Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rehellisiä vastauksia tekeekö mieli nuorempaa

20.02.2017 |

Se nyt on aina tiedetty, että miehet haluavat niitä 18v pimuja. Mutta mites te naiset ikä luokaltaan 30-50 eikö teidän muka tee mieli nuorempaa kuin itse olette. Ja en nyt puhu seurustelusta koska tiedän siihen hommaan haluatte aivoiltaan kypseneempää miestä. Mutta näin ihan peti puuhiin.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tekee mieli saada nuorempaa. Täytin äskettäin 34 vuotta ja hormoonit hyrrää hullummin kuin koskaan. Oon huomannut jopa sellaisen oudon piirteen itsessäni, että katse on alkanut kiinnittymään myös alle 20-vuotiaisiin nuoriin miehiin, sellaisiin about 17-19v. En tiedä onko tuo hieman moraalitonta, mutta näin asia vain on. En tietenkään ala predatoimaan sen ikäisiä, mutta toisinaan kyllä leikittelen ajatuksella, että minulla olisi sutinaa tuon ikäisen kanssa. Mutta huom. ne ovat vain fantasioita. Tähän hätään esim. sellainen 24v. rakastaja olisi oikein passeli. ;)

Vierailija
42/66 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ap:n avauksesta mieleen sellainen juttu, että miksiköhän muut naiset alkaa usein mollaamaan kun myöntää pitävänsä itseään nuoremmista miehistä? Miksi kaikkien pitäisi tykätä vain omanikäsistä tai vanhemmista miehistä? Eikös se ole vain hyvä asia, ettei kilpailla samoista miehistä? :D Miehet tuntuu suhtautuvan asiaan paljon neutraalimmin.

PS. voisin myös seurustella esim. 10v. nuoremman miehen kanssa (jos sopiva tulisi vastaan), en pelkästään harrastaa seksiä. Koska miksipä ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää vanhemmista naisista M43

Vierailija
44/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ainoa mies jota tällä hetkellä haluan on itseni ikäinen. Tosin hän onkin paremmassa kunnossa kuin iso osa nuoremmista. Niin olen itsekin.

Vierailija
45/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aina olleet mun silmiin parhaimmillaan kaksvitosina, eikä tämä tunnu muuttuvan vaikka ikää tulee itselle lisää. Nuorempi sukupolvi tuntuu myös paremmin kasvatetulta kuin oma, miehilläkin on kunnon käytöstavat ja puhekyky.

Toiseen suuntaan taas raja menee jo alle viiskymppisissä. Eikä liity pelkkään ulkonäköön vaan kaikkeen muuhunkin olemiseen – tuntuu suoranaiselta sukupolven väliseltä kuilulta siinä kohtaa, kiinnostuksenkohteet ja kaikkinensa ajattelu on jotenkin ihan eri maailmasta. Ei tietty saisi yleistää, mutta yleistyksellehän tämä ketju perustuu.

Minä en pyörittele kyllä mitään seksijuttuja, katselen ja mietiskelen vain. Voisin kyllä seurustella mieluummin nuoremman kuin vanhemman kanssa, mutta niin se on aina ollut. Isoin ikäero on ollut seitsemän vuotta nuoremman miehen kanssa, olin silloin 31–34.

N41

Vierailija
46/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tai mistä teitä vanhempia naisia sitten saa petipuuhiin? M25

Vierailija
47/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen saanut monesti 20+ miestä.

N50

Vierailija
48/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset ovat alle 30v jossa menee itsellä luonnollinen ikäraja.

Noin 40vstä viehätyn toki. Ei tulisi mieleenkään kuitenkaan yrittämään mitään.

Vierailija
49/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tai mistä teitä vanhempia naisia sitten saa petipuuhiin? M25

Mut voi tavata baarissa.

Vierailija
50/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävistäni nuorin oli kaksi vuotta minua nuorempi ja vanhin 11 vuotta vanhempi. Nykyinen 6 vuotta vanhempi. Mielestäni -5 v. - +10 v. on sopiva vaihteluväli.

