Naiset rehellisiä vastauksia tekeekö mieli nuorempaa
Se nyt on aina tiedetty, että miehet haluavat niitä 18v pimuja. Mutta mites te naiset ikä luokaltaan 30-50 eikö teidän muka tee mieli nuorempaa kuin itse olette. Ja en nyt puhu seurustelusta koska tiedän siihen hommaan haluatte aivoiltaan kypseneempää miestä. Mutta näin ihan peti puuhiin.
Kommentit (66)
No ei todellakaan! Tuntisin itseni hyvin vaivaantuneeksi!
Toisekseen, mieheni on minusta nuorempi...raja kulkee kyllä noin 10 vuodessa.
No kyllä välillä tekee mieli ja onhan niitä nuorempia ollutkin... Parasta seksiä kuitenkin ollut vähän vanhempien kanssa ;)
N39
Vierailija kirjoitti:
Olen yli viisikymppinen ja mies kolme vuotta minua vanhempi. Kun pitää itsestään huolta, liikkuu ja syö terveellisesti, niin se oma ikääntyväkin puoliso näyttää oikein hyvältä.
No minä kyllä pidän itsestäni huolta, liikun paljon ja syön terveellisesti, mutta oma ikääntyvä puoliso ei sittenkään oikein näytä enää hyvältä :/
Ei tee, tulee lapsiinsekaantujan tunne. Ja se tunne estää kaiken säätämisen.
Tekee. Miehet ovat parhaimmillaan vuosien 20-30 välillä.
N35.
Kyllä. Olisivat puhtaita ja raikkaita. 19-25 ois poikaa.
N 39
Haluaisin "viedä" jonkun söpön 17-20v. kundin poikuuden.
N36
Pikkupojat ei kiinnosta. Hotteja on sellaiset timmit, hieman jo hopeaa ohimoillaan kantavat miehet, jotka on pukeutuneet ihan täydellisesti istuvaan pukuun. Ja jos vielä on silmälasit niin aaah ja ooohh...
Ei, ei. Muistan kyllä, miten intohimoista seksiä minulla oli parikymppisenä saman ikäisen sulhoni kanssa, mutta ne ajat ovat jääneet taakse. Minulla on ikäiseni mies ja saan jo nyt enemmän seksiä kuin osaan kaivatakaan. Onneksi seksiviettini on heikko, niin ei ole edes kiusausta nolata itseäni puumailemalla.
Minusta seksi on niin ylityperää, että ei tee mieli lainkaan. Ei nuorta eikä vanhaa.
Ei, se tuntuisi väärältä. En tiedä sitten jossain poikkeustilanteessa jos jostain syystä syntyisi hyvin voimakas henkinen läheisyys ja ymmärrys. Silloin ikä ei ehkä tuntuisi niin tärkeältä.
Kuvitelmissa ehkä silloin tällöin mutta kyllä siinäkin on rajansa. Ei missään nimessä alle 25- vuotiasta. Olen samaa mieltä tuosta että useimmat miehet näyttävät parhailta 25-30 ikävuoden välissä. Ovat ulkonäöllisesti miehistyneet mutta uhkuvat silti vielä nuoruutta ja elinvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta seksi on niin ylityperää, että ei tee mieli lainkaan. Ei nuorta eikä vanhaa.
Eli et ole koskaan kokenut orgasmia. :(
Kyllä tekee. Olen vähän yli viiskymppinen daami, ja jos mua nuorempi, esim. 10-15 vuotta nuorempi mies flirttaa, vastaan flirttiin erittäin mielellän. Jonkun 10-15 vuotta nuoremman kanssa olen ollut sängyssäkin, tosin ei enää viime vuosina. Henkisesti paras kumppani on usein suurinpiirtein oman ikäinen.
Ja iästä huolissaan oleville jo hiukan iäkkäämmille miehille: rakastajana hiukan vanhempi mies on usein kuitenkin paras, naisen huomioonottava ja kokenut. Mutta onneksi on tullut saatua näitä sileitä hoikkia kiimakalleja myös.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin "viedä" jonkun söpön 17-20v. kundin poikuuden.
N36
u wish. sinun ikäisessä on kyllä jotain efebofiilin vikaa jos alaikäinen kiinnostaa seksuaalisesti..keskity vaan oman ikäisiisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole koskaan kokenut orgasmia. :(
Eipä ollut ihmeellinen kokemus. Pelkkää ajan haaskausta. Senkin ajan olisi voinut lukea kirjaa tai katsoa YLE areenaa, tai kutoa jotain.
Seurustelin vuosia itseäni 10 vuotta nuoremman kanssa. Aika pian tyyppi alkoi lokkeilijaksi, joka kävi asunnollani ohimennen syömässä ja aikaa tappamassa ja itseään tyydyttämässä.
Laiska paska ja sovinistisika ei ollut niitä jotka antaa naiselle orgasmin. Siinä kokeneemmat miehet on parempia.
Eli ei se ole iästä kiinni.
Tuollakin krapulassa, ei edes seissyt, vaikka valmistui yliopistosta maisteriksi.
Mun mies on 9 vuotta nuorempi. En etsinyt nuorempaa todellakaan. Toisaalta olen itse melko nuorekas.
Mies on kunnon mies, elättää minua ja yhteistä lastamme ja huolehtii kaikesta mielellään.
Mun mies on jo 30, mutta se on vieläkin saman näköinen kuin 20-vuotiaana. Edelleen melko hoikka, kiloja ei juurikaan enempää. Kasvoistakin vielä poikamainen. Usein siltä kysytään papereita jossain lähikaupassa ja ravintolan ovella. Monet esim. mun työkaverit sanoneet, että mies näyttää nuorelta. Ei ole syönyt liikaa eikä tupakoinut koskaan. Alkoholia joskus ottanut.