Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SHOKISSA...

Vierailija
18.03.2006 |

Luin miehen sähköpostin (joo joo, ei saa niin mutta ihan aiheesta) Se on kirjoitellut yhen naikkosen kanssa, joka on kuulemma vain kaveri. Nyt sitten satuin lukemaan sen naisen lähettämän sähköpostin ekaa kertaa (mies aina poistaa ne lukemisensa jälkeen..ja nyt löyty syykin). Siis mun kusipääkusipääkusipää äijä on vinkunu sitä naista itelleen, kuinka hän rakastaa sitä ja miten hänen elämänsä ois ollu täysin erilaista jos ois saanu sen eukon sillon joskus. Mä oon sanaton.. Meillä on just kauhee kriisi, se paskiainen jäi pettämisestä kiinni joulun alla ja ollaan nyt yritetty paikkailla tätä suhdetta. Niinku se on jankuttanu että mua rakastaa ja on pahoillaan eikä halua menettää mua ja lapsia.

Paljonko maksaa palkkamurhaaja?!!!! VITTU!!!!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mikään luotettava. Ei miehesi petos tee sinun rikostasi yhtään hyväksyttäväksi. Häpeäisit!

Vierailija
2/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. S. S. A. P.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannata edes yrittää enää jos mtivaatio on noin heikko. Sano ettet jaksa enää, ei nappaa lähde kävelemään. Joskus paras tapa opettaa kunnioitusta tuon asenteen omaavalle miehelle on lempata se pihalle. Jos oikein rukoilee niin voit ehkä ottaa vielä kerran yrittämään. Mutta sen pitää säikahtää tosissaan ja tajuta minkälaista on elää ilman sua. Tollasia miehiä kasvaa joka oksalla, ei ole pitämisen arvoinen.

Vierailija
4/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äijä ei oo nyt kotona, on kaverinsa luona viettämässä iltaa..

Vierailija
5/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paljonko maksaa palkkamurhaaja?!!!! VITTU!!!!

Vierailija
6/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sille äijällesi mitään armoa! Älä lepy kun se lepertelee sulle kuinka vaan vitsaili tuon naisen kanssa, ja rakastaa sua oikeesti!

Pakkaa sen kamat ja tee selväksi että se on nyt loppu, mutta älä riehu, vaan ole rauhallinen.

Mutta missään nimessä älä usko sen leperetelyitä!

Vierailija
7/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon valvonu yön ja miettiny asioita. Pakko se on erota, en mä halua elää näin nöyryytettynä. Eihän se arvosta mua yhtään kun tommosta touhuaa selkäni takana!! Mä en puhu sille mitään. En yhtään vinkkaa että tiedän mistään mitään. Alan järjestellä itelleni omaa asuntoa sen selän takana ja muita asioita. Sitten, kun tulee se muuttopäivä, sanon tuolle apinalle miten asiat on ja mitä mä tiedän. Aion jatkaa edelleenkin ukon s-postin tonkimista ja printtaan sieltä ulos todistusaineiston. Jotain muutakin taidan tehdä, kunhan keksin vain tarpeeksi kovan kolautuksen tuolle. ap

Vierailija
8/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et oo itekään ihan syytön et m iehes pettää, kato kuule peiliin!!!

Vierailija
9/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kaipaa sääliä, kunhan nyt tulin asiasta puhumaan kun en hätäpäissäni muutakaan keksiny. Hienoa jos sulle ei ole koskaan käyny näin, toisaalta, se ois ehkä opettanu sulle jonkunlaista empatiakykyä. No, ihminen on tietty onnellinen siinä omassa pikkumaailmassaan eikä osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan omistanu. Joten en sääli sua.

Uskotko, että pettää voi, vaikka kumppanissa ei olis mitään vikaa??

Vierailija
10/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luultavasti et oo itekään ihan syytön et m iehes pettää, kato kuule peiliin!!!

Vierailija
11/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on asiat vaan huonosti ja hakee tasoitusta muita solvaamalla. Suunnitelmasi vaikuttaa hyvältä(jos tässä tilanteessa voi hyvää olla) älä lähde kostontielle, niin olet ihmisenä parempi, kuin tämä niljake! Tsemppiä sulle!

Vierailija
12/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

dessä mutta luottamuspulasta kärsin edelleen. Kovan kolauksen sain siinä henkisessä rytäkässä mikä kesti vuosia. Jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt lähteä silloin, nyt ei ole enää syytä eikä halua rikkoa lasten elämää menneiden takia. Jos kaikki kirjoittamasi on totta, lähde. Olet ansainnut parempaa.

Vierailija
13/36 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olepa varovainen niitten printtausten kanssa, jos mulla olisi ollut printtejä miehen sähköpostissa olisi mies ihan varmasti nostanut syytteen että olen lukenut sen maileja ilman lupaa.

Vierailija
14/36 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommoseen mieheen voi luottaa. Haluatko todella viettää loppu elämäs tommosen kieron kanssa? JÄTÄ SE!!! Kyllä sä varmasti löydät uuden miehen joka arvostaa sua eikä petä sua! Usko vaan. Oikeesti. Vaikka kuinka se paskiainen vinkuu sulle ettei halua menettää sua tai lapsia, se on jo ihan liian myöhästä! Se on tämän itse aiheuttanut. Jos se oikeasti sua rakastais, niin se olis ollu uskollinen. Jätä se, pistä ero vireille ja heitä se talosta ulos jo tänään. Lähde pois sen idiootin luota, se ei missään nimessä ansaitse sua.

-Saman kokenut, ja nyt todella onnellinen.

Vierailija
15/36 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mies epäluotettava. Sen on nyt suostuttava pariterapiaan tai ero tuli. Et voi olla miehen kanssa, jos olet koko ajan varuillasi, milloin se lähtee. Ellette nyt kunnolla puhu asiasta, niin ei tuosta mitään tule.

Vierailija
16/36 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista tarvi kenenkään sietää.

Vierailija
17/36 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toinen pettää ja toinen lukee toisen posteja hävetkää.

Vierailija
18/36 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä esimerkki lapsilleen. Lapset kyllä kiittävät sinua joku päivä että pelastit itsesi ja heidät semmoselta paska hullu pettäjältä. Voimia lähtöön ja onnea.

Vierailija
19/36 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaat haukkua kaikkensa menettänyttä ap:tä hädän hetkellä. Hyvä vaan, että luki sähköpostin. Mies olisi varmistanut selustansa ja sitten lähtenyt itse. Hyvä näin.

Vierailija
20/36 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kenen kanssa jäi pettämisestä kiinni, oli eri naikkonen kuin mikä tämä sähköpostityttö on. Mutta tuntuu tosi uskomattomalta, että miten se voi olla noin kaksinaamainen?! Ikinä en ois osannu kuvitella mitään tämmöstä. Pettäminenkin oli shokki, uskoin kun se selitteli että oli känniörvellys ja ei hän edes saanut ja oli melkein sammunut jnejne paskaa. Ihan kuin se nyt oikeuttais mitään, mutta jotenkin lohdutti kun ajattelin ettei mies ollut se päälle käyvä osapuoli. Vaikka on tainnut sittenkin olla. Ja sitten se miten se vakuuttaa ja vannoo ettei ikinä tee sitä uudelleen ja miten mä oon sen elämänsä ainoo rakkaus jne. Ei jumalauta, minkä psykopaatin mä oon itelleni löytäny?! Mä oon niin raivon vallassa etten tiedä' mitä ajatella taitehdä. Äijä ei oo nyt kotona, on kaverinsa luona viettämässä iltaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi