Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla kaunis, vaikka en herätä baareissa jne. mitään huomiota?

Vierailija
24.05.2025 |

Minua sanotaan aika usein kauniiksi, eri ihmiset siis kyseessä. Äkkiä laskettuna oon kuullut sen ainakin melkein 50 ihmiseltä.

Itse en pidä itseäni kauniina. Yksi isoimmista syistä siihen on se, että olen baarissa yms. miehille kuin ilmaa, vaikka olen ihan hymyileväinen, avoin ja sosiaalinen ihminen. Ero näkyy erityisen räikeästi silloin, kun olen oikeasti hyvännäköisen kaverin kanssa liikkeellä - karkeasti voisi sanoa että kaveri voi saada yli 5 lähestymisyritystä saman illan aikana ja mulla se on aina nolla. Ehkä tummat ja lyhyet hiukset vähän vaikuttaa mutta en usko syyksi sitäkään.

On sit sellaisia yksittäisiä kertoja kun kerran vaikka mies juoksi mut kadulla kiinni ja halusi mun kanssa kahville ja festareilla mies tuli sanomaan että olen kauneinta mitä hän on täällä koko viikonloppuna nähnyt. Mutta siinäpä ne. Muut on sit ollut kehuja ilman että on yritetty iskeä - on käyty vain toteamassa.

En kuitenkaan usko sellaiseen "olet niin kaunis ettei miehet uskalla lähestyä" - vanhempani eivät ole mitenkään viehättäviä ja minulla on heidän geeninsä, plus kyllä ne miehet mun kauniita kavereita uskaltaa lähestyä. 

Oletan, että kuulemani kehut on paskapuhetta, koska miehet ei kiinnostu. Se mielestäni kertoo enemmän kuin sanat. Vai miten on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla kaunis muttet helposti lähestyttävän oloinen. Tai jos olet jotenkin tylsän oloinen siellä baarissa. On paljon vaihtoehtoja. Iloiset ja kauniit saa paljon huomiota. 

Vierailija
2/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa, että baareissa lähestytään nykyään vähemmän. En siis puhu itsestäni vain baarin työntekijänä olen havainnut viimeisen 10 vuoden aikana ison muutoksen ihmisten baarikäyttäytymisessä. Aiemmin miehet lähestyivät naisia paljon enemmän, ja myös naiset lähestyivät miehiä. Nykyään ihmiset jurottaa omassa pöydässään ja omassa seuruessaan paljon enemmän. Ihmiset myös selaavat tinderiä. Kun valomerkki lähestyy, voi nähdä miten ihmiset kuumeisesti selaavat tinderistä seuraa sen sijaan että yrittäisivät iskeä vieressä istuvaa henkilöä. Mielestäni koronan jälkeen tilanne paheni entisestään. 

Joten kokeilepa tinderiä, siellä jengi näköjään hoitaa tämän puolen, ja baareissa tavataan kavereita ja dokataan.

Vierailija
4/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit olla kaunis. Mua ei nuorena ikinä lähestytty. Ajattelin etten vaan ole kaunis, mutta kun katson nuoruuden kuviani niin olin kyllä huikean kaunis ja työskentelin useaan otteeseen mallina jne.

Mä vaan olin tosi estynyt ja ujo. En katsonut ketään silmiin enkä ollut lainkaan helposti lähestyttävä. Mulla on ystäviä joita lähestytään AINA ja eivätkä he ole mitenkään erityisen kauniita. Eivät enää edes nuoria. Heissä vaan on sitä jotain.

Sanoit ap ettei sulla ole kyse tuosta että olisit epävarma tai ujo tms. Ehkä ei olekaan, mutta tämä oli nyt vastaus siihen että voiko olla kaunis vaikka ei herätä huomiota. Kyllä voi. Huomio ja lähestymiset esim baareissa on lähtökohtaisesti kiinni aivan muusta, lähinnä siitä millainen olemus sulla on. 

Vierailija
5/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on sinulle tärkeä asia?

Vierailija
6/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies juoksi perään ja pyysi kahville ja festareilla sanottiin kauneimmaksi naiseksi mitä koskaan nähty" mutta siinä se:D ja kehuttukin on. Mikähän tämän aloituksen pointti on? Ainoa keino selvittää vauvapalstan mielipide taitaa olla että laitat kuvasi tänne arvioitavaksi (mitä en suosittele), muuten tuskin kysymykseesi osataan vastata mitenkään.

Kauneus, kehut ja lähestymisyritykset etenkin baareissa, mitä "miehet" suurena joukkona tai yksilöinä sanovat tai tekevät ja mitä saat ympäristöltä ovat niin monimutkaisia ilmiöitä ja sosiaalisia kuvioita että hankala kai se on arvioida ympäristön vihjeiden perusteella omaa kauneuttaan. Asiat voi olla niin monella tavalla, on niin monenlaisia miehiä ja naisia ja niin monenlaisia baareja.

Kaunista voidaan kadehtia naisten toimesta ja karttaa epävarmojen miesten toimesta, hyljeksiä ja kiusatakin kauneuden perusteella. Joistakin baareista miehet hakee selkeästi vaan seksiseuraa ja kuka vaan jopa kelpaa ja iskuyritykset on sen mukaisia, joissakin paikoissa ollaan vaan liikkeellä hyvällä fiiliksellä ja rennolla otteella jolloin eniten huomiota voikin saada seurueen nainen joka ei ole mitenkään kaunis miesten mielestä mutta hyvää ja hauskaa baariseuraa jos nainen on kiva ja sosiaalinen ja istuu porukan juttuihin. Myös pukeutuminen ja miten itsensä kantaa ja luonne ja yleinen perusenergia vaikuttaa sosiaalisiin tilanteisiin paljon. Sinänsä se miten miehet missäkin tilanteessa kohtelee ja käyttäytyy ei lopulta kerro hirveästi mitään. Toki jos usein saa kehuja niin kyllä se varmasti jotain kertoo.

Vierailija
7/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi että jos on vaikea löytää kumppania jonka kanssa perustaa perhe ym, sitä rupeaa miettimään mitä syitä sille voi olla. eri, joka ulkonäön takia jäi yksin

Vierailija
8/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi että jos on vaikea löytää kumppania jonka kanssa perustaa perhe ym, sitä rupeaa miettimään mitä syitä sille voi olla. eri, joka ulkonäön takia jäi yksin

Ulkonäkö ei ole mikään kumppanin löytämisen kynnyskysymys lopulta, ihan kaiken näköiset ihmiset seurustelevat ja perustavat perheitä. Tavalliset ihmiset löytävät tavallisia kumppaneita toistensa joukosta. Katso ympärillesi niin näet ihan kaikennäköisiä perheenisiä ja äitejä. Veikkaan että sinussa tuskin on mitään järkyttävän poikkeavaa ulkonäköpiirrettä joka tekisi sinusta jotenkin huomattavan epämiellyttävän näköistä siten että ulkonäkö olisi oikeasti ongelma. Miehille riittää usein että nainen on normaalipainoinen.

Vierailija
9/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaunis aina huomiota herättää, mutta ei välttämättä lähestytä.

Itse olen kerran nähnyt baarissa niin kauniin naisen, että kaikki sitä vaivihkaa tuijotteli, sillä ei niin kaunista voi olla katsomatta, mutta ei häntä KUKAAN lähestynyt. 

Vierailija
10/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa baareissa käyt? Se varmaan on aika tärkeä mittari tässä kysymyksessä. Jos menet 35vnä ihmettelemään jonnekin paikallisen abien teinihelvetin tanssilattialle vs nuorena tyttönä johonkin vanhojen räkäjuoppojen kantabaariin niin ympäristön lähestymiset ja reaktiot on varmaan aika erilaisia. Onko kehuja  itse kovin humalassa, hakeeko selvästi helppoa seuraa jokaisesta?

Vierailija
11/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaunis aina huomiota herättää, mutta ei välttämättä lähestytä.

Itse olen kerran nähnyt baarissa niin kauniin naisen, että kaikki sitä vaivihkaa tuijotteli, sillä ei niin kaunista voi olla katsomatta, mutta ei häntä KUKAAN lähestynyt. 

Sama baari oli täynnä semmosia perusnättejä, jotka tietenkin jutteli miesten kanssa ja kieri huomiossa.

Sanoisin, että perusnätti sosiaalinen perusnainen vie nämä baarien lähestymisgeimit. Timmi kroppa ja vähän paljasta pintaa, esim. napapaita niin avot.

Vierailija
12/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei ole mikään kumppanin löytämisen kynnyskysymys lopulta, ihan kaiken näköiset ihmiset seurustelevat ja perustavat perheitä. Tavalliset ihmiset löytävät tavallisia kumppaneita toistensa joukosta. Katso ympärillesi niin näet ihan kaikennäköisiä perheenisiä ja äitejä. Veikkaan että sinussa tuskin on mitään järkyttävän poikkeavaa ulkonäköpiirrettä joka tekisi sinusta jotenkin huomattavan epämiellyttävän näköistä siten että ulkonäkö olisi oikeasti ongelma. Miehille riittää usein että nainen on normaalipainoinen.

Miehet torjui minut monet kerrat nimenomaan ulkonäön takia kun vielä nuorena (ja laihana) jaksoin miestä etsiä. Mulla on esim todella lyhyet ja ohuet jalat suhteessa selkään, joka taas on pitkä ja leveä. Rinnat tubulaariset ja naama epäsymmetrinen, leveä ja litteä pallo lyhyen kaulan päässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi