Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Progren pistoksesta ja menopurista

18.03.2006 |

Mulle laitettiin eilen jarruksi progren pistos, aiemmissa ICSI hoidoissa ollut zoladex kapseli. Pistoskohdassa on ainakin peukalon pään kokoinen " pahkura" ihon alla masumakkarassa, onko normaalia? Iho myös punoittaa ja kutisee pistoskohdasta mutta se lienee normaalia.

Muutenkin mulla vaihdettiin tähän hoitoon puregon menopuriin joka ilmeisesti on menogonin uudempi versio ja vasta hetken aikaa ollut markkinoilla; onko kenelläkään kokemuksia puregonin vaihtamisesta menopuriin tai menogoniin, saitteko parempia tuloksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo Procren on ollut jarruna monta kertaa, tosin olen sen aina itse pistellyt masuuni eikä ole kyllä tullut mitään jälkeä.....Tosin en usko sen olevan mitenkään mahdotonta, että näin kävisi :)Kutina ja punoitus on ainakin ihan normaalia.

Itselleni Menogon( tällä hetkellä taitaa olla Menopur?) toimi Puregonia paremmin ehkäpä siitä syystä, että munasarjani ovat laiskat toimimaan eikä munarakkuloita koskaan kehittynyt yli kymmentä, solujakin saatiin jokaisella kerralla 6-10.

Tsemppiä hoitoon :)

Toivottelee: Je_Ni rv 11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi