Rehellisiä vastauksia seksikumppaneiden lukumäärä
Elikkä en jaksa mitään yli lyönti juttuja eli joo 200 kumppania jne.. oma on noin 30-40 ja ikä 26v
Kommentit (84)
Ihmettelen kyllä niitä, joilla teinivuosina on ollut kymmeniä seksikumppaneita. Itsellä on ollut seksiä vain poikaystävien kanssa. En voisi kuvitellakaan mitään yhden illan juttua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä niitä, joilla teinivuosina on ollut kymmeniä seksikumppaneita. Itsellä on ollut seksiä vain poikaystävien kanssa. En voisi kuvitellakaan mitään yhden illan juttua.
Itselläni ei ollut edes poikaystäviä. Jos nyt tulisi ero miehestäni ja ainoasta seksikumppanistani (joka sitä paitsi on ilmiselvästi kyllästynyt panemaan minua), menisin heti tinderiin ja panisin joka päivä eri miehen kanssa.
Yksi. Nyt olen 31v ja toi sama on ollut kuvioissa 17 vuotta.
15. Olen 38-vuotias, viimeiset 10 vuotta suhteessa.
6, joista naimisissa numeroiden 3 ja 6 kanssa.
Yksi kumppani. Olen naimisissa sen kanssa. Seksiä voisi olla enemmän... N28
1 tyttöystävä ja 6 maksullista naista
M27
Jossain 100 hujakoilla määrä pyörii.
Jotain 15. Tässä on mukana kaikki sellaisetkin, missä on jollain tapaa oltu vehkeissä kiinni. Yhdyntää ei siis ole ollut kuin 10 kanssa.
Kaksi pitkää parisuhdetta, muutama yhden illan juttu, loput ns. säätöjä.
Ikää 36
2 kertynyt. Ekakerta ja 4 vuoden suhde ekan kanssa vuosina 07-11. Sitten toinen mies, jonka kanssa olen edelleen yhdessä ja naimisissa vuodesta -11 -> . Olen ihan kohta 27v.
Varmaan n. 25. Poikaystäviä, säätöjä, suhteiden välissä olleita satunnaismiehiä. Viimeisin suhde kestänyt reilut 20v. Määrä ei ole lisääntynyt sinä aikana. Just funtsittiin iltapäiväpanoa😃 n 47
Rehellisesti, en muista.Sata...varmaan ylikin.Olin rikki ja hukassa nuorena, nyt 16v aviossa ja uskollinen.Miehelläkin menneisyytensä.Mutta jukupliut että seksi on hyvää, kokemus tuo varmuutta!
1 jonka kanssa kihloissa. 7v yhdessä
N24
3, N20