Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit viikonloppu loman venäjälle menisitkö?

Vierailija
19.02.2017 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne siellä? On aikamoisen iso maa.... Mutta joo, menisin. Isot kaupungit kiinnostaisivat jo kulttuurin puolesta, samoin ne 1800- luvun romanttiset kylpyläpaikat Krimillä, Siperia voisi olla mahtava luontokokemus jos pääsisi vaeltamaan, ja itäisemmät osat todella eksoottisia. 

Vierailija
2/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta.

Vierailija
4/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menisin. Turvallinen ja kaunis maa.

Vierailija
5/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihan maksaa lomamatkoistaan. Ja Pietarissa on kivaa.

Vierailija
6/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä junalla venäjälle

Vierailija
7/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Baikalille.

Vierailija
8/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä menisin ilmaiselle reissulle jos on joku kaupunki kyseessä ja ihan tavallinen lomamatka. Mihinkään selviytyjät leikkiin en lähtisi edes Suomessa. Tai voisin lähteä, mutta telkkariin en halua.

Vierailija
9/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on ihan pikkasen laaja käsite.

Puetariin voisin taas mennä, kesällä. Junalla reilu pari tuntia.

Vierailija
10/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lomasta. Jos olisi helikopteri kyyti vaikka johonkin lohijoelle, niin voisin mennä viikonlopuksi kalaan. Kaupungissa tuskin olisi mitään mielenkiintoista. Itäpuolen kaupungit poislukien, kuten joku mainitsikin olisivat varmaan aika eksoottisia, mutta en varmaan jaksaisi matkustaa niin kauas vklopuksi.

Vierailija
11/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä junalla venäjälle

Helposti ja halvalla pääsee Helsingistä Pietariin. Ja kai se ottaaa kyytiin väliasemillakin missä se nyt pysäähtyykään.

Vierailija
12/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menisin. Olen ollut Viipurissa, Terijoella ja Pietarissa. Haluaisin käydä Moskovassa ja mennä junalla Vladivostokiin. Siitäkin huolimatta, että inhoan Putinin politiikkaa.

Vierailija
13/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut kokea Siperian. Junalla Vladivostokiin, (ja takasin!) tai sitten mp:llä Venäjän maaseudulle. Meillä suomalaisilla on usein jotenkin hysteerinen suhde Venäjään ja venäläisiin, hyvässä tai pahassa, mut mun mielestä se on yksinkertaisesti iso ja mielenkiintoinen kulttuuri lähellä meitä. Ei tarvitse lähteä kauas ollakseen todella kaukana kotoa.

Mutta viikonloppu vois mennä vähän nopsasti, ja lähinnä ryypätessä, eikä kaupunkivenäläiset ole ymmärtääkseni niin ystävällismielisiäkään zuhnia kohtaan, pienemillä paikkakunnilla ei politiikka ole kait ihmisiä vielä niin pilannut. Pietarissa olen käynyt työmatkalla, se nyt oli sellainen kun isot kaupungit ovat, paitsi että hotellin vieressä oli Prisma... :)

Vierailija
14/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Jotain itsesuojeluvaistoa sentään löytyy.

Vierailija
15/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietariin vois mennä ja meenkin ensi kuussa.

Kesällä varsinkin upea kaupunki.

Vierailija
16/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu avartaa kirjoitti:

Tietysti menisin. Olen ollut Viipurissa, Terijoella ja Pietarissa. Haluaisin käydä Moskovassa ja mennä junalla Vladivostokiin. Siitäkin huolimatta, että inhoan Putinin politiikkaa.

Samat sanat. Eipä Usassakaan osa kansasta hyväksy politiikkaa ja silti sinne porukkaa matkustaa..

Vierailija
17/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari on kyllä vähintäänkin melkein Lontoosen tai Pariisiin verrattava suurkaupunki ja eikös se vähän kuulu yleisivistykseenkin suomalaisille käydä naapurimaassa

Itse voisin käydä vaikka Stalingradissa eli nykyisessä Volgogradissa.

Vierailija
18/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi

Vierailija
19/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da, kaniesna!

Vierailija
20/32 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mielelläni ja olen käynyt muutamia kertoja Pietarissa tai oikeastaan Leningradissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi