Omituisimmat mielipiteet mitä tuttavillanne on
Kommentit (616)
Esiaviollinen seksi on syntiä, mutta sitä saa harrastaa heti kun on mennyt kihloihin.
Näin lestadiolainen tuttavani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä tuttavistani on todella ehdottomia ja mustavalkoisia mielipiteitä. Kyseessä kolmekymppinen perheenäiti. Esimerkiksi päätti vain ykskaks, että koska esikoinen olinkin helppo hoitaa vauvana pulloruokintana, niin ei meinaa toistakaan lasta imettää. Oli niin kiva, kun töissäkäyvä puoliso pystyi kätevästi siinä töiden ohessa hoitaa myös vauvan yösyötöt, sai sitten itse palautua rauhassa synnytyksestä ja raskaudesta. Mielipide oli, että ihan sama mitä vavana syövät, ei kuulu muille. Jos joku erehtyy edes kysymään mitään vauvan ruokailuun, ruokarytmiin yms. liittyvää, saa kysyjä haukut ja kiroamoset niskaan.
Sama ihminen halusi myös välttämättä "synnyttää" toisenkin lapsen sektiolla, koska esikoinen oli näin syntynyt. Helppoa ja nopeaa!
Muuhun en ota kantaa, mutta jos päättää jättää imettämättä, siinä EI ole mitään kummallista!
Kyllä se silloin ON melko kummallista, jos tämä imettämättä jättäminen on vain äidin laiskuutta ja mukavuudenhalua. Jos ei viitsi edes yrittää, tai yrittää vain tasan sen pari kertaa että voi todeta "yrittäneensä". Kyllä lapsen etu pitäisi mennä oman edun edelle. Ymmärrän ettei imetä silloin, jos siihen oikeasti joku pätevä syy. Ja anteeksi nyt,mutta näin todennäköisesti ajattelee moni muukin.
Lapseton pariskunta ei voi muodostaa perhettä. Vain lapsi/lapset tekevät perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se,että islam ja kristinusko on kaksi ihan eri asiaa.Ainoa vaan,että ne alunperin olivat yksi ja sama uskonto ja se näkyy edelleen osittain samanlaisin opein ja profeetoin.Jeesus on islamissa profeetta,mutta islam ei ole kristinuskon sukulaisuskonto kuitenkaan,miten loogista...
Ko.henkilö ei monien muiden tavoin hyväksy islaminuskoisia,mutta ei ole mitenkään perehtynyt asiaan,kuvittelee esim.että islaminuskoisia on eniten Lähi-idässä tai että Euroopassa ei ole islaminuskoisia (en tarkoita pakolaisia tai maahanmuuttajia missään polvessa).
Tiesin nämä jo yläasteella,mies ei vieläkään vaikka 40 lähestyy.
Aina on pakko ottaa näköjään joku syntipukki maailman pahuuteen,vaikka sitä on vaikka millä tasolla.Eipä ko.mies vouhkaa esim.naiskaupasta joka on megalomaaninen ongelma.Vaikea on sietää noin putkiajattelevaa ihmistä ja hän on puolisoni.
Islam ja kristinusko muuten ovat kaksi aivan eri asiaa. Islam ei myöskään ollut kristitty lahko, vaan lähempänä juutalaisuutta, ja Muhammad identifioi itsensä alunperin hanifiksi - monoteistiksi, joka ei ole kristitty eikä juutalainen. Myös osittain yhteisestä legendaperinteestä huolimatta kyseisen perinteen tulkinta islamissa on aina ollut läpikotaisin islamilainen.
T: Uskontotieteilijä ja islamin aineenopettaja
Kiitos kun tarkensit asiantuntevasti. Syvä huokaus vain pääsi tuosta aiemmasta.
Leveä lantio on synnyttäjän lantio. Mitä leveämpi ahteri, sitä helpommin vauvat sieltä putkahtelevat ulos. Lantion sisäpuolisilla mitoilla ei ole mitään merkitystä. Kaikilla kapealanteisilla on aina todella vaikeat synnytykset jos ollenkaan onnistuu.
Alle 5-v lasten kanssa ei voi mennä etelän matkalle. Ei se lapsi siitä kuitenkaan mitään muista.
Käyttäjä1800 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuna kulkeva nainen on joko lesbo tai joku telaketjufeministi, mahdollisesti molempia. Jos ei ole, kuuluu käyttää peruukkia.
Hämmästyttävän usein tähän törmää, kun on kalju nainen, joka ei useinkaaan käytä peruukkia...:D Mulle saa ilmeisesti huudella perään kaikenlaista, koska näin kaljulla kupolillani tahallaan ihmisiä ärsytän.
No vitussako olet kalju? Kaljut naiset ovat rumia, kuin joitain syöpäpotilaita jotka ovat menettäneet hiuksensa syöpähoitojen takia.
Alopecia. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ystävän kanssa tuli puhe terveellisistä välipaloista. Hän suositteli jotain leivonnaista, en muista tarkkaan mitä, mutta taikinaan laitettiin 200g margariinia ja 200g fariiniokeria. Tämä oli hänen mielestään oikein terveysruokaa koska margariini on tehty kasviöljyistä ja tumma sokeri on terveellisempää kuin valkoinen. Olin ihan ällikällä lyöty koska muuten kyseinen henkilö on ihan fiksu ja koulutettu. Mutta kylläkin lihava.
Mä olin myös kerran hieman yllättynyt, mun kaveri piti tarjoamaani mozzarella-piirakka ihanan terveellisenä. Eihän siinä ollut kuin 200g rasvaa pohjassa ja juustoa päällä.... No oli siinä basilikaa ja tomaattiakin. Elin silloin opiskelijabudjetilla ja halusin vähän herkutella juhlan kunniaksi.
Tavalliset ihmiset ei voi palkata lastenhoitajaa kotiin. Vain sikarikkailla voi olla siihen varaa.
T. Kolme alle kouluikäistä lasta ja hoitaja kotona. Ihan normalituloisia molemmat vanhemmat eikä olla edes lotossa voitettu :D
Ex-kaverini mielestä 1€ on 0,60snt....ja ikää oli 13v
Vierailija kirjoitti:
Pihaan kaivetun vesiputken päällä ei saa talvella kävellä koska tallattu hanki saa sen jäätymään. Mutta auton voi mainiosti parkkeerata sen päälle.
Itseasiassa auton parkkeeraaminen päin vastoin lämmittää maata siitä kohtaa. Olen sen itse huomannut kun on tilaa laittaa auto minne vaan. Jos parkkeeraan auton joka päivä samaan kohtaan niin kyllä siitä kohtaa lumet sulaa nopeammin. Luulen että auton pohja on lämmin ajon jälkeen ja siitä heijastuu lämpö maahan. Plus suojaahan se auto taas uudelta lumisateelta siitä kohtaa.
Anoppini mielestä on ok ajaa kännissä autoa tai räplätä kännykkää ajon aikana. Sai raivarit kun sai tietää että nykyään sakotetaan ja rangaistaan herkemmin. Mieheni on sanonutkin että pelkäsi aina äitinsä kyydissä.
En voi käsittää miten tämmöisiä ihmisiä voi olla olemassa! Narsismia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihaan kaivetun vesiputken päällä ei saa talvella kävellä koska tallattu hanki saa sen jäätymään. Mutta auton voi mainiosti parkkeerata sen päälle.
Itseasiassa auton parkkeeraaminen päin vastoin lämmittää maata siitä kohtaa. Olen sen itse huomannut kun on tilaa laittaa auto minne vaan. Jos parkkeeraan auton joka päivä samaan kohtaan niin kyllä siitä kohtaa lumet sulaa nopeammin. Luulen että auton pohja on lämmin ajon jälkeen ja siitä heijastuu lämpö maahan. Plus suojaahan se auto taas uudelta lumisateelta siitä kohtaa.
No ei se pohja kauttaaltaan kylläkään lämmin ole. Korkeintaan pieni alue moottorin kohdalta (öljypohja) voi sulattaa lunta. Mutta tuo, että auto itsessään estää lunta satamasta auton alle, on kyllä tosi. Vesijohdot on yleensä niin syvällä maassa, ettei edes päällä tasajalkaa pomppiminen ja -40-asteen pakkanen yhdessä vaikuta niihin yhtään mitään. Kesävesijohto on asia erikseen, mutta senkin pitäisi olla talvella tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Hedelmäsokeri ei ole samanlaista sokeria kuin se paha, valkoinen sokeri.
Hedelmissä ei ole hiilareita.
Kampaamotuotteiden silikoni on ihan erilaista kuin marketissa myytävien tuotteiden silikoni.
Apteekissa myydään parempaa ja puhtaampaa ja ihan erilaista kosmetiikkaa kuin muualla.
Eihän hedelmäsokeri olekaan samaa sokeria kuin se tavallinen "valkoinen sokeri".
Hedelmäsokeri on fruktoosia, "tavallinen sokeri" on ruoko- ja/tai juurikassokeria, joka on sakkaroosia, mikä taas koostuu glukoosista ja fruktoosista.
Fruktoosi taas saattaa olla ihmiselle itse asiassa "pahempaa" kuin glukoosi.
Hedelmissä tietysti on hiilihydraatteja, eli juuri sitä hedelmäsokeria, eli fruktoosia.
Silikoneja taas on erilaisia. Sitä en kuitenkaan tiedä, onko kampaamotuotteiden silikoni jotenkin erilaista kuin markettituotteissa.
Apteekin kosmetiikka on tietysti eri merkkistä kuin muualla myytävä, ja siten voi erota kuten eri merkkien tuotteet muutenkin toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se pohja kauttaaltaan kylläkään lämmin ole. Korkeintaan pieni alue moottorin kohdalta (öljypohja) voi sulattaa lunta. Mutta tuo, että auto itsessään estää lunta satamasta auton alle, on kyllä tosi. Vesijohdot on yleensä niin syvällä maassa, ettei edes päällä tasajalkaa pomppiminen ja -40-asteen pakkanen yhdessä vaikuta niihin yhtään mitään. Kesävesijohto on asia erikseen, mutta senkin pitäisi olla talvella tyhjä.
Ehkä se pointti tuossa alkuperäisessä oli, että parkkeeratessa putken päältä tulee kuitenkin ajettua yli. Tunnetusti kuitenkin auto (+vähintään kuski) on huomattavasti kevyempi kuin kuka tahansa ihminen, joka siitä päältä ei saisi kävellä. Eikä hanki varmaan yhtään pakkaannu auton renkaitten alla, eihän?
Kaverini ei syö sianlihaa koska possut on söpöjä ja "yhtä fiksuja kuin koirat". Mutta nautaa taas voi huoletta syödä, samoin käytännössä muutakin lihaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se pointti tuossa alkuperäisessä oli, että parkkeeratessa putken päältä tulee kuitenkin ajettua yli. Tunnetusti kuitenkin auto (+vähintään kuski) on huomattavasti kevyempi kuin kuka tahansa ihminen, joka siitä päältä ei saisi kävellä. Eikä hanki varmaan yhtään pakkaannu auton renkaitten alla, eihän?
Melkonen sotanorsu!
Vierailija kirjoitti:
"Feminismi on väärin"
Tämä ei ole mielipide, vaan fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä tuttavistani on todella ehdottomia ja mustavalkoisia mielipiteitä. Kyseessä kolmekymppinen perheenäiti. Esimerkiksi päätti vain ykskaks, että koska esikoinen olinkin helppo hoitaa vauvana pulloruokintana, niin ei meinaa toistakaan lasta imettää. Oli niin kiva, kun töissäkäyvä puoliso pystyi kätevästi siinä töiden ohessa hoitaa myös vauvan yösyötöt, sai sitten itse palautua rauhassa synnytyksestä ja raskaudesta. Mielipide oli, että ihan sama mitä vavana syövät, ei kuulu muille. Jos joku erehtyy edes kysymään mitään vauvan ruokailuun, ruokarytmiin yms. liittyvää, saa kysyjä haukut ja kiroamoset niskaan.
Sama ihminen halusi myös välttämättä "synnyttää" toisenkin lapsen sektiolla, koska esikoinen oli näin syntynyt. Helppoa ja nopeaa!
Muuhun en ota kantaa, mutta jos päättää jättää imettämättä, siinä EI ole mitään kummallista!
Kyllä se silloin ON melko kummallista, jos tämä imettämättä jättäminen on vain äidin laiskuutta ja mukavuudenhalua. Jos ei viitsi edes yrittää, tai yrittää vain tasan sen pari kertaa että voi todeta "yrittäneensä". Kyllä lapsen etu pitäisi mennä oman edun edelle. Ymmärrän ettei imetä silloin, jos siihen oikeasti joku pätevä syy. Ja anteeksi nyt,mutta näin todennäköisesti ajattelee moni muukin.
Tämä on kyllä niin totta!! Missäs kaikki puolustelijat viipyy? :)
Rumia ja/tai lihavia naisia ei koskaan ahdistella seksuaalisesti.