Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viinipullon jakaminen miehen kanssa - fail!

Vinetto
19.02.2017 |

Pakko my jonnekin avautua kun jurppii. Joka kerta kun ostan viikonlopuksi pullon viiniä, on lopputulema se että mies imasee siitä leijonanosan ja minä saan ehkä desin jos en väkisten juo samaan tahtiin (eli sen puolikkaan pullon illassa). Siemailen itse vähissä erin ja se puolikas riittää koko viikonlopuksi. Tai riittäisi, ellei ukko vetäis ekana iltana sen puolikkaan ja tokana kävis pokkana kaatamasa itelleenkin kun käyn kippaamassa lorauksen lasiin. Kun urputan aiheesta (enkö saa juoda viiniäni rauhassa ilman että joutuu pitää puoliaan) kaataa hän ehkä osan takaisin minun lasiini, ja kun katson monttu auki että mit vit.. niin selitys kuuluu että hän on isompi ja syö ja juo muutenkin enemmän ni hänelle kuuluu enemmän. Taidan olla suhteessa henkisen teinin kanssa. Paperilla on kuitenkin miltei nelikymppinen.

Ei mulla muuta 😧

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatte jatkossa molemille omat pullot ja juot omastasi vaikka sen kaksi viikonloppua. Kaikesta ei tarvitse tehdä ongelmaa.

Vierailija
2/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otettiin yhteinen maissilastulautanen ravintolassa. Mies ahmi kuin viimeistä päivää, ei jutellut mitään, minä puhuin kun halusin rupatella ruokailun lomassa. Kohta lautanen oli tyhjä ja itse sain kaksi lastua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me otettiin yhteinen maissilastulautanen ravintolassa. Mies ahmi kuin viimeistä päivää, ei jutellut mitään, minä puhuin kun halusin rupatella ruokailun lomassa. Kohta lautanen oli tyhjä ja itse sain kaksi lastua..

On muuten todellä ärsyttävää kun joku istuu siinä ruokapöydässä lässyttämässä jotain jonninjoutavaa kun haluaa syödä.

Vierailija
4/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hanki se oma. Tai semmonen oma lentokonekokoinen pullo.

Vierailija
5/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat pullot! Osta itsellesi vaikka pienempi pullo josta saa sopivasti lasin pari.

Ärsyttävää :D ite antaisin kyllä samalla mitalla takas kaikissa elämän osa-alueissa sit jos tolle linjalle lähdetään, mut mä olenkin hiukka mustavalkoinen persoona.

Vierailija
6/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä naisia, älkää ottako yhteisiä kun on kyseessä juominen tai syöminen miehen kanssa. Ne mättää aina ihan hulluna naamaan ja viis veisaavat jäikö sinulle mitään.

Vierailija
7/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi pullo ei teille viikonlopuksi riitä, niin sitten ostatte kaksi. Problem solved.

Vierailija
8/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on syönyt lapsenkin osuuden pizzasta...

Vierailija
9/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa omat pullot! :D

Vierailija
10/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka tonkka, niin mies voi lorautella useemman lasin rennosti menemään.

Vierailija
11/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on itsekästä ja inhottava piirre ihmisessä että yrittää horia itelleen enemmän. Kyllä musta tuntuu ongelmalliselta että jotain, on se sitte viinipullo tai pizza, ostetaan puoliksi ja toinen aina vetää sen miltei kokonaan ite.

Sen lisäksi on tässä ihan syynsä sille miks vain yks pullo viiniä viikonlopussa.. sen lisäks et on ahne, on myös vähän liian perso alkoholille eikä tunne rajojaan. Mä tunnen ja olen ilmaissut missä sietokykyni rajat menee, niin nyt sit koitetaan maksomoida saadun alkoholin määrä siitä yhteisestä pullosta.

-ap

Vierailija
12/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei viinipulloa voi jakaa kuin naisen kanssa. Silloin se menee fifty fifty. Tai sitten varaat itsellesi lasin johon kaadat kerralla sen puoli pulloa. Eipä pääse juomaan sinun osuuttasi.

Vierailija
13/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on syönyt lapsenkin osuuden pizzasta...

Juu sama tilanne. Syö surutta lasten safkat kaapista. Tai jos teen monen päivän ruoat valmiiksi niin asiaan reagoidaan siten että mätetään ne kaikki kerralla niin että on huono olo.

Vierailija
14/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinetto kirjoitti:

Musta se on itsekästä ja inhottava piirre ihmisessä että yrittää horia itelleen enemmän. Kyllä musta tuntuu ongelmalliselta että jotain, on se sitte viinipullo tai pizza, ostetaan puoliksi ja toinen aina vetää sen miltei kokonaan ite.

Sen lisäksi on tässä ihan syynsä sille miks vain yks pullo viiniä viikonlopussa.. sen lisäks et on ahne, on myös vähän liian perso alkoholille eikä tunne rajojaan. Mä tunnen ja olen ilmaissut missä sietokykyni rajat menee, niin nyt sit koitetaan maksomoida saadun alkoholin määrä siitä yhteisestä pullosta.

-ap

Kuulostat raskaalta ihmiseltä. "minä kyllä tunnen miehenkin rajat, ja nyt meillä rajoitetaan!!" onko hän lapsi?

Vierailija
15/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otetaan aina omat pullot, lasit tai ateriat esim. raflassa. Muuten jäisin kokonaan ilman. Silti kyylää kuola valuen että jos multa kuitenkin jäisi vähän, niin voisi kuulemma syödä loput. Ruokaa täytyy muutenkin valmistaa aina neljälle ja ukko vetää 3/4 safkasta saman tien. Mun menee käytännössä koko palkka ton suursyömärin suuhun ja mahaan 😤.

Vierailija
16/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 180 senttinen nainen enkä ole aina ollut kovin hoikka, mutta usein tyttöporukassa minua 20 senttiä lyhemmät ja yli 20 kiloa kevyemmät naiset haluaisivat kummallisen usein säännöstellä minunkin juomisia.

Se vaan alkoholi vaikuttaa eri kokoisiin ihmisiin eri tavalla. Sellainen keijukaismainen lipittely lähinnä ärsyttää.

Miesporukassa ei ole taas mitään ongelmia.

Jos iso mies ja pieni nainen kiskaisevat molemmat pisaralleen saman määrän viiniä, ei lopputulos kyllä ole lähellekään samanlainen.

Vierailija
17/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostatte jatkossa molemille omat pullot ja juot omastasi vaikka sen kaksi viikonloppua. Kaikesta ei tarvitse tehdä ongelmaa.

Kyllä naisten ilmeisesti tarvii.

Mikä tulikin jo sitten kätevästi tässä ketjussa todistettua.

Vierailija
18/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinetto kirjoitti:

-ap

Kuulostat raskaalta ihmiseltä. "minä kyllä tunnen miehenkin rajat, ja nyt meillä rajoitetaan!!" onko hän lapsi?

En tiedä oonko ihmisenä raskas jos pidän omista rajoistani kiinni. Eikä niihin sisälly kaatokännissä verissäpäin örvellys ja homalahakuinen juominem joka viikonloppu. Joten joo, asetan rajani, kuten kuka tahansa itseään kunnioittava ihminen tekee. Hän päättää itse että haluaako elää niissä vai lähteä lätkimään.

Vierailija
19/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinetto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinetto kirjoitti:

-ap

En tiedä oonko ihmisenä raskas jos pidän omista rajoistani kiinni. Eikä niihin sisälly kaatokännissä verissäpäin örvellys ja homalahakuinen juominem joka viikonloppu. Joten joo, asetan rajani, kuten kuka tahansa itseään kunnioittava ihminen tekee. Hän päättää itse että haluaako elää niissä vai lähteä lätkimään.

Eihän se mies sinun lasiisi sitä viiniä ollutkaan kaatamassa. En näe ongelmaa edelleenkään, mutta jotenkin sinä vain koitat sellaisen tästä tehdä.

Vierailija
20/98 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinetto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinetto kirjoitti:

-ap

Eihän se mies sinun lasiisi sitä viiniä ollutkaan kaatamassa. En näe ongelmaa edelleenkään, mutta jotenkin sinä vain koitat sellaisen tästä tehdä.

Tarkoitan omilla rajoillani sitä, että mitä käytöstä otan vastaan ja mitä en. Hyväksynkö jatkuvaa tissuttelua ja ryyppäämistä omassa himassani? En hyväksy. Jos hän pitää sitä juomista suhdetta tärkeämpänä niin sitten hän lähtee, en pakota jäämään. Kyllähän ihmiset nyt parisuhteissa omat rajansa vetävät. Etkö muka vedä itse? En minäkään miehe rajojen ylitse kävele. Sitä kutsutaan itsekunnioitukseksi ja toisen huomioimiseksi.