruotsiin? Tästä ajatusmallista saksalaiset kyllä tykkäisi...

Niiiiin ja Suomi ja Viro on eri maat ja kieletkin on erit. Koska Suomi on Suomi, kaikkihan sen tietää.

No, ei edes se. Kun hänen mielestään ruotsi on ruotsia ja norja on vaan sen murre (tai päinvastoin). Sama tässä Espanja/Portugali- asiassa.

Se oli vähän absurdi keskustelu kaiken kaikkiaan, joten ihan kaikkia huimia perusteluja en muista. Brasiliasta puhuttiin ja se ei ole osa Espanja-Portugalia, koska siinä on meri välissä... Loogisesti näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin mielestä 15-vuotias oppilas ei voi olla vakaumuksellinen ateisti. Se ei kato vaan halua mennä joulukirkkoon, siksi se semmoisia keksii.

Vierailija
164/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti koulutettu tuttava on sitä mieltä, että nikotiiniin ei voi jäädä koukkuun vaan lopettaminen on vain päättämisestä kiinni.

Vierailija
165/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi ja Norja on sama maa. Espanja ja Portugali myös. Ei auta, vaikka virallisesti ovat eri valtioita, kun niissä kerran puhutaan samaa kieltä 😂😂😂

Tämän esitti keski-ikäinen ihminen eikä mikään vasta- argumentti uponnut.

Ei edes se argumentti, että noissa maissa EI puhuta samaa kieltä? Kuuluuko sitten Brasiliakin tuohon porukkaan? Tai vastaavasti Islanti & Tanska Norja-Ruotsiin? Tästä ajatusmallista saksalaiset kyllä tykkäisi...

No, ei edes se. Kun hänen mielestään ruotsi on ruotsia ja norja on vaan sen murre (tai päinvastoin). Sama tässä Espanja/Portugali- asiassa.

Se oli vähän absurdi keskustelu kaiken kaikkiaan, joten ihan kaikkia huimia perusteluja en muista. Brasiliasta puhuttiin ja se ei ole osa Espanja-Portugalia, koska siinä on meri välissä... Loogisesti näin.

Ehdotapa sille tutullesi, että lähtee Portugaliin ja yrittää tilata siellä yhtään mitään espanjaksi.. ja kattoo kuinka käy. Jos oot mukana, älä seiso ihan vieressä/ takana, voi olla vaarallista...

Vierailija
166/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttavani on ehdottomasti sitä mieltä että itse tehty luomuhammastahna on parasta ja kaupan hammastahnat on myrkkyä. Perustelut on sarjassa "ei sitä 1500-luvullakaan käytetty". Hengitys haisee nykyään kuin raato, joku siitä on yrittänyt mainitakin, mutta ei tyyppi usko.

Vierailija
167/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttava pitää raiskatuksi joutumista osoituksena, miten miehet ei voi vastustaa, ja kerskuu kuinka ei voisi mennä Ruotsissa tiettyihin kaupunginosiin, kun tulisi heti raiskatuksi. Lisäksi sama ihminen väittää tulleensa raiskatuksi monet kerrat, vaikka ei ole tehnyt kertaakaan rikosilmoitusta ja välillä kerskuu vain osallistuneensa joukkoseksiin, vaikka puhuu samoista raiskaustapauksista. Riippuu aina tilanteesta, onko se ollut mielestään julmasti joukkoraiskattu vai ollut mukana orgioissa. Lisäksi se väittää isänsä käyttäneen hyväksi lapsena, minkä se on muka muistanut vasta aikuisena sattumalta huumetripeillään.

Se on aivan mahdollista, että omaa hyväksikäyttöä ei muista tai ymmärrä, kuin vasta aikuisena. Aivot tällä tavalla suojaavat. Itse tajusin/muistin vasta 16v. Ja siskoni 18v.

Seksuaalisesti hyväksikäyttö itse asiassa voisi myös selittää sekopäiset käsitykset seksistä. Voi olla vaikea erottaa normaalia käytöstä väärinkäytöstä, jos on siltä saralta rikkoutunut jo lapsena.

Tälle mainitulle tuttavalle on aivan varmasti sattunut jo lapsena tai nuorena jotain hirveää. Rajattomuus ja yliseksuaalinen käytös ovat ihan tyypillisiä hyväksikäytön oireita. Rikottu ei osaa suojella enää itseään. Surullista, että tätä ihmisparkaa sitten katsotaan vielä kieroon ja pidetään sekopäänä. Häntä pitäisi kannustaa ammattiavun piiriin.

Vierailija
168/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani on kieltänyt elintenluovutuksen kuoleman jälkeen sillä perusteella, että lääkärit muka nopeuttaisivat hänen kuolemaa, jos hän sallisi sen.

Vierailija
169/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsi pissasi housuun vahingossa marjametsässä. Lasta pidettiin märissä pissaisissa housuissa metsäreissun noin 3 tuntia ja sitten tuotiin vielä uimahalliin pissahousuissa, Lapsi kiipesi syliini aulassa. ja hymyillen totesin ääneen että "ohoh onkos sattunut vahinko? ei se haittaa mitään kohta vaihdetaan vaatetta" Perheen äiti katsoi murhaavalla katseella ja sähisi ettei lapselle saa kertoa vahingosta. Että pitää olla ihan hiljaa ja huomaamatta koko asiaa. Kysyessäni perusteluita moiseen en saanut mitään vastausta.

Vierailija
170/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisen pikkusiskoni mielestä salaattiannosten syöminen on turhaa. Ne ei hänen mukaansa täytä eikä varsinkaan maistu miltään. Vaihtoehtoiseksi maukkaaksi ja terveelliseksi ruuaksi ilmoitti makaronilaatikon. Minusta tämä oli outoa, sillä itse teen paljon erilaisia salaatteja ja salaattiaineksista saa älyttömästi erilaisia makuyhdistelmiä.

Vierailija
171/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä keski-ikäisellä naisella on erikoisia mielipiteitä tai omasta mielestään toki faktatietoa raskauteen liittyen. Olen raskaana, joten olen saannut kuulla näitä viisauksia. Joskus olen yrittänyt oikaista mutta hän tietää paremmin. On mielipiteissään todella ehdoton. On hoitoalalla, joka on ehkä vähän pelottavaakin että on silti näin pihalla :D

- Ylipainoiset naiset ei voi synnyttää, vaan tarvitaan aina sektio

- Hoikat naiset ei voi synnyttää vaan vauva syntyy sektiolla

- Lyhyen naiset ei myöskään voi synnyttää koska vauva ei mahdu ulos

- Ylipainoisten naisten vauvat on aina isoja tai siis läskejä kuten hän sanoo

- Hoikat naiset ei voi saada isoja vauvoja

- Iso vauva on yli 3,5kg ja 4kg on jo aivan jättimäinen

- 4kg vauva tarkoittaa automaattisesti että äiti on ylipainoinen syöppö 

- Kaksoset ei missään tilanteessa koskaan kautta aikain ole voineet syntyä alakautta, vaan aina sektiolla ( suuttui kun kysyi miten uskoo mummoni äidin synnyttäneen mummon kaksosveljet aikana jolloin vauvat syntyi saunassa jonkun kyläkätilön avustuksella)

- Lihavilla äideillä on aina diabetes ja raskausmyrkytys

Nämä nyt ainakin tulee mieleen, on varmaan paljon muutakin. Voi olla ihan hyväkin etten muista :D

Vierailija
172/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikiksen veljen mielestä alempiarvoisen uroksen tulee alistua astuttavaksi alfaurokselle, kuulemma hyvinki yleinen mielipide heidän piireissään ja tällä ei kuulemma ole mitään tekemistä homostelun kanssa, vaan kyse on uskollisuuden osoituksesta. Muutenki outoja mielipiteitä keskitysleirejä ei ollut, Hitler ei kuollut sodan lopussa jne jne.

Tiedän Hesasta yhden vanhemman herran jolla saman tyyppisiä mielipiteitä. Ihan täys umpihomo, mutta ei kuulemma ole kyse siitä vaan ei vaan halua naisia riesakseen, panee nuoria miehiä ja tykkää noista natsijutuista (seksuaalisesti) ja kaikenlaisesta pervoista kumisaapas- ja pissajutuista. 

Vierailija
173/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muistin lisää juttuja tältä raskaustietäjältä:

- Yli 5kg vauvoja ei koskaan ole syntynyt alakautta

- Imetys ei onnistu jos on pienet tissit

- imetys ei onnistu jos on liian isot tissit koska vauva tukehtuu niihin

- Imetys ei ylipäätään onnistu koska maito ei riitä. Se ei vaan yksinkertaisesti riitä.

- Korvike on jopa parempaa nykyään kun rintamaito

- On todella epänormaalia jos yli 6kk vauva syö rintaa

- Vauvalle pitää antaa syntymästä asti pullosta vettä ettei jää paha maku maidosta suuhun

Nämä ainakin vielä :D

Vierailija
174/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä keski-ikäisellä naisella on erikoisia mielipiteitä tai omasta mielestään toki faktatietoa raskauteen liittyen. Olen raskaana, joten olen saannut kuulla näitä viisauksia. Joskus olen yrittänyt oikaista mutta hän tietää paremmin. On mielipiteissään todella ehdoton. On hoitoalalla, joka on ehkä vähän pelottavaakin että on silti näin pihalla :D

- Kaksoset ei missään tilanteessa koskaan kautta aikain ole voineet syntyä alakautta, vaan aina sektiolla ( suuttui kun kysyi miten uskoo mummoni äidin synnyttäneen mummon kaksosveljet aikana jolloin vauvat syntyi saunassa jonkun kyläkätilön avustuksella)

Nämä nyt ainakin tulee mieleen, on varmaan paljon muutakin. Voi olla ihan hyväkin etten muista :D

hahahaa :D millä syyllä sun vauva tulee syntymään sektiolla? 