Vierailija
51/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli ja haluaisin myös seurustella itseäni huomattavasti nuoremman kanssa (22-32 v.)

N43

Vierailija
52/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Onko se väärin, jos 25-35 miehet on parhaimmillaan❤

Vierailija
53/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan petipuuhiin vain miehen, jota rakastan ja hän on mua reippaasti vanhempi. Eli en haaveile nuoremmista, vaan rakkaastani.

Vierailija
54/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli joku predator mamma joka himoitsi jopa alaikäisiä. No onhan noita sairaita yksilöitä naisissakin jotka sekaantuu jopa 13 vuotiaisiin. Googlatkaa vaikka

Vierailija
55/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin yhden 29 v jätkän kanssa 37-vuotiaana. Paljastikin myöhemmin olevansa 24! No menihän tosta maku.

Vierailija
56/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök, ajatus on kuvottava. Minulla on kaksi poikaa ja siksi kaikki nuoret miehet tuntuvat lapsilta. Ajatus seksistä nuoren miehen kanssa saa aikaan lähinnä oksennusrefleksin. Onneksi on oma mies, joka on komea ja hänen kanssaan on ihanaa. 

Vierailija
57/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä vielä jaksoin iloita nuorempien kanssa. Olin itsekin sekä hyvän näköinen että notkeassa kunnossa.  En ole ikinä ollut kuitenkaan mikään suuri seksin papitar, seksi on kivaa, mutta niin on moni muukin puuha.  En ole ikinä pitänyt seksiä sen ihmeellisempänä kuin vaikka virkistävää jumppatuokiota.  Nyt vanhempana kun ulkonäkö ja kunto ovat ihan selvästi eri maailmasta kuin komean kiinteäkroppaisen nuorukaisen, en viitsi nolata itseäni puumailemalla. Eikä tee mielikään, ei mulla ole ikinä pelkän ulkonäön takia pöksyt kastuneet. 

Rakastelu, tunteellisuus, läheisyys, henkinen yhteensopivuus, yhteenkuuluvuus kumppanuus ovat nyt viisikymppisenä tärkeitä.  

Pelkkä seksi ei voisi vähempää kiinnostaa, en todellakaan halua, että minkäänikäinen mies yrittäisi kohteliaasti suorittaa minulle  orgasmia, se on erittäin vaivaannuttavaa. Tulee se tunne, että pitäisi kohteliaasti suorittaa takaisin joku esitys, ettei toinen ole nähnyt turhaan vaivaa. Enkä halua olla myöskään panoalustana kenellekään. 

Vierailija
58/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v ylöspäin kiinnostaa. Tuosta alaspäin ei, koska näen tuon ikäiset oikeasti ihan kakaroina vielä. Siis oikeasti joku 18v poikakin. Se on poika.

t. 32v

Vierailija
59/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tee mieli mitään 18-20-vuotiasta. Vaikka puhuttaisiin vain seksimielessä, niin pitää näyttää aikuiselta ja tuon ikäiset pojat eivät näytä. Moni 25-vuotiaskin näyttää vielä ihan liian poikaselta. 

Vaikea laittaa mitään ikärajaa, enemmän se on ulkonäköraja: aikuisen näköiset käy. Sen jälkeen se on ihan sama, onko ikää 25, 45 vai 65, kunhan kemiat kohtaa ja homma vällyjen välissä toimii. Toki nuoremmalla se fyysinen puoli voi pelata paremmin, mutta toisaalta vanhemmalla saattaa olla enemmän "ässiä hihassaan" ja se kemiapuoli natsata paremmin. 

Vierailija
60/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi yök, ajatus on kuvottava. Minulla on kaksi poikaa ja siksi kaikki nuoret miehet tuntuvat lapsilta. Ajatus seksistä nuoren miehen kanssa saa aikaan lähinnä oksennusrefleksin. Onneksi on oma mies, joka on komea ja hänen kanssaan on ihanaa. 

Hui apua. Mulla on 19v. poika.

50v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi