Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rehellisiä vastauksia onko miehen pituudella väliä

20.02.2017 |

Niin siis ihan se kroppa pituus. Ja jotta tulis mielenkiintoisempaa mies on muuten täydellinen komea, iso kalu, lihaksikas, siniset silmät, rikas jne... mitä noita ihme vaatimuksia sit ikinä onkaan. Mutta hän on lyhyt.

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi minua lyhyempi, hän olisi jotain 155cm pitkä.

Se olisi ehkä hitusen erikoista ja voisi vaatia pientä totuttelua.

Voitko selittää millä tavoin se olisi hitusen erikoista, ja mitä totuttelua se vaatisi?

Älä viitsi esittää tyhmiä kysymyksiä. Miehen tulee olla ainakin samanpituinen kuin nainen, mieluummin pidempi. Turhaan selvää asiaa kyselet.

Miksi miehen tulee olla vähintään saman pituinen kuin nainen? Missä niin määrätään? Millä tavoin tämä on "selvä asia"?

Täällä osa kommentoijista (naisia) vakuuttelee että pituudella ei ole niin minkään valtakunnan väliä, ja sitten kuitenkin jos kyselee tarkemmin niin ne onkin "tyhmiä kysymyksiä"?

Vierailija
122/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ei ole yhtään profiilia, jossa ei vaadittaisi mieheltä yli keskimitan eli yli 180 cm pituutta

Onko tämä muka totta, että kaikilla naisilla on siellä jokin pituusvaatimus? Itse voisin laittaa 165-180cm, mutten haluaisi rajata hyvää ihmistä pois pituuden takia, vaikka lyhyempää suosinkin. Paljon lyhyempi tai pidempi kyllä tuntuisi aluksi oudolta ja lähellä omaa pituutta oleva luontevammalta.

Ei ole totta, ehkä 5000 naisprofiilia selanneena sanoisin, että noin puolella on pituus(kin)vaatimus. Ei useinkaan enää sentteinä esitettynä vaan usein piilotettuna eri tavoin vaatimukseen "laadukkaasta" miehestä. 

Siis toinen puoli naisista etsisi lyhyitä luusereita? Ei kai!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ei ole yhtään profiilia, jossa ei vaadittaisi mieheltä yli keskimitan eli yli 180 cm pituutta

Onko tämä muka totta, että kaikilla naisilla on siellä jokin pituusvaatimus? Itse voisin laittaa 165-180cm, mutten haluaisi rajata hyvää ihmistä pois pituuden takia, vaikka lyhyempää suosinkin. Paljon lyhyempi tai pidempi kyllä tuntuisi aluksi oudolta ja lähellä omaa pituutta oleva luontevammalta. 

En ole Tinderissä, vaan eräässä toisessa saman alan treffipalvelussa. Kyllä siellä ainakin puolella naisten profiileista on pituusvaatimus miehelle, ehkä jopa 3/4. Eivät kaikki hae 185 senttiä pitkiä tai pidempiä, mutta kaikki hakevat itseään pidempiä. Niin että se kyllä puhuu selkeää kieltään kysymykseen "onko pituudella väliä". Kyllähän sillä on. Lisäksi vielä nämä vihjailut "laadukkuudesta" tms, voi olla että niidenkin takana on jotain pituus ja komeus juttuja.

Vierailija
124/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän miehellä pituutta olla, herran tähden.

sellaiset alla 180cm pitkät ovat piipertäjiä. Ei sellaisella ole uskottavutta.

sanoisin että 185-200. Siinä on viikinkimäistä otetta.

Vierailija
125/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te teette asiasta niin ison ongelman? Monet naiset haluavat itseään vähän pidemmän miehen, monet miehet haluavat itseään vähän lyhyemmän naisen. Onneksi miehet ovat keskimäärin naisia hieman pidempiä, joten yleensä ihmiset saavat haluamansa.

Kuitenkin nykyään näkee paljon lyhyitä miehiä valittamassa tästä. Pitkät naiset eivät valita. Miksiköhän? Luulen että kyse on erilaisesta katsantokannasta. Naiset ymmärtävät, että keskimääräisyyksistä huolimatta parisuhteissa vain yksilöllä on väliä, ja aina löytyy myös niitä jotka pitävät myös pitkistä naisista tai lyhyistä miehistä, tai joille asialla ei ole mitään väliä. Miehille taas tuntuu yleensäkin olevan tärkeää että valikoimaa olisi mahdollisimman paljon ja hermostuvat kun eivät edusta sitä tyyppiä joka olisi mahdollisimman monen mieleen. He eivät ymmärrä, että yksikin riittää. Ja jos ei riitä, niin vähemmistökin tarkoittaa isoa määrää ihmisiä. 

Vierailija
126/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää olla "kainaloisena", joten vaikka olen seurustellut itseäni 10-20 cm pitempien miesten kanssa, en ehkä enää haluaisi suhteeseen kuin itseäni lyhyempien tai saman pituisten kanssa. Nuorempana ajattelin, ettei pituudella ole minulle mitään väliä, mutta itsetuntemusta on nyt keski-ikäisenä enemmän. Onneksi nykyinen pitkä onnellinen liitto ei vaikuta olevan hajoamassa! Itse kun olen keskipituinen, joten lyhyemmät miehet ovat harvassa.

Vierailija
127/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykyisin. Olen seurustellut useiden itseäni lyhyempien kanssa, mutta vasta oikeastaan pitkän miehen kohdalla tajusin että se seksuaalinen halukkuuteni voi olla siitäkin kiinni. Ja sehän on hyvä juttu jos sitä on, eikö?

En ymmärrä miesten valitusta tästä, ei minunkaan kroppani ja naamani kelpaa kaikille.

Tietenkin vannomatta paras, saattaishan se vielä joskus käydä että ihastuu tosissaan lyhyeen. Se on sitten sen ajan "murhe", jos näin sattuu käymään.

Vierailija
128/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä ehkä vähän väliä. Ikävä sanoa, mutta joku lyhytkasvuisuus olisi itselleni este, tai jos miehen pituus muuten olisi jotain 155cm. (Itselläni on kaksi lasta, ja tuntuisi hassulta, jos kumppani olisi lyhyempi kuin lapseni.) Mutta tällainen on sen verran harvinaista, että ei ole itselle ikinä tullut vastaan tilannetta, että olisi joutunut pituuden takia antamaan pakit. Toisaalta minulle ei ole ihanne mitään yli 190-senttinenkään. Tämä ei ole varsinainen krioteeri, jutta toiveeni olisi, että mies olisi itseäni pitempi - siihen kuitenkin yltää jo keskimääräistä huomattavasti lyhyempikin mies. Ja toisaalta sitten jos mies sattuisikin olemaan lyhyempi, niin jos kemiaa on, en tietenkään jättäisi väliin kiinnostavaa ihmistä vain pituuden takia.

Vierailija
129/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä, vaan eräässä toisessa saman alan treffipalvelussa. Kyllä siellä ainakin puolella naisten profiileista on pituusvaatimus miehelle, ehkä jopa 3/4. Eivät kaikki hae 185 senttiä pitkiä tai pidempiä, mutta kaikki hakevat itseään pidempiä. Niin että se kyllä puhuu selkeää kieltään kysymykseen "onko pituudella väliä". Kyllähän sillä on. Lisäksi vielä nämä v

Suurin osa miehistä on helposti pitempiä kuin suurin osa naisista, ja jopa keskimääräistä lyhyempi mies voi olla pitempi kuin keskimääräistä pitempi nainen. Itse olen 167 cm ja kyllä pääosin ne "lyhyetkin" miehet ovat vähintään hiukan pitempiä. No, itselläni ei tuo mikään ehdoton kriteeri toki olekaan, mutta pointtini onkin, että vaikka 3/4 naisista tuollaista toivoisikin, niin käytännössä se ei valtaosalle miehistä tarkoita kuin murto-osan karsiutumista. Ehkä sitten 174-senttinen mies ei saa niitä 179-senttisiä naisia, jotka haluavat pitemmän miehen, mutta valtaosa naisista on edelleen tätä miestä lyhyempiä.

Vierailija
130/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni mittainen mies on tällä hetkellä kiikarissa, eli noin 170 cm. Lyhin on ollut ehkä joku 165 cm ja pisin 204 cm. Pituudella tai kikkelin / rahapussin koolla ei siis ole merkitystä. Kauniit silmät, kiva luonne ja huumorintaju ovat huomattavasti tärkeämpiä.

Vierailija
131/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta, ehkä 5000 naisprofiilia selanneena sanoisin, että noin puolella on pituus(kin)vaatimus. Ei useinkaan enää sentteinä esitettynä vaan usein piilotettuna eri tavoin vaatimukseen "laadukkaasta" miehestä. 

Siis toinen puoli naisista etsisi lyhyitä luusereita? Ei kai

Miksi liität lyhyyden luuseriuteen? Ja samanpituisen +-5cm miehen etsiminen ei merkitse erityisen lyhyen etsimistä, ellei nainen itse ole erityisen lyhyt. 

Vierailija
132/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. En usko että voisin kiinnostua miehestä, joka on minua selvästi lyhyempi. Sentin-kaksi lyhyempää miestä olen tapaillut eikä pituusero ollut ongelma, koska sitä ei edes huomannut. Suurempi ongelma oli sen sijaan miehen sirous. Jos mies on suunnilleen pituiseni, kokoa pitäisi muuten olla paljon enemmän. Mieluisin vaihtoehto on kuitenkin huomattavasti minua pidempi mies, toki rajansa siinäkin. Lähemmä parimetrinen alkaa olla jo vähän liian pitkä minun makuuni.

Vierailija
133/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia toiveitahan voi aina olla, mutta ei niillä loppupelissä ole mitään merkitystä. 

Esim. oma ihanne teoriassa olisi 180-185 cm pitkä, jalkapalloilijan tyyppisesti treenattu kroppa, vihreät silmät, tietynlaiset kasvonpiirteet, kivasti leikatut tummat hiukset ja miellyttävä ääni. Myös tuoksulla ja tyylillä on väliä. Älykäs, mukava ja huumorintajuinen. 

Käytännössä olen ihastunut kaiken mittaisiin, itseäni lyhyempään ja 194 cm pitkään hujoppiin. Laihaan ja vähän pönäkkään (en kuitenkaan selkeästi lihavaan enkä bodariin). Sinisiin, harmaisiin ja ruskeisiin silmiin (en kai koskaan niihin vihreisiin). Monen näköisiin kasvoihin. Kaljuun ja pitkähiuksiseen ja rumasti leikattuun. Ihan vaaleaan, tummaan ja siltä väliltä, niin ja värjättyyn. Tuoksussakin olen joustanut ja ääni on ollut erittäin miellyttävästä johonkin tavalliseen, joka ei jää mieleen. Harvoin miehellä on kovin tympeä ääni, joten en tiedä olisiko se kynnys. Myös itseäni selvästi tyhmempään, tympeämpään ja tosikompaan.

Suurin rakastuminen oli ihmiseen, joka ei kasvoiltaan ollut tyyppiäni ja jonka pituudesta en vieläkään tiedä, oliko hän minun pituiseni vai 15cm pitempi. Se vain jotenkin lumosi minut niin, ettei yksityiskohdilla ollut mitään merkitystä. 

Vierailija
134/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. On siellä esimerkiksi omani, ei lue tuota pituusvaatimusta eikä sellaista ole.

Vierailija
135/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se mies itsessään ratkaisee. 

Vierailija
136/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 170cm ja exäni oli 184 cm pitkä ja nykyinen avopuoliso on 181cm. Mutta mulla on ollut välissä miehet, joista toinen oli 174cm ja toinen ei kertonut pituuttaan mutta mielestäni oli aavistuksen lyhyempi kuin minä. Ei mulle merkkaa sinällään pituus mitään, kunhan nyt ei ihan 150 cm ole

"Ei mulle merkkaa sinällään pituus mitään, kunhan ei nyt ihan 150 cm ole". Eli kyllähän se ainakin jonkin verran merkkaa. Kaikki kumppanit ovat olleet joko suunnilleen pituisiasi (+-2 cm) tai selkeästi pidempiä kuin sinä. Tämä toistuu useammassakin naisten kommenteissa. "pituudella ei oo niinku mitään välii, kunhan mies on niinku pidempi kun minä". Vai niin, ettei ole mitään väliä, mutta jotain väliä taitaa sittenkin olla.

Osalle naisista tämän miehen ulkonäköön liittyvän vaatimuksen tunnustaminen on erittäin vaikeaa. Syykin on selvä, ei haluta antaa itsestään pinnal

No sanotaanko näin, että jos on minua hiukan lyhyempi, niin ei haittaisi. Mutta jos olisi vaikka 10cm lyhyempi niin kyllä se tuntuisi hassulta liikkua yhdessä, tykkään nimittäin käyttää korkokenkiäkin. On mulla ystäväpariskunta, jossa nainen on 10cm pidempi miestään, eikä se heitä haittaa ja hyvä niin. Nämä on tosi yksilökohtaisia, ei kannata ajatella naisiakaan minään parviälynä

Vierailija
137/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni mittainen mies on tällä hetkellä kiikarissa, eli noin 170 cm. Lyhin on ollut ehkä joku 165 cm ja pisin 204 cm. Pituudella tai kikkelin / rahapussin koolla ei siis ole merkitystä. Kauniit silmät, kiva luonne ja huumorintaju ovat huomattavasti tärkeämpiä.

Kaikella on väliä ja kaikki sen tietää myös. Jos pelkät silmät, luonne ja huumorintaju olisivat tärkeimmät ominaisuudet, niin maailmassa olisi oikeasti jokaiselle joku. Vaikka alapään pituus ei ole tärkeyslistalla korkealla, niin kyllä sillä siltikin on väliä.

Rahan ja statuksen vaikutuksen myös kaikki tietävät.

Vierailija
138/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka paljon on lyhyempi. En haluaisi seurustella lyhytkasvuisen kanssa, vaikka olisi kuinka mukava ihminen. Mutta pikkaisen itseäni lyhyempi mies ei minua haittaisi. Esim. päätä lyhyempi ei olisi minulle vielä mikään ongelma jos mies on muuten kiva.

Vierailija
139/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt nainen. 95% naisista on mua pidempiä enkä muista tavanneeni yhtäkään minun pituista tai lyhyempää miestä. Olisi omituista seurustella lyhyemmän miehen kanssa. Mun näkökulmasta jo 170 cm mies on pitkä.

Vierailija
140/160 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudesta viis kunhan kulli on sopiva. Eli jos tiedät alakerran olevan hyvä kannattaa edetä siitä. Eli tanssilattian kautta muija ei baari tiski tms. Tyyli. Ja kaato ekana yönä. Siitä sitten naamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan