Naiset rehellisiä vastauksia onko miehen pituudella väliä
Niin siis ihan se kroppa pituus. Ja jotta tulis mielenkiintoisempaa mies on muuten täydellinen komea, iso kalu, lihaksikas, siniset silmät, rikas jne... mitä noita ihme vaatimuksia sit ikinä onkaan. Mutta hän on lyhyt.
Kommentit (160)
Maailmassa ei olisi lainkaan lyhyitä miehiä, jos se pituus olisi naisen (ainoa) kriteeri.
On se vaan ihanaa kävellä kaupungilla pitkän, rauhallisen ja miehekkään miehen kanssa.
Exä oli lyhyt vaappuja-taapertaja ja tunsin oloni sen vieressä epävarmaksi ja rauhattomaksi.
No ei jos oikeasti rakastuisin ihmiseen. Tietty pidempi mies herättää mielenkiinnon helpommin, mutta jos puhutaan oikeasta tunteesta, putuudella ei oo merkitystä.
Olen 156sm lyhyt ja puolisoni on 168sm,ei haittaa
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että AP on lyhyt :D
Oletko tossisasi? Saattaa toki olla. Mutra kyllä luullakseni useimmat lyhyet miehet tietävät jo usean vuoden kokemuksella, että lyhyys on joillekin naisille merkittävä asia; jollei muuta niin ainakin heitänpidempi miehrn tulisi olla.
Mutta yhtä hyvin on varmasti miehiä, jotka haluavat itseään lyhyemmän kumppanin. - Pelkästään arkielämän havaintojen perusteella harvemmin kohtaa pariskuntaa, jossa mies olisi edes 5 cm naista lyhyempi; oli naisella tuolloin jalassaan korkkarit tai ei.
Se mikä itseäni turhauttaa on se miten myös osalla miehistä, sanoisin, että melkein yhtä usein ellei useammin kokee ilm. tarvetta sivaltaa tai sanoa jotain muka hauskaa pituudestani.
Naisten sanomisessa taas tökkinyt enempi se kun pituus tai oikeammin sen puute on käännetty omaksi viaksi tyyliin totta kai he voisivat olla parisuhteessa lyhyemmänkin miehen kanssa mutta se ei onnistu, koska pitävät tai siis osa ei kaikki pidä mutta osa(, kuten osa miehistäkin) pitää lyhytkasvuisia miehiä ni-in huonoitsetuntoisina, etteivät he kestä lainkasn ajatusta siitä, että kumppaninsa olisi heitä pidempi. - Miehiltä taas voinut kuulla enemmän käsittämättömiä rääkäisyjä kuten esim, että mitä sä rääpäle yrität, etkö oo sisäistänyt vielä, että nainen haluaa rinnalleen miehen ei huonoitsetuntoista kääpiötä.
Kun tällaista v....a on kuullut tarpeeksi niin voitte arvata, onko se vaikuttanut joillain meistä vähän itsetuntoon.
Ei. ei oma lääkkeeni ei ole, että odottaisin tai yrittäisin vaatia, että kumppanini pienentäisi itsensä ja olevansa minua (pyöristäen 166cm miestä) lyhyempi, jotta tuntisin itseni "oikeaksi mieheksi"
Vierailija kirjoitti:
On se vaan ihanaa kävellä kaupungilla pitkän, rauhallisen ja miehekkään miehen kanssa.
Exä oli lyhyt vaappuja-taapertaja ja tunsin oloni sen vieressä epävarmaksi ja rauhattomaksi.
🤣
Jännä, kun suomalaiset naiset ovat haukkuneet minua lyhyeksi ja käyttäneet todella rumia sanoja solvauksissaan, mutta eteläkorealaiset naiset ei ole ikinä sanoneet mitään pituudestani. Olen 161 cm. Suomiakat ovat pinnallisia törkysuita. ~Mies26
Naiset rehellisiä vastauksia onko miehen pituudella väliä
Voit olla kaksi metriä pitkä,mutta jos kullisi on alle 20cm,niin tuossa on ovi laputa ulos ja heti .
Sen verran, että jos on lyhyt, on oltava habaa. Jos tuntuu lapselta sylissä, ei sytytä yhtään. Ei mikään kilpabodari tarvitse silti olla. Pääasia että tuntuu mieheltä
Sen verran, että jos on lyhyt, on oltava habaa. Jos tuntuu lapselta sylissä, ei sytytä yhtään. Ei mikään kilpabodari tarvitse silti olla. Pääasia että tuntuu mieheltä
Luulen että mulla on habaa eikä edes tatuointeja,olen lyhyt 167 cm.mutta kyllä voin antaa sulle kyydit muutenkin kuin ladan takapenkillä.Tarvit ilmeisesti vähän kovempaa jyystämistä,taikka sitten hellää .............
Vierailija kirjoitti:
Jännä, kun suomalaiset naiset ovat haukkuneet minua lyhyeksi ja käyttäneet todella rumia sanoja solvauksissaan, mutta eteläkorealaiset naiset ei ole ikinä sanoneet mitään pituudestani. Olen 161 cm. Suomiakat ovat pinnallisia törkysuita. ~Mies26
Sä olet suomessa lyhyt, et japanissa.
Silti, toisen ulkonäön haukkuminen on paskaa käytöstä.
nönönönönönöjjhgfdjunatulee nönönönönönJOO kyllä METRIN LYHEMPI KUN OLISI KUIN MINÄ JA PITKÄ KIELI,MUUTA KYSYTTÄVÄÄ?
Olen itse 163 ja mies vain viitisen senttiä pidempi eli ei ole väliä. En ole myöskään koskaan ollut kiinnostunut itseäni paljon pidemmistä miehistä. Mitään muita ihmevaatimuksiakaan ei ole ollut ulkoiseen olemukseen liittyen.
Olin vanhemman polven keskimittainen mies, 178cm ja minulla oli myös kaksi reilusti itseäni lyhyempää naista. Tuolloin suhteet oli monesti aika lyhyitä, eikä ehkä niin vakavia, kuin nykyään, en tiedä. Pituus ei ollut kriteeri koskaan, ei naiselle eikä miehelle. Ehkä erikoista on, että neljä naistani olivat saman pituisia tai pitempiä, kuin minä. Ihailin aina heidän pituuttaan ja mm. pitkiä sääriään, minusta oli hienoa sekin, että kun kuljettiin kaupungilla ja silloisissa yökerhoissa, niin nainen oli huomattavasti pitempi kenkineen. Vakiintuminenkin tapahtui selvästi itseäni pitemmän naisen kanssa, hän oli jossain vaiheessa häpeissään pituutensa kanssa mutta ymmärsi lopulta ettei ne asiat ole ratkaisevia. Hyvää kesää ja lämpimiä tunteita!
Minä olen 164 cm pitkä nainen ja minulle käy alle 170 cm mies. Kemia ja muu kiva ovat tärkeämpiä tekijöitä kuin pituus.
Vierailija kirjoitti:
Oot mun kokoinen enkä ole koskaan haukkunut miesten pituutta. Itse lyhyenä vieroksun pitkiä miehiä. Mieluiten mies samaa pituustasoa kuin itsekin :)
On väliä, mies ei saa olla liian pitkä. Viehätyn itseäni lyhyemmistä miehistä, olen 170 cm.
Kyllähän se on ihan yleistä tietoa, että lähes kaikki naiset tykkäävät juuri niistä pidemmistä miehistä. Erilaisista kehontyypeistä puhuettaessa myös korostuu, että moni laihojakin miehiä hyvännäköisinä, mutta aina on kyse pitkistä ja laihoista.
Ei ole ollut minulle väliä enkä muista koskaan kysyneeni esim. Tinderissä miehen pituutta ennen treffejä. Olen itse keskivertoa lyhyempi 158 cm eli omalla kohdallani ei ole koskaan käynyt niin, että treffeillä mies olisi osoittautunut minua lyhyemmäksi. Olen ollut parisuhteessa 164 cm pitkän miehen kanssa ja hän oli se jota vaivasi jos minulla oli korkokengät, minulle oli yhdentekevää vaikka korkeimmissa koroissani olin häntä pidempi.
Pitkällä miehellä on pidempi suolistokin. Isoja kakkoja tulee ja ainakin Espanjan vessat ei vedä niin hyvin jos mies on pitkä.
Isot miehet myös syö kamalia hevosen annoksia ja heidän jälkeläisistä tulee myös hevosen kokoisia kolholuisia ladonovihartijoita.
Rikkovat huonekaluja romuilla luillaan.
Myös se ilmastokysymys tulee aina. Onko tarvetta lisätä ihmisten keskipituutta ilmaston lämpenemisen aikakautena???
Ei yksinkertaisesti ole. Yksi tabu pohjoismaisten romuluisten miesten ja aasialaisten naisten lasten synnytyksestä on, ett sektioiden määrä lisääntyy, kun pienelle naiselle ei ole mahdollista repeytyä jättiläisen lapselle auki niin paljoa.
Synnytyskuolema on ihan oikea riski, jos pitkien miesten annetaan lisääntyä holtittomasti.
Tämä on ihan selvä asia ja selvää fysiikkaa.