Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä diabeetikkojen marinaa. Mun mielestä ihan hyvä että kaikki on nyt samalla viivalla. Vain elintärkeistä lääkkeistä 100 % korvaus

Vierailija
20.02.2017 |

Terv. astmaatikko-reumaatikko jolla lääkkeistä tuo 65 %:n erityiskorvaus.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ihmiset SELVÄÄÄÄÄ ja tutkikaa asioita lääkeieteellisen propagandan ulkopuolelta. Suurimpaan osaan sairauksista on ihan luonnolliset korjaustoimenpiteet.

Vierailija
102/108 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa ihmiset SELVÄÄÄÄÄ ja tutkikaa asioita lääkeieteellisen propagandan ulkopuolelta. Suurimpaan osaan sairauksista on ihan luonnolliset korjaustoimenpiteet.

Olen ollut terveydenhoitoalalla yli vuosikymmenen, mutta vasta sieltä poisjäätyä tajusin tuon. Terveys lähtee suolistosta, ja sen vointi riippuu siitä mitä syö. Se vaikuttaa päästä varpaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Tyypin diabeetikot voivatkin säästää ruoasta ja ostaa sen sijaan lääkkeensä. Itse aiheutettu sairaus, lääkkeeksi riittäisi useinmilla painon pudotus ja liikunta.

Joopa joo. Olen normaalipainoinen, liikun paljon ja monipuolisesti, syön terveellisesti. Mut niinpä vaan pakkaa kakkostyyppiä päälle. Lääkärin sanoin: "Jossain vaiheessa perimä vie voiton ja sairastut, vaikka eläisit kuinka terveesti."

Vierailija
104/108 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein 2 tyypin diabetikoille jotka lähes poikkeuksetta ovat itse aiheuttaneet tilansa. Hyvä hetki katsoa peiliin ja miettiä mitä suuhunsa tunkee.

Samalla kaikki urheiluvammat kannattaa laittaa ei-korvattaviksi. Nekin on itseaiheutettuja. Myös autokolarissa saadut jne.jne. Työtapaturmat ja työperäiset sairaudet voisivat mennä työnantajan maksettaviksi. 

Vierailija
105/108 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Tyypin diabeetikot voivatkin säästää ruoasta ja ostaa sen sijaan lääkkeensä. Itse aiheutettu sairaus, lääkkeeksi riittäisi useinmilla painon pudotus ja liikunta.

Joopa joo. Olen normaalipainoinen, liikun paljon ja monipuolisesti, syön terveellisesti. Mut niinpä vaan pakkaa kakkostyyppiä päälle. Lääkärin sanoin: "Jossain vaiheessa perimä vie voiton ja sairastut, vaikka eläisit kuinka terveesti."

Ei vältsisti kannata uskoa kaikkea mitä lääkärit sanovat.

Vierailija
106/108 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavaliolla saa 2-tyypin diabeteksen kuriin eikä siihen edes mene omakohtaisen kokemukseni mukaan montaa kuukautta.

Vierailija
107/108 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa näiden sairaiden lääkkeet🤷

Vierailija
108/108 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se "terveellinen" sitten mahtaakaan olla?  Suomen virallisella suositusruualla diabetes on melko varma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi