SHOKISSA...
Luin miehen sähköpostin (joo joo, ei saa niin mutta ihan aiheesta) Se on kirjoitellut yhen naikkosen kanssa, joka on kuulemma vain kaveri. Nyt sitten satuin lukemaan sen naisen lähettämän sähköpostin ekaa kertaa (mies aina poistaa ne lukemisensa jälkeen..ja nyt löyty syykin). Siis mun kusipääkusipääkusipää äijä on vinkunu sitä naista itelleen, kuinka hän rakastaa sitä ja miten hänen elämänsä ois ollu täysin erilaista jos ois saanu sen eukon sillon joskus. Mä oon sanaton.. Meillä on just kauhee kriisi, se paskiainen jäi pettämisestä kiinni joulun alla ja ollaan nyt yritetty paikkailla tätä suhdetta. Niinku se on jankuttanu että mua rakastaa ja on pahoillaan eikä halua menettää mua ja lapsia.
Paljonko maksaa palkkamurhaaja?!!!! VITTU!!!!
Kommentit (36)
Eipä tuota voi muuten selittää. Tavarat kasaan vain ja pellolle, tekee hyvää pikku miettiminen ukollesi...
että minä oon paska ja kriminaali, ukko raasu reppana olosuhteitten uhri. ihme kun pettää kun on näin kauhee eukko sillä, niinkö? kuule tekis mieli haistattaa sulla ihan sitä jotain..
ja tässä tapauksessa raskauttavampi...
Siis miettikää mikä hätä sille miehelle tulee, kun lapset on poissa! Suurimmalle osalle isistä lapset on rakkaampia kuin mikään muu, ja onhan se järkyttävä shokki palata kotiin, josta vaimo ja lapset on häipyneet, eikä mitään tietoa minne. Varsinkin jos vaimo ei vastaa puhelimeen tms. Tuo on maailman huonoin neuvo, kukaan ei sais olla toiselle noin julma, vaikka kuinka olisi loukkaantunut toisen käytöksestä. Miettikää hei hyvät naiset omalle kohdalle, että jos mies ois teille vihainen, ja häipyis lasten kanssa sillä aikaa kun te ootte käymässä kaupassa!!! Miltä tuntuis...
Ja tämän sanon ihan puolueettomasti, vaikka ap:n mies onkin täysi kusipää, niin ei silti ole sitä ansainnut, että ap " kaappaa" lapset...
Mitäs se todistaa, jos akka valehtelee?
Hyvä yritys, mutta ei kovin omaperäinen. Näitä versioita on nähty (ja tehtykin) useampia...:-)
on paras noin paskalle miehelle. Miettikö SE, kun lurittelee rakkausjorinoita, vaikka samaan aikaan vannoo omaansa rakastavansa. Lähde muutamaks päiväks reissuun tai sit sano ukolle, että hankkii itselleen uuden kodin...
Mutta kun ei ole. Laitanko sen meilin sulle, niin uskot? Voin copypasteta sen niin että näkyy vastaanottaja ja lähettäjä.. ja niin, se eukko oli vastannu siihen miehen lähettämään viestiin, sillä re:jutulla. Joten viestin lopussa oli miehen kirjoittama viesti.
Ja niitä torveloita jotka näitä toisia torveloita naivat ja lisääntyvät ja taas saa pienet lapset etupäässä kärsiä.
Jos jätetään ihan sikseen nämä epäolennaisuudet, sähköpostin lukemiset ja muut, ja keskitytään olennaiseen. Miten sä pärjäät, miten otat asian esiin, kuka sua tukee livenä, tarttisiko sun miettiä lapsille joku seuraksi täksi illaksi, kun sulla on muuta kai mielessä.
Ikävä juttu.
Tai ainakaan minä en yhteisestä kodistamme lähtisi jos mies tekisi tuollaisen tempun! Johan tuollaisessa pelissä on tarpeeksi kestämistä, ei siihen enää mitään uuden asunnon etsimistä tartte lisäksi. :(
En tiedä mitä teen. En oikein kykene ajattelemaan asioita nyt. Mies on epäluotettava, en kai siihen voi enää koskaan luottaa. Ja ilman luottamusta ei suhde toimi. Pakko kai se on erota. En tiedä otanko tätä esiin, ja jos otan niin miten. Pitää miettiä jotain, koska mä oon varma että ukko kaivaa marttyyrin kruununsa esiin jos esitän tietämätöntä. Ja ihan varmasti en eroa ota omille niskoilleni kaiken tän jälkeen. En tiedä kelle voin puhua tästä.. kai mä jotenkin selviän, pakko kai se on.. En tiedä mistään mitään enää. Tää oli enemmän kuin isku vasten kasvoja. Kaikki mun unelmat on särjetty ja lyöty maahan. Koko tulevaisuudensuunnitelma menee ihan uusiks. Puhumattakaan siitä miten typeräksi tunnen itteni. Että annoinkin sille uusen mahiksen pettämisen jälkeen, että meninkin uskomaan kaikkia sen valheita. Ei ole tainnu mulle totta puhua kai koskaan..
ja olet ihan tosissasi. Lähde. Ilmoita miehelle että etsit kämppää ja haluat että hän asuu sen aikaa jossakin muualla. Näin minä tein. Ja tilanne oli vastaava. Ällä anna miehelle tilaisuutta selittää koska silloin muutat mielesi. Niin se vaan on!
Se ketä pettää ensimmäisen kerran pettää toisenkin. Myös sitä " toista naista" kun siitä tulee se " ensimmäinen nainen" . PISTE!
Vierailija:
Mitäs se todistaa, jos akka valehtelee?
mun e-mailit, please tyytyköön niihin e-maileihin.