Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Insinöörimiehen logiikkaa Tinderissä

Vierailija
19.02.2017 |

Kerroin rehellisyyden nimissä (muun juttelun lomassa) uudelle matchille olevani vielä hieman ihastunut mieheen, joka ei halunnut seurustella kanssani. Mies kysyi miksi olen Tinderissä jos en ole vapaa rakastumaan. Selvensin ettei tilanne ole enää niin vakava, mutta että halusin kuitenkin mainita asiasta. Miehen vastaus:

- Juuri kun luulin olevani vihdoin rakastumassa, olosuhteet tekivätkin sen mahdottomaksi.

Kerroin miehelle ettei todellakaan kannata rakastua parin kuvan ja muutaman tekstirivin perusteella. Hän sanoi että ei puhunut minusta vaan toisesta naisesta. Vastasin, että sittenhän hänelläkin taitaa olla vähän menneisyyden painolastiakin mukana, ja että ymmärrän tilanteen hyvin. Hän kielsi näin olevan ja painotti olevansa optimistinen ja uskovansa tulevaisuuteen vahvasti. Mies vielä tuohtuneena lisäämään, että en kai häntä nyt ihan hulluna pidä - ei hän minkään Tinder-profiilin perusteella ajatellut rakastua. No ok.

Juttu jatkuu ja sujuu ihan hyvin. Sovimme jopa, että tapaamme kun kiireeni helpottavat (ei ihan lähitulevaisuudessa, en tällä hetkellä tapaile uusia ihmisiä ollenkaan). Yhteystietoja vaihdetaan. Mies hehkuttaa että hänellä on uskomattoman hyvä tunne tästä kohtaamisesta ja hän haaveilee ja ajattelee minua jatkuvasti, ja kuinka on niin harvinaista että nainen saa hänessä näin hyvää tunnetta aikaan.

Seuraavaksi hän poistaa matchin.

Miehet?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla monta rautaa tulessa ja lurittelee samat litaniat kaikille.

Vierailija
2/25 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks tindermatchi joka vaikutti ensin ihan fiksulta.. parin päivän viestittelyn jälkeen oli jo hotellia varaamassa ja tulossa tapaamaan, pommitti viestiä ja ääniviestiä wapissa ja tarttu kuin takiainen. Etsi äidinkorviketta. Myöhemminkin vielä laittoi viestejä miten oli paha olo (siis oikeasti oksetti, huono olo) ja tarttis hoivaa. En vastannut enää. Kävi mielessä että tän ikäsiä sinkkuja miehiä kukaan ei ole kelpuuttanut hyvästä syystä! Ja koitti samalla olla miettimättä miksi itse oli sinkku ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais olla monta rautaa tulessa ja lurittelee samat litaniat kaikille.

Mahdollista. 

Tuntui aika hullulta että toinen alkaa hehkuttaa tunteitaan, vaikka emme ole edes vielä tavanneet kertaakaan. Ja ekalla hehkutuskerralla ei siis hehkuttanutkaan minua, eikä varsinkaan ole niin hullu että pelkän tinderin perusteella sellaista tekisikään, mutta sitten kuitenkin alkaa suoltaa lisää samaa tavaraa (referoin avaukseen vain osan jutuista). Niin oliko se siis hänen mielestään hullua vai ei?

Ehkä hänellä meni eri naisten reaktiot sekaisin, eikä enää muistanut että itse suhtauduin nuivasti tuohon keskustelun alussa. :D

Kai tuollakin tekniikalla jonkun yksilahkeisen sieltä saa mukaansa.

ap

Vierailija
4/25 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita aina ymmärrä. Minulla on tullut muutamakin ihan pimeä tapaus vastaan. Parin viestin jälkeen ollaan ihan rakastuneita tai sitten saatetaan yhtäkkiä sanoa, että kai sulla on hyvä perse. Ei kyllä oikein tilannetajut aina kohtaa tällaisten kanssa.

Vierailija
5/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noita aina ymmärrä. Minulla on tullut muutamakin ihan pimeä tapaus vastaan. Parin viestin jälkeen ollaan ihan rakastuneita tai sitten saatetaan yhtäkkiä sanoa, että kai sulla on hyvä perse. Ei kyllä oikein tilannetajut aina kohtaa tällaisten kanssa.

Kai toi tinder on vähän samanlainen etäännyttävä tekijä kuin vaikka liikenteessä se, että jokainen istuu oman autonsa sisällä eristettynä muista kuljettajista. Silloin ei tule käyttäydyttyä yhtä järkevästi ja kohteliaasti kuin kasvotusten ollessa ja syntyy tieraivoa (road rage) - tai tässä tapauksessa.. tinderflippailua. :) Kun toinen on vain pikseleitä ruudulla, osa ei tajua olevansa tekemisissä kuitenkin oikean ihmisen kanssa.

