Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mailis Penttilä arjestaan miljonäärimiehensä rinnalla: "Jotkut ihmettelevät, miksi teen kaikki kotityöt"

Vierailija
18.02.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/201702162200071825_vi.shtml Tämä ei voi miellyttää palstafeministejä. Uskomattoman kaunis nainen joka tekee vielä kotityötkin!

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi Mailis kodinhengettäreksi! Kateeksi käy it-ukkelia.

Vierailija
2/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön, minkä kokee itselleen hyväksi. t. urakiipijä feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos kotitöistä tykkää. Itse en pidä eikä miehenikään,taatusti maksettaisiin siivooja jos jompikumpi olisi miljonääri.

Vierailija
4/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan saa kompensaation menetetystä työtulosta.

Vierailija
5/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok, että töitä jaetaan, kunhan kokonaisuus on oikeudenmukainen. Esim jos rahat menee tasan, pitää kotitöidenkin mennä. Jos taas toinen vastaa elatuksesta, toinen voi ihan hyvin vastata kotihommista. Mutta toki myös avioehdossa pitää huomioida, että toinen on menettänyt mahdollisuuden ansiotyöhön.

Vierailija
6/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-Mies elää unelmaa! Pääsee kotiin töitten jälkeen Mailiksen munkkeja leipomaan. :)

Vierailija
7/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei palstamies tykkää: mies maksaa naisen ulkomaanmatkat! Palstamiehillehän matkustelu on ehdoton turn off.

Hyvin moni suomalainen nainen joutuu tekemään kokopäiväpalkkatyön lisäksi kaikki naisten työt ja suurimman osan miesten töistäkin sekä huolehtimaan kaikista lapsiin liittyvistä asioista. Sitten kiukutellaan, kun palstafeministit sanovat, että ei se noin voi mennä oikeudenmukaisesti.

Vierailija
8/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen voisi ottaa Mailiksesta oppia niin kaikilla olisi parempi olla.

Vierailija
9/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei palstamies tykkää: mies maksaa naisen ulkomaanmatkat! Palstamiehillehän matkustelu on ehdoton turn off.

Hyvin moni suomalainen nainen joutuu tekemään kokopäiväpalkkatyön lisäksi kaikki naisten työt ja suurimman osan miesten töistäkin sekä huolehtimaan kaikista lapsiin liittyvistä asioista. Sitten kiukutellaan, kun palstafeministit sanovat, että ei se noin voi mennä oikeudenmukaisesti.

Höpöhöpö. Jos omat miehesi ovat olleet jotain Turhapuroja, niin katso peiliin.

Vierailija
10/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Jos omat miehesi ovat olleet jotain Turhapuroja, niin katso peiliin.

Minulla on ollut ja on edelleen vain yksi ja sama mies. Tiedän vain muutaman valittavan vellipersemiehen, jotka ovat olleet suhteessa laiskoja kuin lapamadot ja vaimon haettua eroa ihmetelleet, että meillähän meni niin hyvin.

Vierailija
11/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hyvin moni mies Pekasta.

Vierailija
12/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin leipoisin pullaa vaikka joka päivä, jos mulla olisi miljonäärimies, joka maksaa elämisen ja kustantaisi mulle kalliita matkoja. Enkä edes häpeä myöntää tätä.

Vierailija
13/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailis on osannut järjestää elämänsä. Saanut rikkaan miehen, joka kustantaa kaiken. Sen lisäksi Mailis saa tehdä sitä, mitä hän rakastaa eli leipoa ja kokata. Tulihan hän alunperin tunnetuksi siitä leipomisohjelmasta.

Vierailija
14/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin leipoisin pullaa vaikka joka päivä, jos mulla olisi miljonäärimies, joka maksaa elämisen ja kustantaisi mulle kalliita matkoja. Enkä edes häpeä myöntää tätä.

"Ennen maa repee, kuin h***a häpee"-Vanha suomalainen sanonta. Tatuoi vaikka alaselkääsi.

Vierailija
15/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Haavisto tähän liittyy?

Vierailija
16/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ennen maa repee, kuin h***a häpee"-Vanha suomalainen sanonta. Tatuoi vaikka alaselkääsi.

Hetkinen, miten tämä nyt menee? Aloittajamies ainakin ihaili Mailista, et kai sinä nimittele häntä? Parisuhtessa kumpikin osallistuu perheen elättämiseen oman kykynsä mukaan. Saisit pestä suusi saippualla.

Vierailija
17/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Haavisto tähän liittyy?

Haaviston kanssako Mailis on parisuhteessa?

Vierailija
18/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyllisesti rajoittuneiden naisten on pakko tunkea kaiken maailman lisäkkeet kroppaansa ja kilo meikkiä naamaan saadakseen jonkinlaisen elannon.Usein nämä tyrkyt eivät oikeasti osaa tehdä muuta kuin helppoja kotitöitä. Mikäs se olikaan Mailiksen koulutus, ilmeisesti vain peruskoulu käytynä?

Vierailija
19/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppi tuo huorittelija. Parisuhde ei ole huoraamista vaan symbioosi, jossa pari määrittelee itse suhteensa käytännön järjestelyt.

Itse "uranaisena" olen ihan käsi kotihommissa ja tienaan noin 40 000 e netto vuodessa, joten olisi huono diili teettää kodinhengettären työt minulla. Mutta toki voisin yrittää, jos olisin rakastunut ja mies haluaisi juuri minun tekevän hommat. Toki tarvtsisin omaa rahaa tuon muuten ansaitsemani verran eikä vain mitään käyttörahaa vaan mahdollisuuden säästää tai sijoittaa sen. Eli muiden kuin miljonäärien kanssa selvä homma, että minä käyn töissä ja siivooja ja ravintola auttavat tarpeen mukaan. 

Vierailija
20/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyllisesti rajoittuneiden naisten on pakko tunkea kaiken maailman lisäkkeet kroppaansa ja kilo meikkiä naamaan saadakseen jonkinlaisen elannon.Usein nämä tyrkyt eivät oikeasti osaa tehdä muuta kuin helppoja kotitöitä. Mikäs se olikaan Mailiksen koulutus, ilmeisesti vain peruskoulu käytynä?

Ketä kiinnostaa joku naisen koulutustaso? Mailis vaikuttaa fiksummalta kuin sinä ikinä viesteinesi. Taas joku korkeakoulutettu rumilus joka luulee koulutuksensa olevan isokin juttu. Mailiksen lempeä katse ja muodokas luomuvartalo vetää puoleensa miehiä kuin kärpäsiä. Pullantuoksuinen mamma joka pesee 100-0 takakireän harmaahiirulaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän