Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rehellisiä vastauksia onko miehen pituudella väliä

20.02.2017 |

Niin siis ihan se kroppa pituus. Ja jotta tulis mielenkiintoisempaa mies on muuten täydellinen komea, iso kalu, lihaksikas, siniset silmät, rikas jne... mitä noita ihme vaatimuksia sit ikinä onkaan. Mutta hän on lyhyt.

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan perseessä. Myös naisen pituudella on useimmille miehille väliä. Kuka haluaa yli 190 cm naisen? Tai alle 150 cm? Eivät ainakaan keskimittaiset. Tietenkään miehille pituus ei ole ehdoton este.

Olen ollut niin 150 kuin 190 senttisen naisen kanssa. Ei haitannut.

Vierailija
22/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti, alle 180 cm joutaa verkonpainoksi, eivät ole miehiä, ovat pikkutappeja ja henkisesti sairaita. Katso vaikka orpo,rydman ja muutama muu persusaatana, jotka pitäisi kaikki T a p p aa, siis persut. 

Samaa mieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pituudella on paljon merkitystä. Olen itse lyhyt 154cm nainen, mutta en voisi kuvitellakaan alle 180cm miestä. Kaikkein vastenmielisin mies on kuitenkin se, joka kuvittelee, että sillä munan ulkonäöllä tai koolla on merkitystä. Sitten kun sen näkee, on mieheen jo ihastunut muutenkin eikä väliä, kunhan toimii.

Vierailija
24/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. En ole koskaan ihastunut enkä viehättynyt itseni pituisista tai lyhyemmistä miehistä. Jokainen mies, jota olen edes kerran tavannut kahvin merkeissä, on ollut minua pidempi. 

Ei tällaista voi pakottaa, että kiinnostaisi. Toisaalta en ole koskaan päättänyt että pituus olisi deal breaker. Mutta en ole päässyt edes siihen asti, että asiaa olisi tarvinnut miettiä. 

Olen 164cm. Aviomieheni 178cm. Just hyvä kaikin puolin. 

Vierailija
25/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vielä veljet me ollaan 100cm-200cm+ riitääkö ja kelpaako  se teille naiset te ihanaiset?

Vierailija
26/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma miehen pituudessa on miehen mahdolliset omat kompleksit asiasta. Jos mies ei ole sinut oman kroppansa kanssa, vaan jatkuvasti vaikeroi joko suorasanaisesti tai huumorin varjolla, tai jos yrittää kontrolloida esimerkiksi naisen korkokenkien käyttöä, jotta mies ei näyttäisi liian lyhyeltä tms.

Vierailija
27/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pituudella on merkitystä, mutta ei se mikään ehdoton kriteeri ole. Jos tarkastellaan keskimääräistä tilannetta, niin yleensä mies on pidempi kuin nainen. "No tottakai on, kun miehet on yleensäkin pidempiä!" kuuluu vastalausevyöry. No niin on. Mutta otetaanpa esimerkki: Suomalainen mies on keskimäärin noin 180 cm pitkä. Otetaan ryhmä naisia jotka ovat tuon 180 cm pituisia. Vaikkapa kymmenen suomalaista naista, ikää kolmekymmentä, ja pituus 180. Jos pituudella ei olisi mitään väliä niin näitten naisten puolisoista/ kumppaneista noin kolmella olisi suunnilleen itsensä mittainen puoliso, noin kolmella olisi selvästi itseään lyhyempi puoliso, ja noin kolmella olisi itseään selvästi pidempi puoliso.

Onko tilanne oikeassa elämässä näin? Ei tietenkään ole. Oikeassa elämässä menee niin että max. yhdellä on itseään selkeästi lyhempi puoliso, kahdella on suunnilleen itsensä pituinen puoliso ja seitsemällä on selkeästi itseään pidempi puoliso. Sattumaako? Ei suinkaan.

Vierailija
28/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun tää ketju on täynnä naisia joille kelpaa lyhyempi mies, mutta tinderissä sellaisia naisia ei juuri ole.

Vierailija
29/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on varmasti yhtä monta vastausta kuin naistakin.

Itselleni ei ole väliä, aviomies saman pituinen kuin minä; 168 cm.  Kaksitoista vuotta on toisisamme katseltu eikä pituudesta ollut minkäänlaista vaikutusta puoleen eikä toiseen. Pituus ei voisi kompensoida sitä jos mies olisi k-pää.

Sitten taas tiedän naisia jotka ehdottomasti haluaa pitkän lihaksikkaan miehen, ei  sähkötolppaa vaan sopivasti lihasta pitää löytyä.

Yhden nuoruudenaikaisen  tutun tytön muistan jolla  selvästi lyhyempi poikakaveri eikä menoa haitannut. Ei heitä eikä meitä muitakaan.

Niin että makuja on niin monia kuin naisiakin, eiköhän se päde ihan kaikkiin, myös miehiin. Kaikkille kaikki ei ole mieleistä.

Oma neuvoni on että kasvata itsetuntoasi. Sen voi oikeasti tehdä.  Vaatii vaivaa mutta täysin mahdollista.

Vierailija
30/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan 166 cm,koskaan ei ole naiset sanoneet taikka huomauttaneet pituudestani,minä olen minä muuta en voi .

Vierailija
31/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii hyvin n. 166 cm ja ylöspäin pituiset. Itse olen 172 cm pitkä nainen

Vierailija
32/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt nainen ja kaikki pituudet käy. Nuorempana en miettinyt edes minkä pituisia tapailemani miehet olivat tai oliko niillä iso vai pieni. Nykyään kun olen tavannut hyvin lyhyitä ja hyvin pitkiä niin kaikki kyllä käy kunhan se ihastuminen tapahtuu ja toinen tuntuu muuten hyvältä mieheltä. Oma pappani oli tosi lyhyt ja vaimonsa ainakin 15cm pidempi. 

Vierailija
33/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei ole juurikaan väliä, mutta hiukan keskivertoa lyhyemmät, ja koko ajan "lyhyydestään" ja munan koosta murehtivat ja jankuttavat miehet on totaalinen turnoff.

Ap, tee ihan oma tieteellinen tutkimus, äläkä täällä kysele. Mene kadunkulmaan, etsi jonkun rakennuksen seinästä kiintopiste tai pari ja mittaa ne. Sitten kyttäät vaikka yhden lauantai-iltapäivän siellä kadulla ja merkitset muistiin miesten pituudet kun pariskuntia kävelee ohi. Onko ne kaikki naisten kanssa kävelevät miehet yli 180 senttisiä? Onko kaikilla laatikkoleuka, isot lihakset, täydellinen hiusraja ja rasvaprosentti ym ym muuta skeidaa jota täällä aina jotkut jauhaa?

Siis ei tuollaisia jankuttajamiehiä jaksa vaikka olisi mikä rasvaprosentti ja teräsmiehen leuka. Jos et ole naisten mielestä kiinnostava, niin tässä jankutuksessa ja neuroottisessa väninässä varmaan suurin syy.

Vierailija
34/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä, jos on saman pituinen tai lyhyempi kuin minä, pitää olla edes vähän pidempi.

Vierailija
35/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkää pituutta olisin valkkaamassa, se olisi noin 187 cm. Mutta kun ihmiset ovat kokonaisuuksia, niin muutkin asiat vaikuttavat ihannemieheen. 

Vierailija
36/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. En viehäty lyhyistä miehistä.

Vierailija
37/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljo vaikuta. Mies on mua lyhyempi.

Vierailija
38/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun tää ketju on täynnä naisia joille kelpaa lyhyempi mies, mutta tinderissä sellaisia naisia ei juuri ole.

On eri asia olla jotain mieltä teoriassa. Käytäntö onkin sitten asia erikseen. Totuuden nimessä, ei ihan kaikille naisille pituus ole niin tärkeä asia. Suurimmalle osalle naisista on, ja nimenomaan siinä hyvin tärkeällä hetkellä: ensivaikutelman muodostumisessa. Ihminen toimii tässä tilanteessa vuosituhantisten, osin tiedostamattomien vaistojensa varassa. Kyllä tämän tiedostaa jokainen joka on radalla pörrännyt. Pitkä, miellyttävän näköinen mies saa satavarmasti enemmän huomiota ja kontaktia naisilta kuin 20 cm lyhempi lajitoverinsa. Sama toisinpäin, isotissinen, hyväperseinen kaunis nainen saa enemmän huomiota ja kontaktia miehiltä kuin pienitissinen, semihyvän näköinen tavis- lajisisarensa. Reilua? Ei todellakaan, mutta näin se vain on.

39/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 179cm pitkä nainen ja toivon, ettei mies olisi kovin paljon minua lyhyempi.

Vierailija
40/160 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm joten kaikki huomattavasti sen alle olevat olisivat ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi