Tupakoinnin lopettaneet, milloin lopetit?
Ja lopetitko aivan totaalisesti vai oletko joskus satunnaisesti sortunut polttamaan röökin?
Kommentit (24)
Pari vuotta sitten. Olen polttanut ehkä 4 tupakkaa sen jälkeen, en ole "sortunut" koska halusin polttaa nuo tupakat, en lopettanut vannoen etten enää ikinä polta yhtäkään, vaan että lopetan päivittäisen tupakoinnin.
Lopetin 22 vuotta sitten sinä päivänä kun ensimmäinen raskaustestini näytti plussaa. Pari viikkoa yskin hirveesti, sitten loppu tuskat. En oo blossiakaan vetänyt sen jälkeen. Siihen pystyy kun on tarpeeksi hyvä syy. Onnea sulle!
2011 lopetin lopullisesti, enkä ole polttanut lopettamisen jälkeen kertaakaan. Lopetusyrityksiä ennen tuota oli kyllä ollut aikaisemminkin.
Elokuussa 2013 enkä ole polttanut henkostakaan sen jälkeen eikä ole oikeasti tehnyt edes mieli. Tätä aiemmin olin yrittänyt lopettaa muutaman kerran tuloksetta mutta tämä oli helppoa. Ehdin polttaa 22 vuotta.
Vuonna 1995 lopetin eikä yhtään röökiä sen jälkeen. Olin lopettanut jo kerran aiemmin 1991 ja homma lipesi uudelleen käyntiin yhdestä bileillasta 1993.
Lopetin 19.12.2016 enkä ole kertaakaan sortunut sen jälkeen. En tarvinnut apuaineita lopettamiseen. Poltin 47v.
Lopetin 01/10 ja tuon jälkeen poltin pikkujouluissa ja satunnaisesti muutaman jälkeenkin päin. Huhtikuun 2011 jälkeen en ole polttanut yhtään. Poltin 26v.
Lopetimme mieheni kanssa 1.1.1976 kun päätimme hankkia vauvan. " vauva" täyttää tänä vuonna 40- vuotta ja pikkuveljensä ovat 32 ja 34.
Joku neljä kuukautta sitten kokonaan, koska sähkötupakan nestepohjatilaus ei saapunut perjantaiksi ja nesteet olisivat loppuneet viikonlopun aikana ja koska lakimuutos oli tulossa ja sen vuoksi elämäntapamuutos muutenkin edessä, päätin että nyt saa riittää.
On muuten huomattavasti helpompaa lopettaaa sähkötupakan käyttäminen kuin tupakoiminen.
Lopetin tupakoinnin 14.7.2016. Makasin sairaalassa happimaski naamalla keuhkokuumeen takia ja pelkäsin kuolevani tukehtumalla.Silloin tein päätöksen tupakoinnin lopettamisesta.
Poltin 22 v.
29.11.2016. Poltin 40 vuotta. Ei ole ollut kovin vaikeaa. Muutaman kielenaluspillerin olen käyttänyt.
Syyskuussa 2016. Olen polttanut sähkötupakkaa muutamia kertoja, lähinnä juhliessa, jolloin muutoin sortuisin taas tupakkaan.
Lopetin kolmisen vuotta sitten säännöllisen tupakoinnin. Nykyään poltan vain silloin tällöin juhliessa, ehkä kolme askillista menee vuodessa.
Lopetin 2005 10vuoden röökaamisen jälkeen. Kaksi ekaa vuotta oli hankalia, välillä teki mieli tupakkaa ihan sairaasti, näin unia röökaamisesta.. Vielä 5v lopettamisen jälkeen tuoksui röökin savu joskus jumalaiselta. Nykyään ei enää ollenkaan, en edes muista olevani ex-tupakoija. 12v ilman röökiä, en ole edes maistanut lopettamisen jälkeen
8.5.2013 lopetin enkä ole polttanut yhtään tupakkaa sen jälkeen.