Tila-auto törmäsi mopoautoon- kaksi 17-vuotiasta kuoli
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005094567.html
Mitähän tässä on tapahtunu, mopoauto-vihaa vai humalainen itsemurhan yritys mopoauton keulaan?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi pakokaasu niin ei tarvi sivullisia vetää mukaan?
Jos on rahasta tiukkaa, niin festarit, teltta ja kertekäyttögrilli on sellainen yhdistelmä, ettei omaisille jää välttämättä tuskaa itsemurhasta, kun voivat laittaa kännivahingon piikkiin.
Helvetin huono olo voi tulla häkää kun hengittää.
Välitila saattaa kestää kauan tai tullaan hyvinkin nopeasti takaisin tänne, mutta kyllä se aika ihan taivaassa käytetään hyödyksi. T: Jumalaan uskova
Tähän on kaksi ratkaisua
1)
Jos tuo video oli turhan monta minuuttia katsoa, tässä on huomattavasti lyhyempi
2)
Selvitä vielä että jos et katsonut 1) loppuun (tai ole jo nähnyt aiemmin) niin et varmasti ymmärrä miten onnettomuus olisi vältetty.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi vahvisti, itsemurhayritys: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005095394.html
Mies itse myönsi että halusi tehdä itsemurhan (riidan jälkeen), ei tajunnut että auto johon aikoi törmätä oli mopoauto.
Todellakin tajusi!!! oli aiemmin ohittanut mm. pari bussia ja rekan mutta mopoauton nähtyään ajanut päin, kun laskelmoinut että siinä ei käy itselle niin iso pipi. Kiva elättää moista arvotonta ihmissaastaa veronmaksajien rahoilla!!
Huhun mukaan venäläinen heppu tämä yliajaja.
Jep, venäläinen. Muuten Mv olisi jo julkaissut nimen. Etenkin jos ei-ry**ä-mamu 😏
Kiukuttaa, ärsyttää, tulee rumia ajatuksia tekijää kohtaan. Kaikki negatiiviset adjektiivit mitä maan päältä löytyy.
Osanotto uhrien omaisille.
Vierailija kirjoitti:
Se että omaan itsariin sotketaan muita on täyttä narsismia!!! Hän olisi voinut ajaa kaiteeseen tai hirttää itsensä. Mutta ei, viattomat joutuivat kuolla. Tuleekohan tämä ihmispaska uusimaan tekonsa. Itsekäs kusipää.
Katselkaa peiliin. Yhteiskunta joka ajaa ihmiset tuollaisiin tekoihin on sen ansainnut.
Mä en vieläkään ymmärrä, kuka hankkii lapselleen mopoauton. Kalliita ja täysin turvattomia. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köllikatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köllikatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köllikatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte, että kuski yritti itsemurhaa? Jutussahan sanotaan, että kuskia epäillään myös törkeästä rattijuopumuksesta, eli on voinut törttöillä tuhannen kännissä ilman aikomustakaan tappaa itsensä.
Koska oli yrittänyt jo aikaisemmin samaa, mutta vastaantulija oli onnistunut väistämään. Ei vain kännissä ja pimeässä tunnistanut, että vastaan tulee kevyt mopoauto.
Tämän siitä saa, kun helppoa eutanasiaa ei ole tarjolla. Sen sijaan että epätoivoiset ihmiset ottaisivat piikin, he traumatisoivat ulkopuolisia.
Eutanasia ei liity tähän mitenkään. Vai meinaatko, että lääkärit jakaisivat myrkkykapseleita kaikille kolmekymppisille henkilöille, jotka niitä vain keksisivät kännissä tulla pyytämään?
Niin sen pitäisi olla. Minä pohdin parhaillaan itsemurhaa ja ratkaisu on junan alle meneminen. Järjetöntä veturikuskin näkökulmasta, mutta minulle helpoin tapa.
Surullista vain, että minun kuolemani vuoksi joutuu kuolemaan henkisesti myös veturikuski, koska yhteiskunta ei tarjoa minulle helppoa tapaa lähteä.
Etkö voi hirttää itseäsi tai vetää ranteet auki, niin ei joudu ulkopuoliset kärsimään siitä kun oot sairas paska, joka ei hae hoitoa itselleen.
En uskalla. Helpointa on juoda umpikänni ja hoippua radalle. Kaikkein mieluiten ottaisin piikin terveyskeskuksessa, mutta kun ihminen ei saa tappaa Suomessa itseään järkevästi, vaan täytyy aiheuttaa harmia ulkopuolisille.
Järjestelmä on täysin sairas, koska se ei tarjoa itsemurhia tarvitseville.
Kenenkään tehtävä ei ole avustaa itsemurhaa. Sinulla on lupa olla alkoholisoitunut raukka. Toivotaan että se veturi johon kolahdat on varustautunut kuskilla joka tietää arvonsa, eikä koe sääliä tapahtuneesta. Tämä yhteiskunta tarjoaa mielenterveys palveluita ja sinulla on niihin myös mahdollisuus. Jos ei apu kelpaa niin voi voi. Jokainen on vapaa päättämään itse päivistään. Olet yhteiskunnan pohjasakkaa ajatuksinesi.
Olet väärässä. Miksi näille tyypeille ei voida myydä piikkiä, voivat itse piikittää kotona kännissä.
Heroiiniakin voisi myydä niin, että saa päättää päivänsä vaikka yliannostukseen. Kukaan muu ei kärsisi. Valtio saisi lisäksi tuloja kun kama myytäisiin apteekista.
Sitä heroiini voi ostaa kadulta ja vetää yli annostuksen. Eikä varmasti ole kovin harvinainen tapa kuolla tässä maassa. Lakeja pitäisi muuttaa niin että pakkohoitoon voitaisiin helpommin määrätä ja päihderiippuvaiset myös.
Voi myös jäädä kiinni ja istua linnassa, jos alkaa jokaiselta vastaantulijalta sitä kyselemään. Yhteiskunta on tämänkin estänyt.
Vierailija kirjoitti:
Köllikatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köllikatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köllikatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte, että kuski yritti itsemurhaa? Jutussahan sanotaan, että kuskia epäillään myös törkeästä rattijuopumuksesta, eli on voinut törttöillä tuhannen kännissä ilman aikomustakaan tappaa itsensä.
Koska oli yrittänyt jo aikaisemmin samaa, mutta vastaantulija oli onnistunut väistämään. Ei vain kännissä ja pimeässä tunnistanut, että vastaan tulee kevyt mopoauto.
Tämän siitä saa, kun helppoa eutanasiaa ei ole tarjolla. Sen sijaan että epätoivoiset ihmiset ottaisivat piikin, he traumatisoivat ulkopuolisia.
Eutanasia ei liity tähän mitenkään. Vai meinaatko, että lääkärit jakaisivat myrkkykapseleita kaikille kolmekymppisille henkilöille, jotka niitä vain keksisivät kännissä tulla pyytämään?
Niin sen pitäisi olla. Minä pohdin parhaillaan itsemurhaa ja ratkaisu on junan alle meneminen. Järjetöntä veturikuskin näkökulmasta, mutta minulle helpoin tapa.
Surullista vain, että minun kuolemani vuoksi joutuu kuolemaan henkisesti myös veturikuski, koska yhteiskunta ei tarjoa minulle helppoa tapaa lähteä.
Etkö voi hirttää itseäsi tai vetää ranteet auki, niin ei joudu ulkopuoliset kärsimään siitä kun oot sairas paska, joka ei hae hoitoa itselleen.
En uskalla. Helpointa on juoda umpikänni ja hoippua radalle. Kaikkein mieluiten ottaisin piikin terveyskeskuksessa, mutta kun ihminen ei saa tappaa Suomessa itseään järkevästi, vaan täytyy aiheuttaa harmia ulkopuolisille.
Kyllä on oudoksi mennyt ihmisten ajatusmaailma. Yhteiskunnalta pitäisi kaikki saada. Kyllä jokaisella itsellään on vastuu elämästään.
Kun itse säätää lait tulee mukana vastuukin. Voisihan ne ostaa vapailtakin markkinoilta. Ainiin, mutta sehän on kiellettyä.
Vanha uutinen. Kuulin tästä jo 8 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mopoautot ovat siksi niin vaarallisia koska ne aiheuttavat vaaratilanteita kun muut pyrkivät ohi. Vai kuka jaksaa ajaa kymmeniä kilometrejä 50km /h mopoauton perässä 100km rajoitetulla tiellä?? Mopoautot EIVÄT kuulu isoille teille! Kyseiseen kammottavaan onnettomuuteen tämä kommentti ei liity mitenkään.
