Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi kuulemma jättää naimisissa oleva mies rauhaan

Vierailija
19.02.2017 |

Näin kirjoitti työkaverin vaimo fb:ssa, oli selannut läpi miehensä ja minun viestiketjun. Viesteissä ei mielestäni ole mitään pahaa, noin 90% pelkkää typerää emoji- ja hymiöpelleilyä, hyvin harvoin edes kirjoitetaan mitään. En muista mistä tämä alkoi, mutta pelkästä kaveriläpästä on kyse, ei mistään muusta. Ja nyt vaimolta tulikin tällainen hyökkäävä viesti, olen aika ihmeissäni. Eikö naimisissa oleva muka saisi viestitellä kaverin kanssa? Olenko tehnyt oikeasti jotain väärää, vai ylireagoiko vaimo?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ihan siitä kysymyksestä, että mitä saat viestittelystä? Tuntuu kiukuttavan ajatus sen lopettamisesta. Olkoonkin viestit näennäisen viattomia, niin kyllä mä vaimona ihmettelisin, jos mun mies päivittäin, useamman kerran päivässä kokisi tarvetta lähetellä viestiä jollekin naisihmiselle, olikin sitten kaveri tai työkaveri. Sama jos naisella olisi tarve laittaa viestiä minun miehelleni tuolla intensiteetillä.

Vierailija
22/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset on tottunut kummiin tapoihin eikä ne tiedä rasa-arvosta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, ihan tavallisia hymiöitä käytetään. Tässä esimerkit: 😍😘😋😛😮🍆👉🏻👌🏼💏🍑🍣💘

T: ap

Vierailija
24/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin hiukan ihmettelisin jos joku miehen naispuolinen työkaveri lähettäisi miehelleni pari emojia päivässä.. Ja käskisin miehen lopettaa hölmöilyn.

Entä jos miehesi ei tottelisi? Tottelisitko itse, jos mies sanelisi millaisia viestejä itse saat lähettää ja vastaanottaa?

Vierailija
25/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko sinkku? Sinkkunaisen ei sovi hymiöitä ukkomiehille lähettämän. 

Vierailija
26/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta suuttuu sellainen joka on epävarma omasta paikastaan. Ehkä niillä ei mene hyvin ja ei oo kivaa. Kateuksissaan haluaa lipun teidän kivalle

Vierailija
27/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä vaimo kun ei miehensä kanssa keskustele asiasta vaan fb:n välityksellä sinulle laukoo. Siis jaoitteko ne emojit julkisessa keskustelussa sienällä vai fb:n pikaviesteissä? 

Vierailija
28/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin hiukan ihmettelisin jos joku miehen naispuolinen työkaveri lähettäisi miehelleni pari emojia päivässä.. Ja käskisin miehen lopettaa hölmöilyn.

Entä jos miehesi ei tottelisi? Tottelisitko itse, jos mies sanelisi millaisia viestejä itse saat lähettää ja vastaanottaa?

Siinä tapauksessa mies vaihtoon.

Vierailija
29/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla osa työkavereista on kavereita myös vapaa-ajalla, ja en näe mitään outoa heidän kanssaan viestittelyssä. Osa on samaa ja osa eri sukupuolta, viestittely aika samanlaista kaikkien kanssa. Joskus tulee heitettyä jotain tyhmää läppää, kun ei ole parempaa tekemistä. Ketjussa on mielestäni ihmeellistä asenteellisuutta, ihan kuin eri sukupuolta olevan kanssa ei voisi olla kaveri.

Vierailija
30/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ne viestit on VAIMON mielestä epäasiallisia, eikä hän pidä siitä, että "kaveeraat" hänen miehensä kanssa, niin voisitko mitenkään ajatella niin, että ehkä sun kannattais "väistyä" ja lopettaa viesteily? Aiheutat vaan eripuraa avioparin välille. Sitäkö sä haluat? Eikö perheettömiä kavereita riitä?

Mutta jatka vaan uhmallakin, niin tekee aito ja lapsellinen pissaliisa. Ja mies yhtä typerä.

Eli vaimoko sen päättää, kenen kanssa mies pitää yhteyttä ja miten? Eikö miehellä ole omaa tahtoa tässä(kään) asiassa?

ap

Niin, voidaanhan me lähteä käsittelemään asiaa vaikka "Lälläällälääläää, vaimolle ei tasan kuulu miehen viestit ja miehellä pitää olla oma tahto ja ne omat oikeudet"-linjalla  jne, mutta kunhan hieman kasvat ja vartut henkisesti, niin ehkä jonain päivänä ymmärrät, mitä kunnioitus merkitsee.

Se vaimo kun taitaa olla syytön yhtään mihinkään. Minustakin tuo on loukkaavaa, ja miehen pitäisi se ensisijaisesti lopettaa, jos vaimoaan kunnioittaa. Koska ei näin tee, antaa sulle näköjään vapaat kädet touhuta. Ja sinähän touhuat, koska "sun oikeudet, ja mitä se sille vaimolle kuuluu" yms

Pahimmassa tapauksessa kaikki eivät aikuistu koskaan. Ja näitä muiden avioliitossa hyöriviä herhiläisiä riittää. Kokemustakin asiasta on. Mies näytti mulle nauraen viestit ja laittoi sellaisen tekstarin takaisin, ettei neiti naamaansa kohdatessa näyttänyt. Ja työkaveri, mites muuten. Tähän tapaukseen kylläkin liittyi selvä seksivihjailu, mutta ihan sama periaatteessa. Ja olisi voinut salata pettämisen, koska olivat laivalla töissä, eli ei feikannut.

Mutta kyse onkin nyt tästä vaimon mielipiteestä. Mä ainakin lopettaisin. Ja ehtiihän sitä työpaikallakin laukoa paskaa, miksi pitää kotiin viestittää, kun siellä on se vaimo, joka ei tästä tykkää? Mikä elinehto noi viestit on, ettei voi lopettaa? Pelkkää kiusantekoa.

Vierailija
31/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siitä, että vaimo todennäköisesti tietää jotain mitä sinä et tiedä. Eli on huomannut miehensä ihastumisen ja on ihan syystä huolissaan.

Omalla kohdalla kävi juuri noin, kiva naistyökaveri alkoi viestittelemään ihan kaveriläppää vaan miehelleni ja huomasin heti kuinka ihanana mies piti kaveriaan. Asiasta kysellessäni vain naureskeltiin että kuka nyt on vähän mustis,kavereitahan tässä vaan.

Muutaman kuukauden kuluttua tilanne oli se, että jo tykättiin toisista ja siinä vaiheessa mies asian tunnusti minulle.

Pointtina mulla tässä on se,että mies kuin mies olettaa naispuolisen viestittelijän olevan kiinnostunut ja valehtelee myös itselleen sen olevan pelkkää kaveruutta ettei joutuisi päästämään ihastumisestaan irti.

Sitä en tiedä valehteletko sinäkin itsellesi omista motiiveistasi, mutta jos kyse on merkityksettömästä työkaveruudesta, älä riko kenenkään avioliittoa sen takia.

Vierailija
32/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia hymiöitä ja miksi?

Ihan niitä perushymiöitä ja muita kuvia, mitä puhelimessa on tarjolla. En tiedä miksi, se vaan on molempien mielestä hauskaa.

ap

Hauskaa juu❤

Vierailija
33/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, ihan tavallisia hymiöitä käytetään. Tässä esimerkit: 😍😘😋😛😮🍆👉🏻👌🏼💏🍑🍣💘

T: ap

Tämä ei ole oikean ap:n kirjoittama.

ap

Vierailija
34/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
35/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mua lähestyisi jonkun vaimo noilla sanoin, jättäisin kyllä ukon rauhaan, varsinkaan kun kyse on jostain naurettavista kuvista..

Mutta sen sijaan jos olisimme ystäviä ja juttelisimme, selvittäisin asiaa hiukan enemmän..

Jos vaimoni lähestyisi työkaveriani tuollaisilla sanoilla, niin olisi kyllä keskustelun paikka. Ja jos vielä jatkaisi uhitteluaan, niin saattaisi käydä mielessä jättää vaimo omilleen. Hän ei kuitenkaan omista minua.

Kyllä tässä ap:n tapauksessa vaimo on nolannut itsensä pahemman kerran.

Vierailija
36/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa mies vaihtoon.

Niin kummassa tapauksessa? Siinä että mies ei tottelisi, vai siinä että mies alkaisi määräillä vaimoa?

Vierailija
37/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet että mies on kaveri mutta oikeasti asia ei ole ihan niin viaton. En usko että yksikään aikuinen (?) mies viitsii huvikseen lähetellä jotain emojita monta kertaa päivässä. Gruumaa sua panosuhdetta varten. Perusvirhe naiselta.

Tämä.

Ja lisäksi voi olla, että mies on harrastanut vastaavaa aikaisemmin monien muiden naisten kanssa ja vaimo on nähnyt, mihin se on johtanut aja mittaan.

Sä sen sijaan näet vielä vain sen sun oman osuutesi, joka tuntuu toistaiseksi viattomalta, etkä tajua, että miehellä on saattanut olla selkeä toimintakuvio sivusuhteiden rakentamisen suhteen.

Vierailija
38/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaimo voi aikuisilta ihmisiltä ystävyyttä kieltää. Kerro nyt ainakin miehelle vaimon kielloista. Katso miten reagoi.

Vierailija
39/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä sinkkua pitää kurittaa? Miksei voi vaan sanoa sille omalle miehelleen?

Jatkat vaan, et sorru mihinkään vaimon painostuksiin. Pahimmassa tapauksessa mies ei edes tiedä, mitä vaimo puuhaa hänen selkänsä takana.

Vierailija
40/68 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ap:llä omat ihmissuhteet olemassa? Ettet vaan hukkaa elämääsi johonkin tossun alla olevaan ukkomieheen?