Naiset rehellisiä vastauksia onko miehen pituudella väliä
Niin siis ihan se kroppa pituus. Ja jotta tulis mielenkiintoisempaa mies on muuten täydellinen komea, iso kalu, lihaksikas, siniset silmät, rikas jne... mitä noita ihme vaatimuksia sit ikinä onkaan. Mutta hän on lyhyt.
Kommentit (160)
Rehellisesti sanottuna, mulle ei ole. Olen itse 165, ja seurustellut kolmen miehen kanssa. Ensimmäinen oli mua muutaman sentin pidempi, toinen saman mittainen. Kolmas eli nykyinen on 190, mutta pituus ei ole se tekijä joka minua hänessä alunperin viehätti, vaan ennemmin päinvastoin. Olen kokenut pienemmän pituuseron paremmaksi, kun on helpompi halata, suudella, kuiskata korvaan tms. Mutta noin yleisesti ottaen, suurta merkitystä asialla ei ole puoleen eikä toiseen.
Pituudella on väliä tai ainakin tähän asti on ollut. Eikä se silti tarkoita, että olisin pituuden takia valmis joustamaan muusta. Helpompaa olisi, jos kaiken pituiset miehet sytyttäisivät.
Olen keski-ikäinen ja pitkä parisuhde takana, niin on varaa olla ronkeli. 100 % mieluummin yksin rauhassa, kuin väärän miehen kanssa.
Jos mies olisi minua lyhyempi, hän olisi jotain 155cm pitkä.
Se olisi ehkä hitusen erikoista ja voisi vaatia pientä totuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 170cm ja exäni oli 184 cm pitkä ja nykyinen avopuoliso on 181cm. Mutta mulla on ollut välissä miehet, joista toinen oli 174cm ja toinen ei kertonut pituuttaan mutta mielestäni oli aavistuksen lyhyempi kuin minä. Ei mulle merkkaa sinällään pituus mitään, kunhan nyt ei ihan 150 cm ole
"Ei mulle merkkaa sinällään pituus mitään, kunhan ei nyt ihan 150 cm ole". Eli kyllähän se ainakin jonkin verran merkkaa. Kaikki kumppanit ovat olleet joko suunnilleen pituisiasi (+-2 cm) tai selkeästi pidempiä kuin sinä. Tämä toistuu useammassakin naisten kommenteissa. "pituudella ei oo niinku mitään välii, kunhan mies on niinku pidempi kun minä". Vai niin, ettei ole mitään väliä, mutta jotain väliä taitaa sittenkin olla.
Osalle naisista tämän miehen ulkonäköön liittyvän vaatimuksen tunnustaminen on erittäin vaikeaa. Syykin on selvä, ei haluta antaa itsestään pinnallista kuvaa ulospäin. "Kyllä kaikenpituiset kelpaa, kunhan on pidempi kuin minä". Tuossa asiassa ei sinänsä ole mitään hävettävää, kyse on puhtaasta biologiasta. Heteroseksuaali nainen kiinnittää miehessä huomiota maskuliinisiin ominaisuuksiin, yhtenä niistä on pituus. Ei siinä sen kummemmasta ole kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Voitko selittää millä tavoin se olisi hitusen erikoista, ja mitä totuttelua se vaatisi?
Tinderissä ei ole yhtään profiilia, jossa ei vaadittaisi mieheltä yli keskimitan eli yli 180 cm pituutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa näitä pituusjuttuja ja -vaatimuksia. Miten ennen vanhaan pärjättiin?
Mistä olet saanut päähäsi että ulkonäköasiat olisivat pelkästään nykypäivään sidottuja? Aivan samoin oli 1500- tai 1800- luvulla toiset miehet tyttöjen mieleen enemmän kuin toiset, aivan samoin toisilla tytöillä riitti kosijoita joka sormelle, kun taas jotkut tytöt jäivät kokonaan ilman, tai hädin tuskin yksi jonka kanssa päätyivät yhteen. Voin vinkkinä kertoa että silloinkaan suosioon eivät vaikuttaneet henkiset ominaisuudet...
Muistan kerrotun eräästä tämän seudun vanhaisännästä, joka oli nuoruudessaan ollut tyttöjen mieleen. Hänellä kerrottiin olevan lapsia ympäri pitäjää, ja osa näistä lapsista oli parisuhteissa olevien naisten kanssa tehty. Tämän saman miehen kerrottiin nusaisseen omissa häissään piian paksuksi, ja piika siis ei todellakaan ollut häitten morsian
Ihan vinkkinä voin kertoa, että silloin suosioon vaikuttivat etenkin omaisuus/myötäjäiset sekä kuinka hyvä työntekijä puolisokandidaatti oli. Oli erittäin tärkeää saada taloon rivakka ja ahkera miniä eikä laiskottelevaa rahareikää.
Ja noihin piikajuttuihin suhtautuisin varauksella. Ikävä kyllä ennen vanhaan isännät kokivat piiat omaisuudekseen ja hyväksikäyttivät näitä.
Siis miesten keskimitta on jossain 14-15 sentin välillä vaikka nuorilla onkin isommat melat kuin isillään ja pojasta kalu paksunee vanhaan sanontaa soveltaen.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo miehen pitiudella väliä.
Mutta tosi rakkaudella on.
Itse olen lyhyt nainen, ja mikä onni ja ilo, sain elämänkumppaniksi, itseni pituisen miehen.
Toisin kuin puhutaan ja ennustellaan, aina lyhyys ei ole geneettistä.
Minä olen 163/cm pitkå ja aviopuolisoni 171 cm pitkä.
Vasta armeijaan lähteneen poikamme pituus on 179 cm.
No jaa, ehkä hän ei olekaan meidän poikamme? Ehkä sauna tonttu toi pojan, jonain lauantai-iltana, salaa.
Vai "itsesi pituinen mies"? Ei ole, vaan miehesi on äkkilaskennalla 8 cm pidempi kuin sinä. "Itsesi pituinen mies" olisi 161- 165 senttinen. Pituuseronne on aika lailla sitä samaa keskitasoa, joka yleensäkin pareilla on, eli mies tuon kymmenen senttiä +- 2 senttiä naista pidempi. Olisiko tosi rakkaus ikinä saanut mahdollisuutta jos miehesi olisi ollut 161 pitkä silloin kun tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna, mulle ei ole. Olen itse 165, ja seurustellut kolmen miehen kanssa. Ensimmäinen oli mua muutaman sentin pidempi, toinen saman mittainen. Kolmas eli nykyinen on 190, mutta pituus ei ole se tekijä joka minua hänessä alunperin viehätti, vaan ennemmin päinvastoin. Olen kokenut pienemmän pituuseron paremmaksi, kun on helpompi halata, suudella, kuiskata korvaan tms. Mutta noin yleisesti ottaen, suurta merkitystä asialla ei ole puoleen eikä toiseen.
Et maininnut seksiä. Onhan se, jos lähetyssaarnaajassa naisen pää on miehen navan korkeudella tai koira-asennossa pitkäreisinen vähän kömpelömpi mies on puolimetriä naisen yläpuolella. Kaikesta selviää, mutta hankalaa eikä kovin nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa näitä pituusjuttuja ja -vaatimuksia. Miten ennen vanhaan pärjättiin?
Mistä olet saanut päähäsi että ulkonäköasiat olisivat pelkästään nykypäivään sidottuja? Aivan samoin oli 1500- tai 1800- luvulla toiset miehet tyttöjen mieleen enemmän kuin toiset, aivan samoin toisilla tytöillä riitti kosijoita joka sormelle, kun taas jotkut tytöt jäivät kokonaan ilman, tai hädin tuskin yksi jonka kanssa päätyivät yhteen. Voin vinkkinä kertoa että silloinkaan suosioon eivät vaikuttaneet henkiset ominaisuudet...
Muistan kerrotun eräästä tämän seudun vanhaisännästä, joka oli nuoruudessaan ollut tyttöjen mieleen. Hänellä kerrottiin olevan lapsia ympäri pitäjää, ja osa näistä lapsista oli parisuhteissa olevien naisten kanssa tehty. Tämän saman miehen kerrottiin nusaisseen omissa häissään piian paksuksi,
Aviopuolisoa valittaessa mietittiin pellot ja metsät, mutta kyllä hyvännäköiset ihmiset ovat olleet aina suosittuja ja ihailtuja.
On väliä, vaikkei se ratkaiseva asia olekaan. Etsin ja löysin suunnilleen samanpituisen kumppanin, jonka kanssa muutenkin sovimme yhteen. Paras on itselleni n. 165-175 cm. Olen 168cm.
Olen 170 cm tappi, jolla ei ole pituuskompleksia vaan olen seurustellut pitkienkin naisten kanssa. Sen olen vain oppinut, että pitkä nainen ja isot tissit on toimimaton yhdistelmä minun pituiseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko selittää millä tavoin se olisi hitusen erikoista, ja mitä totuttelua se vaatisi?
Älä viitsi esittää tyhmiä kysymyksiä. Miehen tulee olla ainakin samanpituinen kuin nainen, mieluummin pidempi. Turhaan selvää asiaa kyselet.
Se on tärkeintä, että on minua vähintään 5cm pitempi, mielellään 10cm. Olen 160cm ja olisi todella typerä oli kulkea tämä mittaisen pätkän kanssa.
Mutta sitten taas yli 180cm ei ole kiva halata enää, kun niskat tulee kipeäksi ja olo on kuin lapsella. Paras pituus minun kumppaniksi olisi n. 170-175cm.
108: Totta, omaisuus vaikutti ihan samoin kuin vaikutti nykyään. Ei tuo mainitsemani naissankari ollut mikään Kroisos, ihan perus- tilallinen, joita kyllä riitti pilvin pimein. Siellä häissä piian kanssa kiksauttaminen vaati selkeää suostumusta ja vaivannäköä piialtakin, että sopiva paikka ja aika löydettiin. Hänen olisi ollut erittäin helppoa kieltäytyä väkijoukkoon vedoten, mutta kuten sanoin tuosta miehestä tytöt tykkäsi ja näyttivät tykkäämisensä. Niillä lukuisilla rouvasihmisillä joita sama maalais- casanova paneskeli ympäri pitäjiä ei todellakaan ollut tuohon mieheen mitään omaisuus- kytköksiä, vaan kyllä siellä on syystä jostakin ihan antamisen ilosta annettu.
Noitten syrjähyppyjen seurauksina eli vankka epäily että pari- kolme vuosikymmentä myöhemmin ainakin yksi aviopari oli, jotka todellisuudessa olivat puolisisaret...
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm tappi, jolla ei ole pituuskompleksia vaan olen seurustellut pitkienkin naisten kanssa. Sen olen vain oppinut, että pitkä nainen ja isot tissit on toimimaton yhdistelmä minun pituiseni kanssa.
Outoa, olen 171cm ja haaveilen 195 cm naisesta, jolla tissit olisi juuri oikealla korkeudella pussaamista yms. varten
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ei ole yhtään profiilia, jossa ei vaadittaisi mieheltä yli keskimitan eli yli 180 cm pituutta
Onko tämä muka totta, että kaikilla naisilla on siellä jokin pituusvaatimus? Itse voisin laittaa 165-180cm, mutten haluaisi rajata hyvää ihmistä pois pituuden takia, vaikka lyhyempää suosinkin. Paljon lyhyempi tai pidempi kyllä tuntuisi aluksi oudolta ja lähellä omaa pituutta oleva luontevammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä muka totta, että kaikilla naisilla on siellä jokin pituusvaatimus? Itse voisin laittaa 165-180cm, mutten haluaisi rajata hyvää ihmistä pois pituuden takia, vaikka lyhyempää suosinkin. Paljon lyhyempi tai pidempi kyllä tuntuisi aluksi oudolta ja lähellä omaa pituutta oleva luontevammalta.
Ei ole totta, ehkä 5000 naisprofiilia selanneena sanoisin, että noin puolella on pituus(kin)vaatimus. Ei useinkaan enää sentteinä esitettynä vaan usein piilotettuna eri tavoin vaatimukseen "laadukkaasta" miehestä.
Periaatteessa kyllä. Käytännössä se homma menee niin että kun kaupan hyllyssä on kaksi mehupurkkia, niin valitaan se jossa on paremmin stailattu ulkoasu. Tyylikäs purkki jossa on marjoja taustalla ja tyylikkäällä fontilla joku iskevä tuotemerkki, ja valmistajan tyylikäs logo. Se toinen purkki, ankean harmaa tölkki jossa lukee "mehu" jää kauppaan. Seuraavalla kerralla ostetaan samaa kuin aiemmin, koska se oli "ihan hyvää". Sitten kerrotaan että mehupurkin ulkonäöllä ei ollut mitään merkitystä, sisältö ratkaisee!