Omituisimmat mielipiteet mitä tuttavillanne on
Kommentit (616)
Vierailija kirjoitti:
-Kun täytän 21 vuotta, minäkin voin mennä kauppaan ostamaan kaljaa. En kyllä halua ikinä juoda.
sanoi miehen 20-vuotias poika.-Sinä et ole tällaista varmaan koskaan kokenut, mutta minä olen matkustanut yksin junalla. Ei se ollut vaikeaa.
sanoi sama 20v peräkammarinpoika.Olin sanaton.
Ei saisi lasta noin tynnyrissä kasvattaa...
Järkyttävää. Vanhemmat tekevät hallaa lapselleen.
Tuli mieleeni tapaus muutaman vuoden takaa, joka on jotenkin jäänyt mieleeni. Eräässä maaseutu oppilaitoksessa joku nuori miehen alku kertoi innoissaan opettajalle, kuinka he olivat isin kanssa eilen olleet jossain huoltsikalla, ja viereisessä pöydässä ihan poliisitkin!!!
Se miten innoissaan ja ihmeissään poika oli tuosta erityisestä ja harvinaislaatuisesta asiasta, oli huomiota herättävää.
Ei varmaan paljon tapahdu joidenkin ihmisten elämässä.
Maaseuduilla kasvaa tänäkin päivänä hyvin hyvin pahasti tynnyrisöityneitä ihmistaimia.
Ja heillä on kaikilla yhtäläiset äänestys- ja lisääntymis oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaverini väitti, että aina ennen ylinopeuden automaattista valvontakameraa on se liikennemerkki, jossa on kameran kuva. Sanoin, että näin ei ole ja piti minua ihan hulluna, kun kerroin, että kameroita on vain sellaisilla alueilla, jossa on katuvalaistus ja nopeusrajoitus maksimissaan 80 km/h.
Tämä tuli siis puheeksi kun en hiljentänyt heti tällaisen liikennemerkin kohdalla, vaan vasta kun katulamput alkoivat ja rajoitus muuttui 80:ksi. Seuraavan kerran vastaavan merkin ohi ajaessa kysyin häneltä, kuinka kaukana se kamera siitä merkistä on kun ei ole vielä tullut vastaan. Hän sanoi, että tuli se jo, en vain nähnyt. Joopa joo... :)
Sarjassa "en myönnä vaikka tajusin itsekin olleeni väärässä".
https://www.poliisi.fi/liikenneturvallisuus/automaattinen_liikennevalvo…
"Kiinteillä valvontapisteillä suoritetusta valvonnasta ilmoitetaan tienvarsikyltein."
Nyt olit kyllä itse väärässä.
Ei joka kameralla ole omaa kylttiä. Yhden kyltin jälkeen voi tulla useampikin kamera ja etäisyys siitä kyltistä vaihtelee.
Joskus vuosia sitten baarissa satuin juttelemaan erään nuoren miehen kanssa. Miehellä oli päällään joku sellainen Kiitos-talvisotapaita. Normaalisti en kiinnostu tuontyyppisistä miehistä lainkaan, mutta olin juttuseuraa vailla eikä siellä baarissa oikein ollut muutakaan. Keskustelun edetessä kävi ilmi, että tämä poikanen luuli Suomen itsenäistyneen Talvisodan seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaverini väitti, että aina ennen ylinopeuden automaattista valvontakameraa on se liikennemerkki, jossa on kameran kuva. Sanoin, että näin ei ole ja piti minua ihan hulluna, kun kerroin, että kameroita on vain sellaisilla alueilla, jossa on katuvalaistus ja nopeusrajoitus maksimissaan 80 km/h.
Tämä tuli siis puheeksi kun en hiljentänyt heti tällaisen liikennemerkin kohdalla, vaan vasta kun katulamput alkoivat ja rajoitus muuttui 80:ksi. Seuraavan kerran vastaavan merkin ohi ajaessa kysyin häneltä, kuinka kaukana se kamera siitä merkistä on kun ei ole vielä tullut vastaan. Hän sanoi, että tuli se jo, en vain nähnyt. Joopa joo... :)
"Kiinteillä valvontapisteillä suoritetusta valvonnasta ilmoitetaan tienvarsikyltein."
