Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi kuulemma jättää naimisissa oleva mies rauhaan

Vierailija
19.02.2017 |

Näin kirjoitti työkaverin vaimo fb:ssa, oli selannut läpi miehensä ja minun viestiketjun. Viesteissä ei mielestäni ole mitään pahaa, noin 90% pelkkää typerää emoji- ja hymiöpelleilyä, hyvin harvoin edes kirjoitetaan mitään. En muista mistä tämä alkoi, mutta pelkästä kaveriläpästä on kyse, ei mistään muusta. Ja nyt vaimolta tulikin tällainen hyökkäävä viesti, olen aika ihmeissäni. Eikö naimisissa oleva muka saisi viestitellä kaverin kanssa? Olenko tehnyt oikeasti jotain väärää, vai ylireagoiko vaimo?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset jaksaa vahtia miehiään. Onko sellainen avioliitto sitten kiva, missä toinen pettää ja toinen toimii siveyspoliisina? Luulisi että ero olisi reilumpi ratkaisu.

Vierailija
42/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat varsin lapselliselta ap. Itseäni ainakin harmittaisi jos tietäisin että olen aiheuttanut ongelmia toisten liittoon. Haluaisitko itse olla tuossa vaimon tilanteessa, Karma is a bitch!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin hiukan ihmettelisin jos joku miehen naispuolinen työkaveri lähettäisi miehelleni pari emojia päivässä.. Ja käskisin miehen lopettaa hölmöilyn.

Entä jos miehesi ei tottelisi? Tottelisitko itse, jos mies sanelisi millaisia viestejä itse saat lähettää ja vastaanottaa?

Siinä tapauksessa mies vaihtoon.

Eihän tuollaista skitsoa ämmää jaksaisikaan katsella.

Vierailija
44/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän säälittävä olet, etsi muita kavereita.

Onhan mulla nyt muitakin kavereita. Tämä työkaverikin on mukava, vaikka ei olla työajan ulkopuolella tekemisissä muuten kuin viestien välityksellä.

ap

Miksi työkaverin kanssa pitää ylipäänsä olla yhteydessä työajan ulkopuolella? En itse ainakaan jaksaisi. Työkaverit ovat nimensä mukaisesti työkavereita. Jos olisin jonkun kanssa tekemisissä myös työajan ulkopuolella, niin hän olisi kaveri, ei pelkkä työkaveri. Pelkkien emojien lähetteleminen kaverille taas olisi erittäin lapsellista. Kuka ylipäänsä viitsii sellaiseen edes käyttää aikaa?

Mutta "filosofiselta" kannalta sinä et tietenkään ole vastuussa kirjoittelusta ("kirjoittelusta" siis) kenellekään, koska olet ilmeisesti itse sinkku. Jos mies haluaa tuota pelleilyä jatkaa, niin ei ole mitään estettä sille ettetkö leikkisi mukana. Ihmettelen kyllä aikuista miestä, joka tuollaista jaksaa.

EIhän työkavereiden kanssa pidäkään olla yhteydessä työajan ulkopuolella, jos ei siltä tunnu. Meillä tämä viestittely tuntuu luontevalta ja kai se sitten sopii molempien huumorintajuun. Ja siis painotan, että kyse on nimenomaan kavereiden pelleilystä, ei mistään flirtistä. Eikä viestittely ole sellaista jatkuvaa tykitystä, vaan ehkä muutama päivässä.

Mutta jos siis jätetään huomioimatta viestittelyn lapsellisuus ja typeryys, niin onko siinä jotain pahaa että naimisissa oleva mies harrastaa tällaista?

ap

"Vaan ehkä muutama päivässä". En harrasta edes omien kavereideni tai miesystäväni kanssa niitä "muutamaa päivässä" päivittäin, kyllähän tuo vähän oudolta vaikuttaa kun kuitenkin päivän olette samoissa töissä.

Avioliitto ei ole tietenkään este ystävyyssuhteille vastakkaisen sukupuolen kanssa mutta mitä järkeä tuollaisessa jatkuvien hymiöiden lähettelyssä on? Oletteko teinejä?

Vierailija
45/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää ja siveyspoliisi? Jos joku kokee miehelleen tulevat "jokapäiväiset hassuttelevat kaverihymiöt" kiusallisina, ei hän mielestäni mikään siveyspoliisi ole.

Outoa tässä on tuo lapsellinen viestittely, mikä jatkuu koko päivän, vapaa-ajallakin :o

Oletetaanpas, että vaimo on järjestänyt yllättäen vaikka illallisen kahdelle ja odottaa vähän romantiikkaakin...ja pimpelipom vaan, sieltähän se taas tulee, se hassu hymiö, joka nii naurattaa ja on se sitten niin kivaa...tai ollaankin jo siirrytty sinne ruusunlehtien ja kynttilöiden osastolle, mutta kukas se siellä taas kilistää tulemaan luurin kautta? No sehän on se omilla oikeuksillaan kesken aktin tekstareita pommittava työpaikan huumoripläjäys, mites se taas silleen?

Anoppi ja appiukko tulivat kylään, vaihdellaanpas kuulumisia ja kahvitellaan, ja kas kas, hupihymiöthän ne siellä tärähtivät eetteriin...

Mä olen sitten helvetinmoisen inhottava ja ilkeä akka, kun en tuota katselisi vierestä. Ukko sais painella kapsäkkeineen noiden viestien alkulähteelle.

Vierailija
46/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja hän päätätte ihan keskenänne minkälainen suhteenne on. Kukaan muu ei sitä päätä.

Vierailija
47/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää ja siveyspoliisi? Jos joku kokee miehelleen tulevat "jokapäiväiset hassuttelevat kaverihymiöt" kiusallisina, ei hän mielestäni mikään siveyspoliisi ole.

Outoa tässä on tuo lapsellinen viestittely, mikä jatkuu koko päivän, vapaa-ajallakin :o

Oletetaanpas, että vaimo on järjestänyt yllättäen vaikka illallisen kahdelle ja odottaa vähän romantiikkaakin...ja pimpelipom vaan, sieltähän se taas tulee, se hassu hymiö, joka nii naurattaa ja on se sitten niin kivaa...tai ollaankin jo siirrytty sinne ruusunlehtien ja kynttilöiden osastolle, mutta kukas se siellä taas kilistää tulemaan luurin kautta? No sehän on se omilla oikeuksillaan kesken aktin tekstareita pommittava työpaikan huumoripläjäys, mites se taas silleen?

Anoppi ja appiukko tulivat kylään, vaihdellaanpas kuulumisia ja kahvitellaan, ja kas kas, hupihymiöthän ne siellä tärähtivät eetteriin...

Mä olen sitten helvetinmoisen inhottava ja ilkeä akka, kun en tuota katselisi vierestä. Ukko sais painella kapsäkkeineen noiden viestien alkulähteelle.

Repesin nauramaan näille mielikuville koska just noin se todennäköisesti meneekin :-) en kyl kattelis minäkään tollasta, sais äijä painuu muualle lähettelee hymiöitään.

Vierailija
48/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän aikuinen ihminen tajua laittaa puhelimen sivuun ja keskittyä siihen tärkeämpään hetkeen ja katsoa viestit sitten kun on aikaa. Kaikilla ei tosiaankaan ole kasvanut puhelin käteen kiinni.

Vierailija
49/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ylireagointia. Et voi edes tietää heidän suhteen tilasta, ukko on voinut kärytä samoista touhuista ennenkin. Lopettakaa viestittely jos se kerran vaimoa loukkaa, hyvin yksinkertaista.

Vierailija
50/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa harmiton hassukuvaviestittely kohteeseen jonka kanssa se tosiaan edes voisi olla harmitonta.

Tottakai siinä on flirtilliset ja seksuaaliset sävyt, romanttiset tunteet taustalla. Jo 8 -vuotias lähettäessään toiselle 8 -vuotiaalle hymiön ilmaisee ihastumista/ kiinnostusta jos on kyse vastakkaisista sukupuolista. Miksi te aikuiset joista toinen on naimisissa ihan muuten vaan tuollaista tekisitte?

Vierailija
51/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko mies kaverisi vai ei? Kaverilla tarkoitan ihmistä, josta voi puhua myös puolison kanssa, joka voi tulla kylään ja jota voi tavata puolison aikana. Jos mies on kaverisi, vapaa tai varattu, satunnaisessa viesteilyssä ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Itse olen naimisissa, ja minulla on sekä mies-että naispuolisia ystäviä, ja joiden kanssa voin viesteillä vapaasti. Mielestäni ei ole myöskään mitenkään outoa, että ihmisellä voi olla kavereita työpaikalta. Työskentelen miesvaltaisella alalla (olen nainen) ja en pidä sen kummempana, että minulla on myös miespuolisia kavereita töistä. Mieheni luottaa minuun, niin kuin minä häneen, ja voisin kaiken keskustelun näiden kavereiden kanssa käydä hänen edessään.

Teidän tilanteessa kannattaisi ehkä hieman himmata viestien määrää ja olla turhaan ärsyttämättä vaimoa. Voihan olla, että heidän suhteessaan on jotain hankalampaa menossa, ja he tarvitsevat aikaa sen selvittämiseen. Jos mies on sinulle hyvä ystävä, et varmastikaan halua sotkea hänen tilannettaan,eikä teidän ystävyytenne kärsi siitä vaikka olisit jonkin aikaa vähemmän yhteydessä mieheen.

Vierailija
52/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ne viestit on VAIMON mielestä epäasiallisia, eikä hän pidä siitä, että "kaveeraat" hänen miehensä kanssa, niin voisitko mitenkään ajatella niin, että ehkä sun kannattais "väistyä" ja lopettaa viesteily? Aiheutat vaan eripuraa avioparin välille. Sitäkö sä haluat? Eikö perheettömiä kavereita riitä?

Mutta jatka vaan uhmallakin, niin tekee aito ja lapsellinen pissaliisa. Ja mies yhtä typerä.

Vaimo vaikuttaa skitsolta, tuskin liitto tulisi kestämään. Kertoisin miehelle vaimon viestistä ja toteaisin, että itsesuojeluvaiston takia en halua olla miehen kanssa missään tekemisissä, kuin on pakko. Minä en ainakaan jaksaisi olla kaveri sellaisen kanssa, jonka kumppani vaikuttaa kohtuuttomalta.

Ja kyllä, vaimo ylireagoi.

Vierailija
53/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Exällä oli myös näitä "hauskoja läppiä" työkaverinaisten kanssa. Ihan vaan läpällä monta kertaa päivässä tuli ja meni sydämiä ja ihan vaan läpällä tämmösiä pikkutuhmia tässä vaan heitetään..juu ja alkoi ihan viattomasti hymiöillä kun oli yhteinen huumorintaju.

Myöhemmin sitten paljastui että äijällä ollut oikein haaremi siellä työpaikalla.

Vierailija
54/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän aikuinen ihminen tajua laittaa puhelimen sivuun ja keskittyä siihen tärkeämpään hetkeen ja katsoa viestit sitten kun on aikaa. Kaikilla ei tosiaankaan ole kasvanut puhelin käteen kiinni.

No jos ei puhelin ole kasvanut kiinni käteen, niin johan ehtii viestejä tulla, ja se yksikin riittää latistamaan tunnelman. Varsinkin kun vaimo on näistä jo valmiiksi ärsyyntynyt JA pyytänyt lopettamaan!

Eipä hyvältä tunnut sekään, että sängystä oitis ketterästi hypätään  kyttäämään sitä puhelinta. Täytyyhän näin olla, että puhelimen perään sännätään, koska usemman kerran niitä "kaverihymiöitä" puolin ja toisin päivän mittaan (!) lähetellään. Kun se pointti on siinä, että ap ei yksinään toimi noin typerästi. Mies voi varautua eroon, jos jatkaa tuota. Ja ap:n pitäisi nyt asettua sen vaimon asemaan. Ei ole hänelle maata kaatava asia antaa olla, vaimolle sitäkin tärkämpi.

Provohan tämä on, ei kukaan voi olla noin mauton ja tyhmä.

Vierailija
55/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaimon asia puhua tästä miehelleen ja mies puhuisi sitten sinulle. En ymmärrä tällaista että mennään vinkumaan sille ulkopuoliselle. Ihan kuin miehet olisi jotenkin vajaaälyisiä ja tuosta vaan vietävissä.

Vierailija
56/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ne viestit on VAIMON mielestä epäasiallisia, eikä hän pidä siitä, että "kaveeraat" hänen miehensä kanssa, niin voisitko mitenkään ajatella niin, että ehkä sun kannattais "väistyä" ja lopettaa viesteily? Aiheutat vaan eripuraa avioparin välille. Sitäkö sä haluat? Eikö perheettömiä kavereita riitä?

Mutta jatka vaan uhmallakin, niin tekee aito ja lapsellinen pissaliisa. Ja mies yhtä typerä.

Vaimo vaikuttaa skitsolta, tuskin liitto tulisi kestämään. Kertoisin miehelle vaimon viestistä ja toteaisin, että itsesuojeluvaiston takia en halua olla miehen kanssa missään tekemisissä, kuin on pakko. Minä en ainakaan jaksaisi olla kaveri sellaisen kanssa, jonka kumppani vaikuttaa kohtuuttomalta.

Ja kyllä, vaimo ylireagoi.

Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti, kuuluu sanonta. Eli juuri noin. Koska taustoista ei mitään tiedä kukaan, edes ap, on parasta, että pariskunta hoitaa omat ongelmansa keskenään. Ja ihan varmasti löytyy ap:lle myös sellainen hymiöiden lähettämiskohde, jossa ei mikään ylireagoiva psykopaattivaimo ole uhkana tällaiselle työ- ja vapaa-ajalla jatkuvalle "työkaveruudelle ja ikiystävyydelle".

Vierailija
57/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei puhelin ole kasvanut kiinni käteen, niin johan ehtii viestejä tulla, ja se yksikin riittää latistamaan tunnelman. Varsinkin kun vaimo on näistä jo valmiiksi ärsyyntynyt JA pyytänyt lopettamaan!

Eipä hyvältä tunnut sekään, että sängystä oitis ketterästi hypätään  kyttäämään sitä puhelinta. Täytyyhän näin olla, että puhelimen perään sännätään, koska usemman kerran niitä "kaverihymiöitä" puolin ja toisin päivän mittaan (!) lähetellään. Kun se pointti on siinä, että ap ei yksinään toimi noin typerästi. Mies voi varautua eroon, jos jatkaa tuota. Ja ap:n pitäisi nyt asettua sen vaimon asemaan. Ei ole hänelle maata kaatava asia antaa olla, vaimolle sitäkin tärkämpi.

Mulla menee ehkä muutama sekunti, kun vastaan kaverin lähettämään viinilasin kuvaan jollain kanan kuvalla tms. Hauska huomata, ettei olla ainoita jotka tällaista harrastaa. Eikä ole mitään kiirettä katsoa viestiä juuri sillä hetkellä kun se tulee, jos on jotain tärkeämpää meneillään. Tosin ollaan kaverini kanssa samaa sukupuolta, eli ehkä viestittely ei sitten muodosta uhkaa kummankaan parisuhteelle, toisin kuin aloittajan ja kaverinsa.

Vierailija
58/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Exällä oli myös näitä "hauskoja läppiä" työkaverinaisten kanssa. Ihan vaan läpällä monta kertaa päivässä tuli ja meni sydämiä ja ihan vaan läpällä tämmösiä pikkutuhmia tässä vaan heitetään..juu ja alkoi ihan viattomasti hymiöillä kun oli yhteinen huumorintaju.

Myöhemmin sitten paljastui että äijällä ollut oikein haaremi siellä työpaikalla.

Ihan mielenkiinnolla kysyn (off topic), että eikö ne työpaikan naiset tienneet toisistaan?

Vierailija
59/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee ehkä muutama sekunti, kun vastaan kaverin lähettämään viinilasin kuvaan jollain kanan kuvalla tms. Hauska huomata, ettei olla ainoita jotka tällaista harrastaa. Eikä ole mitään kiirettä katsoa viestiä juuri sillä hetkellä kun se tulee, jos on jotain tärkeämpää meneillään. Tosin ollaan kaverini kanssa samaa sukupuolta, eli ehkä viestittely ei sitten muodosta uhkaa kummankaan parisuhteelle, toisin kuin aloittajan ja kaverinsa.

Joo, ei ole ajasta kiinni, vaan siitä tietoisuudesta, että kohta se taas alkaa ja on olemassa.

1) Samaa sukupuolta olette siellä, mikä oleellista asian kannalta.

2) Tapauksen vaimo on pyytänyt lopettamaan. Miksi hänen mielipidettään ei oteta huomioon?

Minäkin ymmärrän hyvän ja jopa huononkin huumorin, mutta tämä ei nyt olekaan se pointti. Sitä taas en ymmärrä, miksi mies ei välitä, vaikka hänelle tärkein ihminen on pahoittanut mielensä. Enkä sitä, miten ap vaan jatkaa, vaikka on jo pyydetty jättämään rauhaan. Ei kaikesta tarvitse olla virallista lainsäädäntöä "Me saadaan olla kavereita, kukaan ei voi kieltää, niih", ihan talonpoikaisjärki ja inhimillisyys auttaisivat tässä. Tunteettomat ja itsekkäät ihmiset kiusaamassa.

Vierailija
60/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on miehen tehtävä tietää ja kunnioittaa hänen ja vaimonsa rajoja, eikä ap:n. Eriasia jos mies olisi sanonut että älä enää Kirjoita ja ap vaan jatkaisi niin silloin ymmärrän että vaimo sanoo Aapeelle asiasta.. Huh miten tossu mies.