Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin voi testata PASin jälkeen? (huomenna pp13)

18.03.2006 |

Mulla olisi ollut veritesti tänään pp12, mutta viikonlopun takia menee maanantaihin pp14. Joko näkyisi apteekin raskaustestillä huomenna eli pp13? Olisi ihana tehdä jo sunnuntaina miehen kanssa, kun mies lähtee työmatkalle. ei tarttis itkeä yksin...

Veritestiin menen kyllä joka tapauksessa.

Tärkein: mulla lääkkeellinen PAS. Onko vaaraa väärästä plussasta??

Pikaisesta avusta kiitollinen pt

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan taitaa olla niin, että tuo sun diagnoosi on ollut riittävä heti alkujaan

ja siksi eivät ole pyytäneet uutta lausuntoa. Paljon on sitten sullakin hoitoja takana, mutta onneksi olette sentään onnistuneet:)

Terkuin:Je_Ni 11+2 *kauhean närästyksen kourissa*

Vierailija
22/24 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutintti, minua niin harmittaa meidän kummankin puolesta... Molemmilla näytti piinisaika menevän niin hyvin ja kuitenkin tässä on tulos. Omalla kohdallani ei ollut sekään kivaa kuultavaa, että tässä kierrossa oli paras alkio kehissä, mitä ikinä minulla on ollut :-(

Itsellä paras keino päästä eteenpäin on ollut lähteä heti uuteen hoitoon. Nyt ehkä vähän mietin, että olisi varmaan ollut hyvä olla ollut pillereillä kuukausi, jotta endo voisi rauhoittua - mun hormoonimäärät on kuitenkin aika kovia per päivä (450 Puregon + 150 Menopur...). Mulla kuitenkin ikää jo yli 35, joten en viitsi kauheasti viivytellä, endokin saattaa viedä toisenkin munasarjan ja sitten ei ole enää juuri pelivaraa...

Mutta uuteen nousuun on siis lähdetty! Ja ekat piikit tänään takana ja eka ultra häämöttää ensi maanantaina :-) Pakko yrittää säilyttää positiivinen mieli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekeskeisestä (ja itsesäälisestä ;) ) vuodatuksesta. Tulin kyllä kurkkaamaan pinoa SUN kuulumisiesi takia, josko sulla olisi haamuissa ollut enemmän voimaa takana...

Toivoin sinulle niin kovasti positiivisia uutisia kaiken kokemasi jälkeen... Miksi tämän elämän pitää olla niin surullista :(.

HALAUS ja RUTISTUS ja ennen kaikkea ONNISTUVAA hoitoa Sinulle!

Kunnes jälleen täällä (ja myöhemmin plussanneiden puolella ;))

tavataan.

yst pt

Vierailija
24/24 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä voi muuta kuin lähettää halauksia ja lämpimiä ajatuksia sinulle pikkutintti!

Tulee tätä elämää ja sen oikeudenmukaisuutta kyllä mietittyä monesti. Itselläni nousi tänään tunteet taas pintaan tuon viestisi mukana, kun mainitsit, että äitiysloma olisi alkanut tänään. Vaikka meillä meni raskaus kesken ennen ensimmäistä ultraa silloin viime syksynä, niin näihin aikoihin se äitiysloma olisi minullakin alkanut, jos niin pitkälle olisi päästy. Nyt kuitenkin täytyy koota itsensä ja jatkaa tätä parhaillaan meneillään olevaa ICSI:tä ja toivoa, että pääsisimme siirtoon asti.

Tähän laitan vielä Pekka Simojoen " Anna kyyneleiden tulla" -laulun sanat lopuksi. Olen kuunnellut näinä aikoina paljon Tuluksen ja Pekka Simojoen levyä Sinua en unohda, jolta kyseinen kappalekin löytyy.

" Niin paljon särkyneitä

täällä on meitä.

Niin paljon särkyneitä

maassa viimeisten varjojen.

Niin monen valtaa kaipuu,

niin moni taipuu.

Niin monen valtaa kaipuu

luokse valon ja vapauden.

Anna kyyneleiden tulla

niin kuin vedet virroissaan.

Paina pääsi syliin suureen,

siellä haavat hoidetaan.

Ann kyyneleiden tulla,

itke vain jos itkettää.

Kanna kaikki ristin juureen,

sinne kyyneleemme jää.

Vieläkö taivas kuulee:

maan päällä tuulee?

Vieläkö taivas kuulee,

kuinka sataa ja salamoi?

Niin monta tyhjää kättä

jää täyttymättä,

niin monta tyhjää kättä

kohti taivasta haparoi.

Anna kyyneleiden tulla

niin kuin vedet virroissaan.

Paina pääsi syliin suureen,

siellä haavat hoidetaan.

Anna kyyneleiden tulla,

itke vain jos itkettää.

Kanna kaikki ristin juureen,

sinne kyyneleemme jää."

Halauksia ja voimia sinulle pikkutintti!

Ystäväsi, sk-78

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi