Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rehellisiä vastauksia onko miehen pituudella väliä

20.02.2017 |

Niin siis ihan se kroppa pituus. Ja jotta tulis mielenkiintoisempaa mies on muuten täydellinen komea, iso kalu, lihaksikas, siniset silmät, rikas jne... mitä noita ihme vaatimuksia sit ikinä onkaan. Mutta hän on lyhyt.

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun tää ketju on täynnä naisia joille kelpaa lyhyempi mies, mutta tinderissä sellaisia naisia ei juuri ole.

Itse ainakin pariuduin itseni mittaisen mieheni kanssa opiskeluaikana, emmekä kumpikaan olleet deittisovelluksissa.

Vierailija
142/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän miehellä pituutta olla, herran tähden.

sellaiset alla 180cm pitkät ovat piipertäjiä. Ei sellaisella ole uskottavutta.

sanoisin että 185-200. Siinä on viikinkimäistä otetta.

No ei, aivan liian pitkiä mulle! Olen 160 cm, en halua lipputangon kanssa seurustella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palavasti ihastunut itseäni lyhyempään mieheen (165 cm?), mutta en uskalla kertoa sitä. Hän on ystävällinen, tyylikäs ja karismaattinen. Ihana mies. Pelkään, että hän pitää minua korstona ja muutekin friikkinä. :'(

Vierailija
144/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt nainen ja minusta ihanteellinen olisi kohtuullisen lyhyt mies, jolloin pituusero olisi sopusuhtainen. En kuitenkaan usko, että esim. lyhytkasvuisuus tai muuten vain lyhyempi pituus olisi mikään este, jos tykkäisin miehestä itsestään. Ihan muut asiat ovat kuitenkin suhteessa tärkeämpiä. Tiedän myös useita enemmän tai vähemmän lyhyitä miehiä, joilla kyllä on vaimot ja tyttöystävät löytyneet. Eiköhän suhteen takana ole paremmat syyt kuin mitkään pituusmitat.

Ja sille, joka ihmetteli, miksei tätä Tinderissä näy - no, en minäkään Tinderiä ole ikinä käyttänyt. En kaipaa pinnallisia suhteita. Ehkä siellä ovat lähinnä ne naiset, jotka etsivät vain ulkonäön - eli myös pituuden - perusteella? Mutta älkää nyt hyvät miehet meitä kaikkia leimatko sellaisten takia!

Vierailija
145/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä. Itse olen 172 cm. 

Fyysisiä mieltymyksiä toki minullakin on. Pidän siitä, että mies on rotevan lihaksikas, mutta ei tarvitse olla minua pidempi ja saa olla lyhyempikin. 

Vierailija
146/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä, vaikkei se ratkaiseva kriteeri ole. Itselleni puolison ihannemitta on 165-175cm. Olen jotain 167-168cm itse.

Mielellään saisi olla normaalipainoinen. 

Vierailija
147/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ei ole yhtään profiilia, jossa ei vaadittaisi mieheltä yli keskimitan eli yli 180 cm pituutta

Älä valehtele. Olen biseksuaali nainen ja olen etsinyt Tinderistä naisseuraa - jostain syystä Tinder näyttää lesbosuhdetta etsiville myös yllättävän paljon heteronaisten profiileita (en tiedä miksi, joko nämä keräilevät huvikseen matcheja naisiltakin, vaikka etsivät miehiä, tai muusta syystä) ja tietenkin näkyy myös biseksuaalien naisten profiileita. Noissa miehiä etsivien naisten profiileissa on kyllä joissain ollut jotain pituustoiveita, mutta ei suinkaan edes puolessa niistä, mitä näin. Valtaosalla ei ole mitään mainintaa pituudesta.

Vierailija
148/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lyhyiden miesten tulisi " kelvata" maksimaaliselle määrälle naisia? Eikö yksi nainen riitä, jos luonteet natsaa? Jos olisin Tinderissä etsisin pitkää miestä, koska olen pitkä nainen. Mikään määrä volinaa ei muuta sitä. 

Vierailija
149/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ei minua lyhyempi, muuten ei ole juurikaan väliä. Mukavampi mielestäni halata jos ei ole kovin paljoa pitempi. 

Vierailija
150/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä. Väliä on yleisilmeellä (hygienia, miten kantaa ruumistaan, miten liikkuu), käytöstavoilla, elämänasenteella, sillä miten kohtelee muita ihmisiä. Olisin parisuhteessa vaikka puutarhatontun kanssa jos hänellä olisi nuo mainitut asiat oikeassa asennossa. 

Vierailija
151/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä. Tai no, sellainen 160+ - 190 olis hyvä. Olen usein ihastunut lyhyisiin miehiin.

Vierailija
152/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ideaalipituus on 170-180cm, mutta voi tuosta 5cm joustaa kumpaan tahansa. 

Vierailija
153/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran lyhyen miehen kanssa. Täysi katastrofi, ei enää koskaan pätkää!

Lyhyiden kannattaa pariutua kaltaistensa kanssa. 

Vierailija
154/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelmassa pituudella on väliä. Sitten kun ihminen alkaa puhua ja osoittaa käytöksellään mikä on miehiään, silloin ratkaistaan varsinaisesti kuka ja millainen hän on. Kunnon miehen erottaa silloin vätyksestä tai pummista.

Vierailija
155/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin ajattelin, että on väliä. Mutta rakastuin lyhyeen mieheen. Oman pituiseni. Käytän korkokenkiä, niin olen pidempi. 

Vierailija
156/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Liittyy vahvasti turvallisuuden tunteeseen ja miehekkyyteen. En halua itse olla saman pituinen tai pidempi, mulla olisi koko ajan sellanen olo että oon kauhea mörssäri. 

Vierailija
157/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan väliä, mutta muut listaamasi "vaatimukset" eivät kuvaa miesihannettani. En esim. pidä hirveän isoista lihaksista.

Vierailija
158/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin huono itsetunto, etten pystyisi olemaan lyhyen saati itseäni hintelämmän miehen kanssa. Vika ei ole kuitenkaan miehissä, vaan mun pään sisällä. Koen olevani kuin norsu mangustin rinnalla, jos mies on lyhyt tai pienikokoinen.

Osin voi olla tottumuskysymyskin. Suvussa on pitkiä miehiä, ja suurin osa naisistakin minua pidempiä (olen 160 cm). 

Vierailija
159/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on edes sentin itseäni pidempi niin riittää. 

Vierailija
160/160 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lihaksikasta miestä, en myöskään isokaluista miestä (kokemusta on), silmien väri samantekevä, mutta pidän hyvin pitkistä miehistä, vaikka olenkin itse lyhyt. Mielellään yli 190cm pitkä mies, vaikka ei se tietenkään muutamasta sentistä kiinni ole, jos mies on muuten ihana. Mutta mitä pitempi sitä parempi.

En ottaisi lyhyttä tai keskimittaista miestä koska jokaisella on oikeus kumppaniin joka arvostaa hänen jokaista ominaisuuttaan eikä vain tyydy. Luin ketjusta jonkun pitkän miehen vaimosta jonka mielestä mies saisi olla lyhyempi. Vapauttaisi hänkin miehen sellaiselle joka arvostaa pituutta. Kuten minäkin olen aina jättänyt lyhyemmät niille jotka arvostavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme