Naiset rehellisiä vastauksia onko miehen pituudella väliä
Niin siis ihan se kroppa pituus. Ja jotta tulis mielenkiintoisempaa mies on muuten täydellinen komea, iso kalu, lihaksikas, siniset silmät, rikas jne... mitä noita ihme vaatimuksia sit ikinä onkaan. Mutta hän on lyhyt.
Kommentit (160)
Noin 170-178 cm on hyvä.
Siitä pidemmät ei ole hyviä. Minulla on kokemusta pitkistä miehistä parisuhteessa. Syövät perikatoon ja jääkaappi on aina tyhjä. Puhumatatkaan jättimäisistä pökälöistä tai jööteistä jotka tukkii vessanpöntön.
Iso mies tekee järkyttäviä jöötejä ja paukuttelee äänekkäästi.
Ehdottomasti ilmastoystävällinen mies on parempi vaihtoehto. Myös lapsensaantia ajatellen. Ei repeä paikat jättiläisen lasta synnyttäessä.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun tää ketju on täynnä naisia joille kelpaa lyhyempi mies, mutta tinderissä sellaisia naisia ei juuri ole.
Mulle ei kelpaa jos on alle 164 cm, olen 165cm itse.
Suurin osa naisista on vastannut, että pituudella on väliä sen verran, että eivät halua itseään ainakaan kovin paljon lyhyempää miestä. Mitä aloittaja tekee tällä tiedolla, että miehen pituudella on naisille väliä?
Ei ole pituudella mitään väliä. Se ei edes nosta miehen kiinnostavuutta mun silmissä.
Joo, olen 156 cm. pätkä itse, mutta mulle kelpais lyhyempikin kuin itse olen. Ei ole kyllä tullut vastaan. Mukava olisi tanssia suht samanpituisen kanssa.
Tärkeintä on, et ihastun siihen mieheen.
Pituudella on todella paljon väliä. Hetken ihastushuumassa itseään voi huijata hetken, että ei olisi väliä. Todellisuudessa lyhyen miehen kanssa liikkuminen vaan on todella kiusallista ja näyttää hassulta. Ärsyttäisi pitkässä juoksussa liikaa.
Pituus on myös yhteydessä varallisuuteen ja menestykseen työelämässä. Poikkeuksia toki on, mutta isossa kuvassa näin.
Eiköhän jokaiselle löydy se oikean pituinen,sitten seuraava vaihe on kullin mitta miten on mulla on 18 cm ja melko paksu.
Lyhyt mies isolla kalulla ei ole todennäköinen kompo.
Lyhyiden miesten ongelma on usein se, että he liikaa miettivät omaa lyhyttään ja tuntevat siitä alemmuuskomplekseja. Tiedän lyhyitä miehiä joilla on hyvä itsetunto ja he ovat kyllä pariutuneet hyvin.
Pidän keskimääräistä pitemmistä miehistä. Pakko tunnustaa, että omalla kohdalla se on yksin tärkeimmistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokaiselle löydy se oikean pituinen,sitten seuraava vaihe on kullin mitta miten on mulla on 18 cm ja melko paksu.
Ei se koko vaan sen käyttö. Sikakin osaa naida sen verran että saa emakon tiineeksi.
Onhan sillä väliä valitettavasti. Mutta ei tietenkään este, jos kaikki muu kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun tää ketju on täynnä naisia joille kelpaa lyhyempi mies, mutta tinderissä sellaisia naisia ei juuri ole.
Olin pari vuotta sitten tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ehkä sellainen paikka, jonne hakeutuu ulkonäkökeskeisemmät ihmiset hakemaan kumppania.
Maailmaa on myös kännykän ulkopuolella.
Nykyään suurin osa pareista tapaa toisensa valitettavasti tindeissä ja vastaavissa sovelluksissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ehkä sellainen paikka, jonne hakeutuu ulkonäkökeskeisemmät ihmiset hakemaan kumppania.
Nykyään suurin osa pareista tapaa toisensa valitettavasti tinderissä ja vastaavissa sovelluksissa
Vierailija kirjoitti:
Pituudella on todella paljon väliä. Hetken ihastushuumassa itseään voi huijata hetken, että ei olisi väliä. Todellisuudessa lyhyen miehen kanssa liikkuminen vaan on todella kiusallista ja näyttää hassulta. Ärsyttäisi pitkässä juoksussa liikaa.
Pituus on myös yhteydessä varallisuuteen ja menestykseen työelämässä. Poikkeuksia toki on, mutta isossa kuvassa näin.
Tuossa on sen verran totuuden siementä, että pituus antaa mielikuvan varallisuudesta ja menestyksestä. Tosiasiassa näillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Samoin naisen lihavuus antaa mielikuvan laiskuudesta ja alhaisesta sosiaalisesta asemasta. Ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa tuollakaan.
Ei kenekään lompakon paksuutta tai menestystä voi päätellä vartalon mittasuhteista, siis oikeasti. Mielikuvia saa kukin luoda niin paljon kuin haluaa.
Seurustellut olen 168, 178, 183 ja 195 pituisten kanssa. Itse olen 168. Pituus ei ole kriteeri, minusta se olisi liian rajoittavaa ja sulkee liikaa potentiaalisia hienoja ihmisiä pois. Myöskään paino ei ole kriteeri. Kyllä se on persoona joka ratkaisee. Ja minä olen ihan hyvännäköinen ja itseäni fiksuna pitävä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 165cm joten kaikki huomattavasti sen alle olevat olisivat ongelma.
Sama, mutta oon vähän sua lyhyempi.
Tosin jos löytyisi muuten täydellinen mies, niin en usko pituuden olevan kynnyskysymys, kunhan saa vaatteensa ostettua aikuisten osastolta.
Mitenkä maailman miehet pärjäsivät ennen tinteriä,ne vaan pariutuvat ja kansanmäärä räjähti.Kukaan ei kysellyt pituutta.
Ei ole väliä. Seurustelukumppanit ovat olleet 165-185cm väliltä. En minä sen kropan kanssa seurustele ja asu yhdessä, vaan sen päänupin.