Mutta eihän tuossa ole se mopoauto vaarallinen vaan se ohittaja joka lähtee ohitukseen väärässä paikassa. Jos turvallista ohituspaikkaa ei ole niin silloin körätellään sen mopoauton perässä tasan niin kauan että sopiva paikka tulee kohdalle. Mitään muuta mahdollisuutta ei ole. Jos ohitustilanteessa tulee kolari on syyllinen vain ja ainoastaan autokuski, ei mopoauto tai sen kuski.
Tuo ajatusmalli, että en jaksa körötellä mopoauton perässä vaan ohitan sen vaarantaen oman ja muiden hengen on sellainen että KORTTI POIS. Syy ei ole mopoauton, sen kuljettajan vaan yksinomaan sen täysi-ikäisen autokuskin. Liikenteessä on huomioitava kaikki ja ajettava tasan niin että vaaratilanteita ei tule. Mikään kiire tai viitsiminen ei ole syy vaarantaa liikenneturvallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Köllikatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köllikatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köllikatti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään tehtävä ei ole avustaa itsemurhaa. Sinulla on lupa olla alkoholisoitunut raukka. Toivotaan että se veturi johon kolahdat on varustautunut kuskilla joka tietää arvonsa, eikä koe sääliä tapahtuneesta. Tämä yhteiskunta tarjoaa mielenterveys palveluita ja sinulla on niihin myös mahdollisuus. Jos ei apu kelpaa niin voi voi. Jokainen on vapaa päättämään itse päivistään. Olet yhteiskunnan pohjasakkaa ajatuksinesi.
Tuolla asenteella näitä tapauksia tulee niin kauan lisää, kuin kannetaan vastuuta päätöksistä. Esim. pelkkä huumeiden laillistaminen ja myynti riittäisi tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopoautot ovat siksi niin vaarallisia koska ne aiheuttavat vaaratilanteita kun muut pyrkivät ohi. Vai kuka jaksaa ajaa kymmeniä kilometrejä 50km /h mopoauton perässä 100km rajoitetulla tiellä?? Mopoautot EIVÄT kuulu isoille teille! Kyseiseen kammottavaan onnettomuuteen tämä kommentti ei liity mitenkään.
Mutta eihän tuossa ole se mopoauto vaarallinen vaan se ohittaja joka lähtee ohitukseen väärässä paikassa. Jos turvallista ohituspaikkaa ei ole niin silloin körätellään sen mopoauton perässä tasan niin kauan että sopiva paikka tulee kohdalle. Mitään muuta mahdollisuutta ei ole. Jos ohitustilanteessa tulee kolari on syyllinen vain ja ainoastaan autokuski, ei mopoauto tai sen kuski.
Tuo ajatusmalli, että en jaksa körötellä mopoauton perässä vaan ohitan sen vaarantaen oman ja muiden hengen on sellainen että KORTTI POIS. Syy ei ole mopoauton, sen kuljettajan vaan yksinomaan sen täysi-ikäisen autokuskin. Liikenteessä on huomioitava kaikki ja ajettava tasan niin että vaaratilanteita ei tule. Mikään kiire tai viitsiminen ei ole syy vaarantaa liikenneturvallisuus.
Nimenomaan se mopoauto on tässä vaaran tekijä. Tietenkin syy on ohittajassa, mutta ei ole mitenkään tarkoituksenmukaista päästää liikenteeseen puolet hitaammin liikkuvia kotteroita joita on käytännössä pakko ohittaa, ja siis kymmenen-satojen autojen kärkkyen ohituspaikkaa. Selvästi et tiedä mistä puhut, sieltä peräkyliltä on niin helppo huudella. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi vahvisti, itsemurhayritys: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005095394.html
Mies itse myönsi että halusi tehdä itsemurhan (riidan jälkeen), ei tajunnut että auto johon aikoi törmätä oli mopoauto.
Todellakin tajusi!!! oli aiemmin ohittanut mm. pari bussia ja rekan mutta mopoauton nähtyään ajanut päin, kun laskelmoinut että siinä ei käy itselle niin iso pipi. Kiva elättää moista arvotonta ihmissaastaa veronmaksajien rahoilla!!
!!! Helvetin huutomerkkihomo
Tuomittu kolmasti vaimonsa pahoinpitelystä.
Poliisin mukaan kaikki osapuolet (myös auto) ovat suomalaisia. (Ilta-Sanomat).
Ei kai oikeasti viattomia ole olemassakaan.
ohis