Miksi laitat ostoksesi hihnalle ennen kuin edellinen asiakas on latonut omansa loppuun?
Eikö järkesi tosiaan riitä käsittämään, että se hihna LIIKKUU, ja ostokset sen mukana?
Tänään marketissa minulla oli vielä puoli kärryllistä ostoksia laittamatta hihnalle, kun perääni tuli ihan normaalin ja selvän oloinen mies, joka kaikessa rauhassa asetti muutamat erikoisoluensa hihnalle, ja sitten tuijotti hämmentyneenä, kun ne etenivät omien ostosteni sekaan. Jouduin sanomaan ostoksiani piippaavalle kassahenkilölle, että ne hänen eteensä ehtineet oluet siinä eivät ole minun vaan seuraavan asiakkaan, ja minulla on tässä vielä kärryssä tavaraa. Edelleen mies vain toljotti, eikä tullut edes hakemaan niitä oluitaan pois, vaan odotti vain kunnes kassa lopulta laittoi ne sivuun, ja siirtyi sitten minun vuoroni jälkeen muina miehinä kassalle odottamaan, että kassahenkilö nyt ottaisi ne hänen ostoksensa sieltä sivusta. Mitä helvettiä?!
Kyllä sen aspergerin ja muut älylliset kehitysvammat huomaa päältä päin kaikki jotka ovat käyneet koulunsa nykysysteemissä, jossa apukoululaiset opiskelevat normaalien oppilaiden seassa.