Tämä on itse asiassa hyvä juttu siinä mielessä, että jyvät taitavat erottua helpommin akanoista kun alustan ansiosta riski flippailevaan käytökseen on tavallista korkeampi. :D

ap

Vierailija
6/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet sie, et miehet ottaa ylpeydellä tollasen "Olen ihastunu toiseen mieheen"? Miksi sinä yleensäkään kerroit siitä?

Vierailija
7/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet sie, et miehet ottaa ylpeydellä tollasen "Olen ihastunu toiseen mieheen"? Miksi sinä yleensäkään kerroit siitä?

Kerron, koska uskon rehellisyyteen alusta asti, myös vaikeammissa asioissa. Suhteeni ovat olleet onnistuneita ja toimineet hyvin, koska olen valinnut kaltaisiani kumppaneita tämän asian suhteen, ja niin aion tehdä jatkossakin. Ne miehet, jotka ottavat liikaa nokkiinsa kun kerron jonkin epämiellyttävämmän totuuden, saavat mielellään karsiutua mahdollisimman nopeasti.

Hyväksyn tietenkin vastavuoroisesti myös itse sen, että tapailemillani miehillä on menneisyys ja että kaikilla on myös haavoja ja epävarmuuksia, joita on syntynyt menneiden tapahtumien johdosta.

ap

Vierailija
8/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikin joku parempi jota ei tarttenut odottaa...

Vierailija
9/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja jolle nuo ihastelut ja hehkutukset upposivat kuin veitsi voihin. ;) Onnea heille!

ap

Vierailija
10/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja jolle nuo ihastelut ja hehkutukset upposivat kuin veitsi voihin. ;) Onnea heille!

ap

Tai sitten oikeasti ihastui johonkuhun muuhun? Miksi naisten on niin vaikea hyväksyä sitä etteivät ole kaikkien ykkösvaihtoehto. "jep johonkuhun muuhun upposi luritukset ;)" ihme defenssiä.

Vierailija
11/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh :D Hyvinhän se veti. Hyvä että tekin joskus joudutte vaikeiltavaksi.

Vierailija
12/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron, koska uskon rehellisyyteen alusta asti, myös vaikeammissa asioissa. Suhteeni ovat olleet onnistuneita ja toimineet hyvin, koska olen valinnut kaltaisiani kumppaneita tämän asian suhteen, ja niin aion tehdä jatkossakin. Ne miehet, jotka ottavat liikaa nokkiinsa kun kerron jonkin epämiellyttävämmän totuuden, saavat mielellään karsiutua mahdollisimman nopeasti.

Hyväksyn tietenkin vastavuoroisesti myös itse sen, että tapailemillani miehillä on menneisyys ja että kaikilla on myös haavoja ja epävarmuuksia, joita on syntynyt menneiden tapahtumien johdosta.

ap

Jos ne kerran olleet onnistuneita ja toimineet hyvin, niin miten olet sinkkuna? Tykkäät rehellisyydestä, ni mitäs oisit mieltä kun mies sanoisi kesken seksin, et "Haaveilen naapurin Pirkon ihanasta takapuolesta sinua pannessani"

Vierailija
13/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tai sitten oikeasti ihastui johonkuhun muuhun? Miksi naisten on niin vaikea hyväksyä sitä etteivät ole kaikkien ykkösvaihtoehto. "jep johonkuhun muuhun upposi luritukset ;)" ihme defenssiä.

Mulle on ihan helpottava asia, että en ole tämän miehen ykkösvaihtoehto, koska en tykännyt hänen käytöksestään ja tuosta epäuskottavan oloisesta tempoilusta. Tuon sijaan mua sieppaa (ja avauksen tekemistä motivoi) se, että naisia pidetään tunneohjautuvina ja epärationaalisina, kun miehet - edes diplomi-insinöörisellaiset - eivät itsekään ole millään tavalla immuuneja sille että annetaan tunnereaktioiden viedä itseä.

Hyvä jos ihastui oikeasti ja ihastuksen kohde kokee sen myönteisesti. Itse en koe myönteisesti sitä, että ennen ekaa tapaamista ollaan lähestulkoon vihkikirkkoa varaamassa, mutta rakkaus on kahden kauppa ja tärkeintä on toki se, että suhteen osapuolet ovat samoilla linjoilla keskenään.

ap

Vierailija
14/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos ne kerran olleet onnistuneita ja toimineet hyvin, niin miten olet sinkkuna? Tykkäät rehellisyydestä, ni mitäs oisit mieltä kun mies sanoisi kesken seksin, et "Haaveilen naapurin Pirkon ihanasta takapuolesta sinua pannessani"

Et osaa kuvitella yhtäkään syytä, miksi/mihin hyvä ja onnellinen suhde voi päättyä? Selvä.

(Seksuaalisuuden alue on erityisesti sellaista, jossa on mielestäni tärkeää olla rehellinen. En ole koskaan tykännyt pahaa siitä, jos rakastamani mies on ihastunut suhteen ulkopuoliseen tai vaikka fantasioinut seksuaalisesti muista. Tämä on mahdollista juuri siksi, että minulle on ollut täysin selvää että mies rakastaa minua ja vain minua, eikä toteuta noihin ohimeneviin ihastuksiin liittyviä tunteitaan käytännössä. Sama myös toisin päin. Suhteet, joissa ei voida olla rehellisiä myös vaikeammista asioista, kaatuvat paljon helpommin turhiin pikkuseikkoihin.)

ap

Vierailija
15/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ennemminkin mieleen, että tää mies esim. tapasi jonkun livenä tai sitten ihastui kirjoitusten perusteella toiseen tms. Ja koki sitten, että nyt ei saa enää olla Tinderissä, kun tuli ihan tavattuakin joku. Niinhän täällä palstallakin ulistaan aina, että yksi kerrallaan ja heti pois tinderistä jos on vähänkin sutinaa.

Vierailija
16/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Tinder on miehille panosovellus ja sinun stoorisi sopii ennemminkin Harlekiinikirjoihin.

Ei mene läpi.

Vierailija
17/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinetto kirjoitti:

Mulla oli yks tindermatchi joka vaikutti ensin ihan fiksulta.. parin päivän viestittelyn jälkeen oli jo hotellia varaamassa ja tulossa tapaamaan, pommitti viestiä ja ääniviestiä wapissa ja tarttu kuin takiainen. Etsi äidinkorviketta. Myöhemminkin vielä laittoi viestejä miten oli paha olo (siis oikeasti oksetti, huono olo) ja tarttis hoivaa. En vastannut enää. Kävi mielessä että tän ikäsiä sinkkuja miehiä kukaan ei ole kelpuuttanut hyvästä syystä! Ja koitti samalla olla miettimättä miksi itse oli sinkku ;)

Vaikea sanoa varmaksi, kun ei ole viestettelyänne nähnyt, mutta monet miehet joutuvat olemaan pitkään yksin. Vaikka stereotyyppisesti miehen pitää olla vahva, niin miehetkin kaipaavat läheisyyttä. Jos on ollut pitkiä aikoja yksin ja kerrankin löytää jonkun miellyttävän naisen, niin siihen saattaa heittäytyä aluksi liikaa ja kaivata läheisyyttä niin paljon, että se vaikuttaa hieman sairaalta sellaisen silmissä, joka ei sitä yhtä paljon kaipaa. 

Tämä ei tarkoita, että mies olisi automaattisesti mikään takertuja tai äidin korviketta hakeva. Mies vain on kiinnostunut siitä, että pääsee naisen lähelle.

Tietenkin tämä voi mennä pahasti yli ja kyseessä voi olla aidosti sairas tapaus, mutta sanoisin, että naisen ylireagoivat aika herkästi tämän asian suhteen. Kaikki miehet eivät jaksa tai halua pitää yllä mitään naurettavaa kylmäpelailua, vaan haluavat osoittaa kiinnostuksensa heti.

Tämän seurauksena olen alkanut suhtautumaan naisiin enemmän väliinpitämättömästi, koska se saa naiset paremmin kiinnostumaan. Harmillista, koska olisi mukava kertoa ihan aidosti miltä tuntuu, mutta kun se on liikaa naisille, niin mennään sitten tällä linjalla. Tässä on vain se ikävä vaikutus, että tunteet naista kohtaan jäävät sitten myös oikeasti kylmemmiksi ja lopputuloksena on usein pelkkää seksiä. 

Vierailija
18/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen nainen, niin ei tarvitse ap:n kanssa keskustella tinderissä. Pikkasen ärsyttävältä vaikuttaa...

Vierailija
19/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Tinder on miehille panosovellus ja sinun stoorisi sopii ennemminkin Harlekiinikirjoihin.

Ei mene läpi.

Puhu vain omasta puolestasi. Itse etsin sieltä seuraa ihan laidasta laitaan. Ei haittaa, vaikka löytyisi pelkkä lenkkikaveri tai makutuomari vaateostoksille. Toisaalta ei seksikään haittaa, mutta en koskaan sopisi mitään suoria panotreffejä kenenkään kanssa. Parisuhdetta en nyt varsinaisesti etsi, mutta jos homma luistaa erittäin hyvin, niin ei sekään ole mahdottomuus ajan kanssa.

Minä todellakin ihastun helposti ja voin ihastua pelkkien kuvien ja kirjoittelun perusteella. Miksi en voisi ihastua? Jos löytyy nainen, joka miellyttää ulkonäöllisesti ja hän vaikuttaa fiksulta ja hyvältä keskustelijalta, niin aika ihme olisi jos hän ei olisi livenä kiinnostava. 

Vierailija
20/25 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen ammatti piti mainita aloituksessa?