Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa varmaan ikinä miestä

Vierailija
20.02.2017 |

Koen itseni niin oudoksi ja sosiaalisesti vajavaiseksi. Monet on kyllä olleet kiinnostuneita minusta, mutta en pysty tutustumaan kehenkään lähemmin. Koko loppuelämä yksin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ole. Minkä ikäinen oot ja mistäpäin?

Vierailija
2/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

reilu parikymppinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyyh. Koitapa olla sosiaalisesti vajavainen reilu kolmekymppinen jota kukaan ei koskaan lähesty.

Vierailija
4/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reilu parikymppinen. Ap

Turhapa sun sitten on murehtia, kun oot niin nuori ja kysyntääkin riittää. Kyllä se siitä aikanaan helpottaa.

Vierailija
5/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi nyyh. Koitapa olla sosiaalisesti vajavainen reilu kolmekymppinen jota kukaan ei koskaan lähesty.

Tollaisen naisen tarviisin, mutta enpä uskalla lähestyä, kun mistäs sen tietää onko nainen sellainen vai ihan normaali.

Vierailija
6/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen nuoren ja vanhemmankin naisen ongelma on, että he ikään kuin asettautuvat muiden tekemän arvioinnin kohteeksi  (objektiksi). Tällöin he ovat jatkuvasti riippuvaisia siitä, mitä muut ajattelevat heistä. Terveempi ja itselle rakentavampi tapa on olla  toimija, subjekti, joka arvioi itsenäisesti itseään ja muita. Miehillä tätä ongelmaa ei juuri ole, vaan he ovat valtaosin niitä toimijoita, arvioijia ja säätelijöitä.

En tiedä, miksi kaikesta koulutuksesta ja taloudellisestakin riippumattomuudesta huolimatta yhä enemmän naiset asettautuvat vapaaehtopisesti toisten arvioivaksi, eivätkä halua olla niitä,  jotka säätelevät  asioita.

Kun koko ajan miettii, miten muut minua arvioivat, ei ihme, että tyytymättömyys omaa itseä kohtaan kasvaa, syömisongelmat lisäntyvät ja plastiikkakirurgia kukoistaa - ja samalla masentuneiden määrä kasvaa.

Ota elämä omiin käsiisi, älä asettaudu objektiksi, vaan toimi itse ja tee itse päätelmät. Toim itse, tee aloitteita, rakenna omaa elämääsi.

Vierailija
7/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä älä murehdi miesasioita. Nauti elämästä, tapaa ystäviä, ole avoin uusille asioille, matkustele.

Itse olen 45v ja takanapäin kasa huonoja mies-suhteita. Nyt onnettomasti naimisissa. Unelmoin siitä, että olisin jälleen vapaa. Taatusti en ala enää yhdenkään miehen kanssa elelemään. Ovat tuoneet elämääni lähinnä murheita. Pieniä onnenhetkiä lukuunottamatta.

Vierailija
8/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pysty tutustumaan lähemmin? Onko sinulle jotain rajoitteita?

Missä tapaat ihmisiä? Ja miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi