Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
" Jos panisin muijan vahingossa paksuksi, potkisin sen lapsen ulos sieltä"
18.03.2006 |
Näin kertoi mieheni erään miehen sanoneen useamman kerran. Olen järkyttynyt, että tämmöisiä ihmisiä on olemassa!
Kommentit (2)
Se loukkaa lapsia, sillä lapset ovat älykkäitä pääsääntöisesti.
Tuollaiset puheet viittaavat jo pahasti häiriintyneeseen mielenterveyteen ja suorastaan patologiseen narsismiin.
Jos minulle sanoisi mies noin, hän olisi nanosekunnissa ex, eikä koskaan enää asiaa minun silmieni eteen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ehkä jopa vielä nuoremman.