Sen lisäksi noita ylinopeuskameroita on myös taajama-alueilla. Oi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kun täytän 21 vuotta, minäkin voin mennä kauppaan ostamaan kaljaa. En kyllä halua ikinä juoda.
sanoi miehen 20-vuotias poika.-Sinä et ole tällaista varmaan koskaan kokenut, mutta minä olen matkustanut yksin junalla. Ei se ollut vaikeaa.
sanoi sama 20v peräkammarinpoika.Olin sanaton.
Ei saisi lasta noin tynnyrissä kasvattaa...Järkyttävää. Vanhemmat tekevät hallaa lapselleen.
Tuli mieleeni tapaus muutaman vuoden takaa, joka on jotenkin jäänyt mieleeni. Eräässä maaseutu oppilaitoksessa joku nuori miehen alku kertoi innoissaan opettajalle, kuinka he olivat isin kanssa eilen olleet jossain huoltsikalla, ja viereisessä pöydässä ihan poliisitkin!!!
Se miten innoissaan ja ihmeissään poika oli tuosta erityisestä ja harvinaislaatuisesta asiasta, oli huomiota herättävää.
Ei varmaan paljon tapahdu joidenkin ihmisten elämässä.
Maaseuduilla kasvaa tänäkin päivänä hyvin hyvin pahasti tynnyrisöityneitä ihmistaimia.
Ja heillä on kaikilla yhtäläiset äänestys- ja lisääntymis oikeudet.
Mä oletan että noi sun yhdyssanavirheesi ovat siis vain kaupunkilaisen sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että vasemmisto ei välitä köyhistä, mutta oikeisto välittää.
Kuulemma oikeisto hallitsee talouskysymykset paremmin, hölynpölyä sanon minä!
Oikeistolaiset elävät todellisuudessa ja ymmärtävät miten talous toimii. Vasemmisto elää idealistisessa kuplassa jossa kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia. Ei ole ihme, että vasemmisto on kaikessa väärässä, heidän ymmärrys asioista on pinnallista kuin lapsella.
Siehän koomikko olet. Oikeistolla on yhtä lailla ideologia kuin vasemmistolla ja vahva sellainen onkin. Triple down-efekti yms. ovat puhtaasti ideologisia ajatusrakennelmia vailla tutkimusnäyttöä. Politiikka ja poliittiset suuntaukset ovat lähtökohtaisesti ideologisia. Jos omaa uskontoa ja ideologiaa ei enää tunnista ideologiaksi, vaan se on yhtä kuin objektiivinen todellisuus niin ollaan aika pelottavilla vesillä. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että vasemmisto ei välitä köyhistä, mutta oikeisto välittää.
Kuulemma oikeisto hallitsee talouskysymykset paremmin, hölynpölyä sanon minä!
Oikeistolaiset elävät todellisuudessa ja ymmärtävät miten talous toimii. Vasemmisto elää idealistisessa kuplassa jossa kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia. Ei ole ihme, että vasemmisto on kaikessa väärässä, heidän ymmärrys asioista on pinnallista kuin lapsella.
Siehän koomikko olet. Oikeistolla on yhtä lailla ideologia kuin vasemmistolla ja vahva sellainen onkin. Triple down-efekti yms. ovat puhtaasti ideologisia ajatusrakennelmia vailla tutkimusnäyttöä. Politiikka ja poliittiset suuntaukset ovat lähtökohtaisesti ideologisia. Jos omaa uskontoa ja ideologiaa ei enää tunnista ideologiaksi, vaan se on yhtä kuin objektiivinen todellisuus niin ollaan aika pelottavilla vesillä. Just saying.
Siis trickle down. Autocorrect.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joka kameralla ole omaa kylttiä. Yhden kyltin jälkeen voi tulla useampikin kamera ja etäisyys siitä kyltistä vaihtelee.
No ei tietenkään ole, mutta niistä kameroista kyllä ilmoitetaan aina jos niitä on. Myös taajama-alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä kylttejä ennen jokaista yksittäistä kameraa ole, vaan vain valvotun alueen alussa. Sen jälkeen kameroita voi olla vaikka kymmenen ja etäisyyttäkin niillä toistaan kilometrejä.
Ja kameroita voi olla ja onkin myös yli 80 km/h alueilla.
Kaljuna kulkeva nainen on joko lesbo tai joku telaketjufeministi, mahdollisesti molempia. Jos ei ole, kuuluu käyttää peruukkia.
Hämmästyttävän usein tähän törmää, kun on kalju nainen, joka ei useinkaaan käytä peruukkia...:D Mulle saa ilmeisesti huudella perään kaikenlaista, koska näin kaljulla kupolillani tahallaan ihmisiä ärsytän.
Vierailija kirjoitti:
Ystävän kanssa tuli puhe terveellisistä välipaloista. Hän suositteli jotain leivonnaista, en muista tarkkaan mitä, mutta taikinaan laitettiin 200g margariinia ja 200g fariiniokeria. Tämä oli hänen mielestään oikein terveysruokaa koska margariini on tehty kasviöljyistä ja tumma sokeri on terveellisempää kuin valkoinen. Olin ihan ällikällä lyöty koska muuten kyseinen henkilö on ihan fiksu ja koulutettu. Mutta kylläkin lihava.
ei, ei kyseinen henkilo ole fiksu. ehka sellaisena itsean pitaa, mutta white trash kansalainenhan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vegaani ystäväni on vahvasti sitä mieltä että suomesta voidaan lopettaa lihakarjan yms pito,ja maanviljelijät sen jälkeen voivat hankkia elantonsa kasvattamalla porkkanoita.
Kaverini onnistui parantamaan ystavansa vaimon ko. sairaudesta (vegaani) paistamalla pekonia kun olivat kiipeilemassa vuorilla ja vaeltamassa neljan paivan ajan. Parannus oli laatuaan pysyva. Joka vuosi parantuneen naisen mies tuo valtavan kaljakuorman joulun alla ystavalleni kiitoksena hanen ihmetekonsa johdosta, joka kuulema paransi kaikkien laheisten elamanlaatun aivan toiselle tasolle.
Veganismi on sairaus.
Yhdellä tuttavistani on todella ehdottomia ja mustavalkoisia mielipiteitä. Kyseessä kolmekymppinen perheenäiti. Esimerkiksi päätti vain ykskaks, että koska esikoinen olinkin helppo hoitaa vauvana pulloruokintana, niin ei meinaa toistakaan lasta imettää. Oli niin kiva, kun töissäkäyvä puoliso pystyi kätevästi siinä töiden ohessa hoitaa myös vauvan yösyötöt, sai sitten itse palautua rauhassa synnytyksestä ja raskaudesta. Mielipide oli, että ihan sama mitä vavana syövät, ei kuulu muille. Jos joku erehtyy edes kysymään mitään vauvan ruokailuun, ruokarytmiin yms. liittyvää, saa kysyjä haukut ja kiroamoset niskaan.
Sama ihminen halusi myös välttämättä "synnyttää" toisenkin lapsen sektiolla, koska esikoinen oli näin syntynyt. Helppoa ja nopeaa!
Käyttäjä1800 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuna kulkeva nainen on joko lesbo tai joku telaketjufeministi, mahdollisesti molempia. Jos ei ole, kuuluu käyttää peruukkia.
Hämmästyttävän usein tähän törmää, kun on kalju nainen, joka ei useinkaaan käytä peruukkia...:D Mulle saa ilmeisesti huudella perään kaikenlaista, koska näin kaljulla kupolillani tahallaan ihmisiä ärsytän.
No vitussako olet kalju? Kaljut naiset ovat rumia, kuin joitain syöpäpotilaita jotka ovat menettäneet hiuksensa syöpähoitojen takia.
Kalju nainen voi itse halutessaan peittää päänsä joko päähineellä tai peruukilla, mutta sinä et pysty peittämään vähäjärkisyyttäsi mitenkään, voi voi. Mahtaa sinua tämä(kin) asia naisissa kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä tuttavistani on todella ehdottomia ja mustavalkoisia mielipiteitä. Kyseessä kolmekymppinen perheenäiti. Esimerkiksi päätti vain ykskaks, että koska esikoinen olinkin helppo hoitaa vauvana pulloruokintana, niin ei meinaa toistakaan lasta imettää. Oli niin kiva, kun töissäkäyvä puoliso pystyi kätevästi siinä töiden ohessa hoitaa myös vauvan yösyötöt, sai sitten itse palautua rauhassa synnytyksestä ja raskaudesta. Mielipide oli, että ihan sama mitä vavana syövät, ei kuulu muille. Jos joku erehtyy edes kysymään mitään vauvan ruokailuun, ruokarytmiin yms. liittyvää, saa kysyjä haukut ja kiroamoset niskaan.
Sama ihminen halusi myös välttämättä "synnyttää" toisenkin lapsen sektiolla, koska esikoinen oli näin syntynyt. Helppoa ja nopeaa!
Muuhun en ota kantaa, mutta jos päättää jättää imettämättä, siinä EI ole mitään kummallista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoni on sitä mieltä että jokainen nainen täytettyään 40 lihoo 200kg, hiukset harmaantuu ja voi ruveta hakkaa nuorisoa käsilaukulla.
Hän siis itse vastaa näitä kriteerejä ja sanoi minulle näin: kyllähän mieki olin nuorena hoikkane ja kaunis ko sie mut niinku kaikki muutki naiset, täytettyäni 40 mie lihoin ja rupsahin. son kato meillä naisillä geeneissä
jäi vähä silee öö.. eli heti ku vuorokausi vaihtuu 40 vuotis päivään niin nainen muuttaa muotoaan kuin taika iskusta?
ja sanoin muuten mummolle et nii olen nähnyt monia hoikkia hänen ikäisiä, jopa vanhempia ettei se aina mene nuin mutta hän kiisti asian. ne naiset on kuullemma joko käyny kauneusleikkauksessa tai on transuja.
mun mummo on ehkä(?) höperö
Hoikkana, pitkätukkaisena ja ikäisekseni ihan sievänä 40-vuotiaana tuo naurattaa melkoisesti. :D
Olen kyllä kuullut muiltakin kuin em. kirjoittajan mummolta tuota asennetta. Minun seurassani (tajuamatta ilmeisesti että en sovi kaavaan) työkaveri paasasi joulun tienoilla että kyllä sitä nelikymppisellä on jo mahaa jne. aivan kuin asia olisi ollut luonnonlaki.
No meinaatko ettei asiassa olisi mitään perää? Tämä fitness-hysteria alkaa mennä jo vähän överiksi. Ihmisen aineenvaihdunta luonnollisesti hidastuu iän myötä, jolloin kiloja voi kertyä vaikka ihminen söisi pääosin terveellisesti ja harrastaisi liikuntaa. Se on vaan fakta ja sen takia monille niitä kiloja tulee ikääntyessä, vaikka olisivat terveitä eivätkä edes ylipainoisia.
No se nyt mikään luonnonlaki ja väistämätön asia ole, mikä oli viestini pointti. En minäkään olisi hoikka, jos söisin kuten 20-vuotias.
Hyviä työntekijöitä ei laiteta pörssiyhtiön YT-neuvotteluissa ulos talosta
Hedelmäsokeri ei ole samanlaista sokeria kuin se paha, valkoinen sokeri.
Hedelmissä ei ole hiilareita.
Kampaamotuotteiden silikoni on ihan erilaista kuin marketissa myytävien tuotteiden silikoni.
Apteekissa myydään parempaa ja puhtaampaa ja ihan erilaista kosmetiikkaa kuin muualla.
Ihminen joka ei kuluta ja osta uusia tuotteita on hirveä anarkisti joka tuhoaa sivistyneen yhteiskunnan.
On naisen vika, jos mies on lihava koska nainenhan sen ruoan laittaa.