Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi kaikki rakastavat näitä yltiöpehmeitä nimiä,
25.03.2006 |
kuten Emma, Ella, Noel, Joona jne jne....??????????
Kommentit (4)
nimistä missä on esim k- ja r-kirjaimia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kahden lapseni yhteensä neljässä nimessä on kaikissa r. Hyvä kontrasti pehmosukunimeen.
Minä tykkään just tollasista pehmeistä nimistä.
Meidän sisarusparvessa kaikki muut sellasia suuhun sopivia nimiä ja mun nimi on sitten Inka. Tavuttakaapa In-ka ja se kuullostaa ihan mielisairaudelta.
Alue: Aihe vapaa
sopii hyvin niille.