t. 4,5kg vauvan synnyttänyt hoikka nainen

Vierailija
175/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooh mä en tän naisen mielestä voi synnyttää koska olen aika lyhyt (160cm). Mulla on tosin yksi lapsi joka on painanut just 4kg syntyessään vaikka olin silloin vielä hoikempi kun nykyään enkä taatusti syöpötellyt :D Tämä nainen on kuitenkin "tiennyt" että olin varmasti lihava silloin kuitenkin, ei muka muista miltä silloin näytin mutta on muistavinaan että aika paksussa kunnossa lopussa olin :D no tietty olinkin kun oli iso vauva maha muttei läskiä kyllä ollut :D

Hänen vauvat on olleet 3kg ja 3,2kg syntyessään joka on hänestä ainut sovelias vaiheluväli normaalin vauvan painolle :) Hänen vauvat on tosin syntyneen tietonsa mukaan rv 37 joten oletan että viikkon 40 mennessä olisivat nekin jo jättimäisissä 3,5kg tai yli mitoissa :D Niin sekin on hänestä epänormaalia jos vauva on yli lasketun ajan mahassa. Normaalisti vauvojen kuuluu syntyä heti kun ovat täysiaikaisia eli 37 viikolla, kuten hänelläkin!

Vierailija
176/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooh mä en tän naisen mielestä voi synnyttää koska olen aika lyhyt (160cm). Mulla on tosin yksi lapsi joka on painanut just 4kg syntyessään vaikka olin silloin vielä hoikempi kun nykyään enkä taatusti syöpötellyt :D Tämä nainen on kuitenkin "tiennyt" että olin varmasti lihava silloin kuitenkin, ei muka muista miltä silloin näytin mutta on muistavinaan että aika paksussa kunnossa lopussa olin :D no tietty olinkin kun oli iso vauva maha muttei läskiä kyllä ollut :D

Hänen vauvat on olleet 3kg ja 3,2kg syntyessään joka on hänestä ainut sovelias vaiheluväli normaalin vauvan painolle :) Hänen vauvat on tosin syntyneen tietonsa mukaan rv 37 joten oletan että viikkon 40 mennessä olisivat nekin jo jättimäisissä 3,5kg tai yli mitoissa :D Niin sekin on hänestä epänormaalia jos vauva on yli lasketun ajan mahassa. Normaalisti vauvojen kuuluu syntyä heti kun ovat täysiaikaisia eli 37 viikolla, kuten hänelläkin!

Jestas! Minä kun luulin että äidilläni olisi vanhanaikaiset käsitykset raskaudesta, synnytyksestä ja imetyksestä, mutta tuo on kieltämättä jo aika paha :/ Liekö taustalla se että peilaa vahvasta omia kokemuksia ja ehkä muutamia tietämiään tapauksia joista sitten yleistää nuo hienot oletukset. Olen huomannut tuossa ikäluokassa olevan aika jääräpäisiä "tietäjiä" jotka perustuu juuri siihen omaan ja naapurin kokemukseen. Minullekin äiti jo lapsena toisteli että älä istu kylmällä tai saat pissatulehduksen ja älä syö karkkia tai tulee sokeritauti. Olettaa näin vieläkin jämäkästi, esimerkiksi siis jos kuulee jonkun lapsen sairastuneet diabetekseen niin syyttää heti vanhempia liiasta karkin syönnistä. 

Vierailija
177/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äiti on sitä mieltä että mielialalääkkeet ja muut ovat vain heikkoja luusereita varten eikä hän koskaan tarvitsisi tai käyttäisi sellaisia koska on niin vahva luonne.

Silti vetää Mirtazapiniä joka ilta ennen nukkumaanmenoa (koska sitä ei lasketa kun se otetaan nukkumaan mennessä ja vaikuttaa nukkuessa, niin se ei enää hänen mielestä vaikuta mielialalääkemäisesti enää aamulla kun herää :D ).

Mirtazapinia käytetään yleisesti unilääkkeenä mielialalääkettä pienemmillä annoksilla.

Vierailija
178/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni: "Minä en voi ajaa kolaria tai joutua kolariin autolla, koska ajan aina niin varovaisesti." Ja että rasvaa ei saa syödä ylimääräisenä ravinnossa, kuten leivän päällä, koska se tukkii suonet. Kuitenkin sokeripitoisia herkkuja voi näemmä vetää. Miksiköhän se sokeri muuttuu elimistössä...

Vierailija
179/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni: Jotain kauheaa tapahtuu, jos kulkee kovilla pakkasilla ilman pipoa. 

Vierailija
180/616 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni: Jotain kauheaa tapahtuu, jos kulkee kovilla pakkasilla ilman pipoa. 

Meillä tää meni niin, että näin toimiva ihminen vaan varoittamatta kaatuu kuolleena maahan, kun aivot jäätyy 😂 Juuuuuuh, tosi todennäköistä, vaikka fiksuahan se on pipoa käyttää pakkasella ulkoillessa, ettei esim. korvat palellu.

Samaa settiä kuin se, että lunta syömällä saa matoja mahaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän