Rehellisiä vastauksia seksikumppaneiden lukumäärä
Elikkä en jaksa mitään yli lyönti juttuja eli joo 200 kumppania jne.. oma on noin 30-40 ja ikä 26v
Kommentit (84)
Reilusti yli sata, ja niistä suurin osa ennen 20v. Yhteensä n kymmenen ns seurustelusuhdetta.
Viimeisimmän poikaystävän kanssa nyt 5 vuotta, sinä aikana varmaan viitisen muutakin miestä. Yhteisymmärryksessä poikaystävän kanssa. :)
Seksi on nykyisellään mahtavaa, mutta vaihtelu on joskus ihan kaivattua suolaa. ;)
N31
3 kpl, ikää 48.
Toisen ja kolmannen kanssa olen ollut, ja olen vieläkin, naimisissa.
Jotenkin hirvittää tämä ihmisten kevytkenkäisyys ja tuhveron jakelu ympäri kyliä... tosin jokainen tekee omat valintansa.
Itsellä ikää 26 ja seksikumppaneita 3.
Aika outoa että naisilla täällä keskimäärin 15 kumppania ja miehillä 1
Ketkä siveyden sipulit täällä alapeukuttaa kaikkien postauksia, joissa kumppaneita on useampia? Nuttura löysemmälle ja tervetuloa 2000-luvulle. Muiden paneskelu ei ole teiltä pois, ja selkeästi se teitäkin kiehtoo, kun paheksuntahekumoissa pyöritte täällä jakamassa ihmisiä hyviin ja huonoihin. :D
Yli sata, ikä 22. Suurin osa seksisuhteista syntyi kun olin vielä alaikäinen ja vähän täysi-ikäisyyden jälkeen. Syy: minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi yläkoulun alussa ja halusin "hallita" omaa kehoani antamalla sen joillekin muille kuin hyväksikäyttäjälle, käytöksestäni tuli aivan yliseksuaalista ja nykyään kaduttaa, koska eihän se mitään auttanut. Tuli vain entistä pahempi olo. Nyt olen rauhoittunut, kiitos terapian.
Siis mistä nuolet näihin vastauksiin 😄
Mikä siinä 200 on väärää, kun kerta totuutta pyysit. Olen 60 ja risat ja yli 100 luku on mittarissa. Kun lasken kaikki surkeat pikkulerput mukaan, vaikka eihän minusta mitään seksiä niiden kanssa ollut.
7 kpl, viimeisen kanssa naimisissa. N 40 v.
Yksi eli nykyinen avopuolisoni.
N22
Mutta sullahan on itselläsi tuo 200 mittarissa 50 tienoilla 😀Nyt sulla on vähän päälle 10 seksielämää takana ja kumppaneita 40. Siihen tuo 150 lisää jotka sulle tulee reilussa 25 vuodessa.
M34 ja 28 josta 20 maksullista,3 suhdetta,2 panokaveria ja 3 yhen illan juttua
Hyvin sanottu. Ihmettelin myös samaa. Ja kaikki naiset kenen kanssa olen seurustellu ovat sanoneet, että kokemus on vaan hyväksi sängyn puolella.
Noin 35-40. Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa, joiden välissä (noin 2 v) tyyppasin erilaisia miehiä. Oli hauskaa, en kadu. Ei vaikuta nykyiseen suhteeseen, sillä seksi on paljon parempaa kumppanini kanssa kuin irtoseksiaikoina ts. en haikaile menneitä. N28.