Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen vaatii mieheltä työssä käyntiä parisuhteen vuoksi?

Vierailija
19.02.2017 |

Minä en jaksa raahautua töihin 8-16 joka päivä. Olen mielummin työtön ja harrastelen päivisin kaikkea mukavaa. Tulen ihan hyvin toimeen työttömyyskorvauksella, minulla on omistusasunto ja säästötilillä perintörahoja reilu 170K. Kavereille ja sukulaisille oon silloin tällöin tehnyt pimeästi jotain pikkukeikkoja mistä saanut hieman bonusrahaa, mutta rahasta ei ole pulaa minulla. On se kumma että nainen haluaa miehen käyvän töissä ainoastaan työssä käynnin vuoksi kun niin kuuluu muka tehdä?

t. m34

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä kukaan parisuhteen vuoksi vaadi, mutta minulle moraalittomuutesi olisi ongelma. Otat kyllä meidän verovaroistamme maksamat tuet vastaan, mutta itse et maksa veroja pimeistä töistäsi. En voisi olla suhteessa varkaan ja pettäjän kanssa. Miksi tuollainen mies olisi minullekaan rehellinen?

Vierailija
2/36 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt ymmärtänyt väärin. Kukaan ei vaadi työssäkäyntiä parisuhteen vuoksi, vaan ihan oman itsenäisyyden ja riippumattomuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi katsella laiskaa ihmistä. Jos olisi lapsia ja jäisit heitä hoitamaan kotiin, niin se olisi ok.

Vierailija
4/36 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä kukaan parisuhteen vuoksi vaadi, mutta minulle moraalittomuutesi olisi ongelma. Otat kyllä meidän verovaroistamme maksamat tuet vastaan, mutta itse et maksa veroja pimeistä töistäsi. En voisi olla suhteessa varkaan ja pettäjän kanssa. Miksi tuollainen mies olisi minullekaan rehellinen?

Moraali sitä ja moraali tätä. Moni verorahoista maksettu koulutuskin menee hukkaan kun ihmiset ei työllisty vaan menevät kortistoon. Moni puuhastelee yliopistolla jonkun tutkinnon parissa vaikka työttömäksi valmistuu.

Vierailija
5/36 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan sama paljonko sulla on rahaa tilillä. Ei tuo  170th vielä paljon ole. Töissä käyminen tarkoittaa sitä että ihmisellä on säännöllinen päivärytmi, se  on ahkera  ja tienaa käyttörahansa itse. Vaikka sulla ois 2 miljoonaa tilillä en arvostais sua koska makaat arse homeessa kotona vailla suuntaa ja päämäärää.

Vierailija
6/36 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan sama paljonko sulla on rahaa tilillä. Ei tuo  170th vielä paljon ole. Töissä käyminen tarkoittaa sitä että ihmisellä on säännöllinen päivärytmi, se  on ahkera  ja tienaa käyttörahansa itse. Vaikka sulla ois 2 miljoonaa tilillä en arvostais sua koska makaat arse homeessa kotona vailla suuntaa ja päämäärää.

Eli mielummin ottaisit työnarkomaanin jolla olisi hyvin vähän aikaa viettää yhteistä aikaa? Ja mistä sinä tiedät ettei minulla ole suuntaa ja päämäärää? Harrastan hyvin kehittäviä harrastuksia. Eivät ehkä rahallisesti kehitä, mutta fyysisesti ja henkisesti kylläkin.

ap

Vierailija
7/36 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töitä tarvitse tehdä 8-16. On olemassa myös osa-aikaista työtä, vapaaehtoistyötä, vuorotyötä, sekä itsenäisenä yrittäjänä toimimista.

Tukien nostaminen kieltämättä välittää viestiä, ettet ole kovin empaattinen ihminen. Omaa etua ajetaan muiden kustannuksella.

Vierailija
8/36 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että käy töissä ei automaattisesti tarkoita että on ahkera. Olen nähnyt paljon laiskoja työntekijöitä jotka vihaavat työtänsä. Senkö se arvostus vaatii että tekee sitä mistä ei tykkää mutta hampaat irvessä väkisin? Mielummin on työttömänä kuin tekee vastenmielistä työtä.

Vierailija
9/36 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielummin ottaisit työnarkomaanin jolla olisi hyvin vähän aikaa viettää yhteistä aikaa? Ja mistä sinä tiedät ettei minulla ole suuntaa ja päämäärää? Harrastan hyvin kehittäviä harrastuksia. Eivät ehkä rahallisesti kehitä, mutta fyysisesti ja henkisesti kylläkin.

ap

Työttömän ja työnarkomaanin välillähän ei ole muita vaihtoehtoja.

Vierailija
10/36 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kasvattaa lapsiani ajatuksella, että on ok vaan loisia. Joten ei kelpaa elämäntapa työtön siihen kuvioon.

Vierailija
11/36 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rahas osakkeisiin tai rahastoihin ja elä pääomatuloilla tukien sijaan.

Vierailija
12/36 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sijoita toi 170 k kun sulla on omistuskämppä jo itselläs. Tukien nosto on kohdallasi itsekästä ja moraalitonta, sori vaan.

Vierailija
13/36 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

humppapupu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sijoita toi 170 k kun sulla on omistuskämppä jo itselläs. Tukien nosto on kohdallasi itsekästä ja moraalitonta, sori vaan.

Siis sijoita kämppään. No mun pitää mennä kun minä olen tänäänkin tekevinään ja he maksavinaan.

Vierailija
14/36 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet onnistunut saamaan tukia?

Vierailija
15/36 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi työssäkäymättömyys, mutta ei tilanteessasi työkkärikorvaus eikä pimeät duunit. Eli moraalittomuutesi on nounou.

Olen samoissa varoissa kun sinäkin. Teen tällä hetkellä rankasti duunia, mutta tulevaisuudessa ehkä pidän taukoa. Silloin elän omilla varoillani enkä työkkärillä. Omalla osallani ei kyllä ole edes kiusausta työkkäriin, koska tällä hetkellä alalla on työvoimapula. Väärin sen nostaminen joka tapauksessa olisi.

Vierailija
16/36 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä noin paljon perintörahaa ja silti otat kavereilta "bonusrahaa" siitä, että jeesailet heitä? 

Mieheni tekee töitä koska hän pitää siitä, siis oman itsensä tähden, samoin minä. Jos naisesi valittaa työttömyydestäsi, hän ehkä vain ei saa sanottua, että sinulla on huono luonne, olet itsekeskeinen ja mukavuudenhaluinen, et vaadi itseltäsi mitään, sinulla ei ole kunnianhimoa? "Kaiken mukavan puuhailu" ei kerro juuri mitään siitä millä päiväsi täytät. Teetkö mitään muiden kuin itsesi hyväksi? 

Mitä tarjottavaa sinulla on naiselle?

Vierailija
17/36 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koskaan mene töihin on käytännössä aina kotona, ja jos asuu yhdessä työssäkäyvän puolison kanssa ei puolisolla ole koskaan sellaista hetkeä että saisi olla yksin kotona. Toiset eivät sellaista kaipaakaan, mutta mulla ainakin pää räjähtäis, ja räjähtikin exän kanssa.

Työssäkäyvän rahankäyttö on myös erilaista. Sinä kituuttelet säästöinesi, työssäkäyvä tietää että lisää tulee taas ensi kuussa joten törsätä voi sen mukaan mitä nyt varaa on. Ulkona syöminen on kivempaa puolison kanssa, mutta tuollaisessa asetelmassa sinusta ei olisi kiva käyttää rahojasi sellaiseen, kun taas puoliso haluaisi vaikka työviikon jälkeen hiukan palkita itseään.

Meillä meni siihen että minä itse ansaitsemillani rahoilla kustansin sitten kaiken pienen ylimääräisen elämäämme, kun ex kituutteli tyytyväisenä siihen että ei tarvinnut tuhlata varojaan "turhuuksiin" - mutta kyllä ne turhuudet kelpasivat aina tarjottaessa.

Etsi itsellesi kaltaisesi puoliso. Voi olla liikaa vaadittu että kukaan töillä itsensä elättävä ihminen jaksaisi tuota hengailua katsella.

Vierailija
18/36 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraali sitä ja moraali tätä. Moni verorahoista maksettu koulutuskin menee hukkaan kun ihmiset ei työllisty vaan menevät kortistoon. Moni puuhastelee yliopistolla jonkun tutkinnon parissa vaikka työttömäksi valmistuu.

Työssäkäymättömyys ei olisi ongelma, mutta asenteesi ja moraalin puute olisi sitäkin suurempi ongelma.

Itse pidän työssäkäymisestä ja jos tuloni olisivat hyvät, niin minulle kävisi varsin hyvin se että mieheni jäisi kotiin. Oma työni on mielekästä ja ajoittain sopivan haastavaa, työajat säännölliset ja kun lähden töistä en ajattele työjuttuja yleensä kotona. Eli työ ei stressaa liikaa ja minulla on aikaa harrastaa ja nähdä ystäviä.

Vierailija
19/36 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin taloudessa riittää, että vain vaimo käy töissä. Vähäinen down shiftaus on pieni hinta omasta vapaudestani ja mukavasta stressittömästä harrastelemisesta. Hoidan osan kotitöistä ja rakas siirtää tililleni myös talous- ja henkilökohtaiseen käyttööni sovitun  kuukausipotin.

Vierailija
20/36 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että naisen euro on 80 senttiä, ja jokaikinen nainen haluaa sen miehen euron itselleen. Muuten ei tule kauppoja. Siispä, millaisia naisia täällä onkaan, kun kertaostoista pitävät meteliä mutta itse vaativat enemän.  Siis täysin kylmiä ja laskelmoivia otuksia, jotka ovat vieneet seksin hinnoittelun huippuunsa. 

Siis apn kyssäriin, pitää olla palkka, ja palkka kuuluu antaa naiselle.  Syynä siis se, että muuta rahaa on vaikeampi vaatia perustellusti koska se on suora maksu seksistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän