Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat aikoo rajoittaa nettiaikaa jollain asennuksella :DD

T. Vetis
18.02.2017 |

Tyyliin en pääse ilta kuuden jälkeen puhelimella ollenkaan nettiin. Ja äiti valittaa et: "EI SILLÄ OO TAJUA LÄHTEE KOULUUN, KU SEN AJAN TAJU ON HÄMÄRTYNY PUHELIMEN TAKII !!" ja "EI SE TAJUA MISTÄÄN MITÄÄN !!". Haista mutsi oikeesti vittu. :D

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein aikoinani näin: Formatoin äidin valvovan koneen. Asensin windowin uudestaan, loin kaksi tiliä ja äidin tilin nimesin Administrator nimiseksi. Äiti lisäsi oikein mielellään nimensä, salasanansa kyseiseen tiliin, vaikka minä olin oikea administrator. Sama taktiikka toimi koulussakin.

Sinkkumies

Ongelma on vain siinä, että olen ihan liian vitun tyhmä. En edes pääse lukioon, saati sitten yliopistoon, vaikka haluaisin.

Vierailija
22/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein järjestelmänvalvojana pojan tietokoneelle niin, että määrittelin kellonajan milloin kone toimii hänen tunnuksillaan ja milloin ei, ei saanut poika otettua sitä pois, koska oli järjestelmänvalvojan salasanan takana.

Format C: Omat tunnukset, ja äiti ei enää pääse koneelle

Sinkkumies

Tiedän kyllä, mutta ei teini mistään windowssia ois saanut. Ja jos olis jotain tällaista tehnyt, ois netti lähtenyt kiitämään aika nopsaan :)

Error:bck23942384283482384.

Äitiii.. tarviin levyjä ;)

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein aikoinani näin: Formatoin äidin valvovan koneen. Asensin windowin uudestaan, loin kaksi tiliä ja äidin tilin nimesin Administrator nimiseksi. Äiti lisäsi oikein mielellään nimensä, salasanansa kyseiseen tiliin, vaikka minä olin oikea administrator. Sama taktiikka toimi koulussakin.

Sinkkumies

Meillä nämä on tehty jo ennenkuin pojalle konetta on edes annettu. Ei mitään mahdollisuuksia vaihdella juttuja sieltä. Utorrentin kun oli asentanut koneeseen, laitoin myös niin että minun salasanani tarvitaan aina kun jotain tehdään

edelleen tuo sama

Vierailija
24/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ongelma on vain siinä, että olen ihan liian vitun tyhmä. En edes pääse lukioon, saati sitten yliopistoon, vaikka haluaisin.

Kannattaa tavoitella silti unelmia. Tsemppiä sinne!

Sinkkumies

Vierailija
25/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein järjestelmänvalvojana pojan tietokoneelle niin, että määrittelin kellonajan milloin kone toimii hänen tunnuksillaan ja milloin ei, ei saanut poika otettua sitä pois, koska oli järjestelmänvalvojan salasanan takana.

Sinkkumies

Joo ei riitä kuule luuseritunnareissa paukut formatoimaan järjestelmälevyä.

Riittää ne kun käynnistää oikein.

Sinkkumies

Vierailija
26/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Kannattaa tavoitella silti unelmia. Tsemppiä sinne!

Sinkkumies

Ei ole motivaatiota mihinkään, kun kaikki vituttaa.

Vierailija
27/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttöjärjestelmän voi asentaa esim. tikulle, jonne äidin valvova silmä ei yllä ;)

Sinkkumies

Ja tikulta buuttaamisen voi estää biosista, jonka saa myös salasanan taakse.

Täytyy ottaa biosin patteri irti ja se nollaantuu.

Sinkkumies

Vierailija
28/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Screen time. Kätevä.

Paitsi mun 15v oppi kiertämään sen

Vierailija
29/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Tiedän kyllä, mutta ei teini mistään windowssia ois saanut. Ja jos olis jotain tällaista tehnyt, ois netti lähtenyt kiitämään aika nopsaan :)

Windowsin saa ladattua microsoftin kotisivulta. Tunnukset pitää hankkia äipältä.

Sinkkumies

Vierailija
30/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä sillä koneella tekee jos vanhemmat ottaa netin pois?

Meillä ei poika tee ainakaan mitään, todella harva pelikin on sellainen että voi ilman nettiä pelata. Ja tietää kyllä, että jos alkaisi kikkailemaan, niin lähtisi koko kone pahimmassa tapauksessa.

edelleen tuo sama

Vierailija
31/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikatilassa voi esim. komentokehotteessa poistaa äipän tunnukset. hihi

Sinkkumies

Vierailija
32/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Windowsin saa ladattua microsoftin kotisivulta. Tunnukset pitää hankkia äipältä.

Sinkkumies

Kaikki äipät eivät ole niin tyhmiä, että ne antaisi. Ja ainakaan meidän teini ei ole niin tyhmä ettei tietäisi että jäisi aika nopeasti kiinni siitä, että on väärään aikaan koneella. Hän ei halua ottaa sitä riskiä, että netti tai koko kone lähtee.

Vierailija
33/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biossia voi muutella myös ohjelmallisesti.  Tiesittekö tämän?

Sinkkumies

Vierailija
34/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Kaikki äipät eivät ole niin tyhmiä, että ne antaisi. Ja ainakaan meidän teini ei ole niin tyhmä ettei tietäisi että jäisi aika nopeasti kiinni siitä, että on väärään aikaan koneella. Hän ei halua ottaa sitä riskiä, että netti tai koko kone lähtee.

Ainoa järkevä argumentti. Kaikki estot voi kiertää, mutta moraalia ei voi.

Sinkkumies

Vierailija
35/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

En tiedä yhtään mistä vitusta te puhutte. Iskä se lopettaa mun elämän mutsin kehotuksesta.

Vierailija
36/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

En tiedä yhtään mistä vitusta te puhutte. Iskä se lopettaa mun elämän mutsin kehotuksesta.

Tiedät oikein hyvin, minäkin tiedän, ketju on 10 vuotta vanha.

Sinkkumies

Vierailija
37/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani jakoi puhelimestaan netin koneeseensa kun minä vaihdoin meidän wifiin salasanan rangaistukseksi jostain. Näppärä poika, mutta kostautui seuraavalla kerralla kun otin koko wifipalikan hänen koneestaan pois. Siinähän surffaili sitten puhelimellaan pelkästään, pelit jäi kyllä pelaamatta

Vierailija
38/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään taas, että suurin vastaajista on lukutaidottomia idiootteja. Aloittaja puhui puhelimesta, taukit.

Vierailija
39/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Tiedät oikein hyvin, minäkin tiedän, ketju on 10 vuotta vanha.

Sinkkumies

Okei, nyt viimeistään alkoi pelottamaan...

Vierailija
40/48 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Meillä nämä on tehty jo ennenkuin pojalle konetta on edes annettu. Ei mitään mahdollisuuksia vaihdella juttuja sieltä. Utorrentin kun oli asentanut koneeseen, laitoin myös niin että minun salasanani tarvitaan aina kun jotain tehdään

edelleen tuo sama

Olet huolehtinut hyvin ja sitten teillä kaikki toimii. Respectiä sille.

Sinkkumies