Rehellisiä vastauksia seksikumppaneiden lukumäärä
Elikkä en jaksa mitään yli lyönti juttuja eli joo 200 kumppania jne.. oma on noin 30-40 ja ikä 26v
Kommentit (84)
Seitsemän, kaksi seurustelusuhdetta ollut joista toisessa edelleen. N24
Kaksi ja ikää 23v. Nämäkin ovat olleet yhden yön-juttuja, ei seksi kiinnosta ei.
M 57 v.
Reilusti yli 2000, mutta minkäverran en voi mitenkään tietää.
Karkeasti arvoiden 700-800. Ikää pikkasta vajaa 40v. Syy tuohon lukemaan se, että olen 15v tehnyt työtä jossa matkapäiviä kertyy parisataa vuodessa eikä vakituinen kumppani oikein mahdu tähän yhtälöön. Seksiä haluan kuitenkin säännöllisesti, se on liikunnan ja lukemisen lisäksi niitä harvoja nykyiseen hotellielämään mahtuvia iloja.
33. Ikää 40, sinkkuna viimeiset 4 vuotta ja nuorena ennen avioliittoa myös. Ei yhdenillanjuttuja, suurin osa ollut tapailusuhteita joissa myös yhteenspivuus sängyssä oli järkevää kokeilla. Jos en pariudu, kumppaneita tulee lisää yhden-viiden vuositahtia , veikkaan, pyrin kyllä seksissäkin pidempiin juttuihin.
Palstalta olen oppinut sen verran, että treffeillä pyrin selvittämään, suhtautuuko mies kohtuullisen normaalisti seksiin, paljon ennen kuin päädymme siis tekemään mitään tai minulle kehittyy tunteita. Jokunen tapailu on jäänyt kun mies on kuvitellut, että se etten mene heti sänkyyn olisi merkki siitä, että pidän seksiä pahana asiana nimenomaan naiselle. Kiinnostavaa miestä haluan kyllä ihan huvinkin vuoksi. :)
Noin 40.
Nyt naimisissa seksuaalisesti umpeen kasvaneen pihtarin kanssa. Eli luku kasvussa taas pikkuhiljaa.
M41
5, olen 22-vuotias nainen. Yhteensä kuusi vuotta olen ehtinyt olla kahdessa eri parisuhteessa.
N24, yhdynnässä ollut 18 henkilön kanssa ja muut touhut siihen päälle.
Joku saattaisi pitää tota määrää suurena mutta kun sen ripottelee 10 vuoden ajalle niin aika suhteellista.
Onneksi en edes tiedä/muista lukumäärää (ja hyvä niin), mutta paljon niitä on ollut. Nyt tosin vakisuhteessa saman miehen kanssa ollut jo 10 v. Nuoruuden hölmöilyjä, mutta mitä noita katumaan. N44
0, eikä ole yhtään pakkomielteistä hankkia tuohon lisäystä.
T:mies30v (komeaksi ja nuorekkaaksikin kehuttu)
60-80 välillä, en oo tarkasti laskenu
M36
Olisko n. 10-15? Nainen ja 40+. Ja riippuu, otetaanko mukaan nuoruuden yritykset, jotka jäivät ikään kuin kesken..
En sanonut, että siinä on väärää. Ja totta kai se ikä siihen määrään myös vaikuttaa paljon, esim jos on jo 70v niin ollut myös aikaa enempi iskeä. Sanoin vaan ei mitään ylilyöntejä esim olen 15v ja 200 kumppania ku toi kuulostaa aika mahdottomalta tuossa iässä.