Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino ei tipu, ei vaikka mitä tekisin

pulskahko
18.02.2017 |

Mitä kummaa mun aineenvaihdunnalle on tapahtunut kun en saa kertynyt painoa millään laskemaan. Lopetin tupakanpolton 1,5 vuotta sitten, jonka jälkeen painoa on tullut 8 kiloa. Lisäksi on työmatka lyhentynyt joten kaloreita on jäänyt siinäkin polttamatta. Käyn salilla, uimassa ja harrastan kävelyä säännöllisen epäsäännöllisesti. Yleensä säännöllisesti. Syön lounaalla salaatin ja muutenkin olen pyhittänyt herkkuja vain yhdelle päivälle viikossa jos sillekään. Kertokaa vinkkejä tai mitä teen väärin?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö viittä kertaa päivässä. Itse syön 2-3 kertaa päivässä, päivällä kevyemmin ja töiden jälkeen tuhdimmin. Paino on tippunut 4 kuukaudessa sellaiset 9 kiloa :) Voit tietysti syödä sen 5 kertaa päivässä, mutta sitten annosten tulisi olla aika pieniä. Sun kulutus saattaa olla alhainen, esim. 1500 kcal päivässä, jolloin saisit syödä vain 300 kcal yhdellä aterialla, jos haluat pysyä samassa painossa. Ja tietysti pitää syödä vielä vähemmän, että saat painon laskemaan. Syötkö muuten jotain lääkkeitä? Monet lääkkeet pitää painoa normaalia korkeammalla, kuten psyykenlääkkeet, kortisoni ym. jolloin syömisen pitäisi olla tosi vähäistä, jos haluat laihtua.

Vierailija
42/44 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö viittä kertaa päivässä. Itse syön 2-3 kertaa päivässä, päivällä kevyemmin ja töiden jälkeen tuhdimmin. Paino on tippunut 4 kuukaudessa sellaiset 9 kiloa :) Voit tietysti syödä sen 5 kertaa päivässä, mutta sitten annosten tulisi olla aika pieniä. Sun kulutus saattaa olla alhainen, esim. 1500 kcal päivässä, jolloin saisit syödä vain 300 kcal yhdellä aterialla, jos haluat pysyä samassa painossa. Ja tietysti pitää syödä vielä vähemmän, että saat painon laskemaan. Syötkö muuten jotain lääkkeitä? Monet lääkkeet pitää painoa normaalia korkeammalla, kuten psyykenlääkkeet, kortisoni ym. jolloin syömisen pitäisi olla tosi vähäistä, jos haluat laihtua.

Sulla ei taida olla kropassa lihaksia yhtään jos syöt 2x päivässä. Paino varmaan tippuu joo tuolla tyylillä mutta lihasmassa katoaa aika äkkiä.

Puhdasta ruokaa saa syödä yllättävän paljonkin lihomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla kropassa lihaksia yhtään jos syöt 2x päivässä. Paino varmaan tippuu joo tuolla tyylillä mutta lihasmassa katoaa aika äkkiä.

Puhdasta ruokaa saa syödä yllättävän paljonkin lihomatta.

Ei lihakset ole riippuvaisia ruokailujen määrästä, vaan ruuasta.

Vierailija
44/44 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään säännöllistä lääkitystä. Kipulääkkeitä joskus selkään ja niskajumiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme