Juoruillaan ja kauhistellaan täällä tosielämän pettämisjuttuja :D
Huom! Ei nimikirjaimia, paikkakuntia... ei mitään tunnistettavaa!
Minä aloitan. Pakko purkaa jonnekin. :D Tänään (päivä muutettu) lävähti iloinen raskausuutinen Facebookiin vaikka vielä kk sitten firman illanistujaisissa pariskunnan mies ehdotteli (ja pussaili/käpälöi julkisesti) jatkoja hotellissa hänen laskuun kollegalle. Ja luulin että parisuhteen loppulaskenta on alkanut, mutta kävikin näin. :D Huh huh!
Avautukaa! Saa moralisoida, mutta... näitä nyt tapahtuu. :D Ja kyllä perjantaille pitää jotain hupia saada. t. kukkahattutäti, jolle pettäminen omalla kohdalla on ihan nou-nou
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ihmetyttää että miksi ette voi kertoa näistä niille petetyille? Kai haluisitte tekin tietää jos oma puolisonne pettäisi teitä.
Ei ole mun ongelma. :D Hei haloo, kai nyt pariskunnan ystävät kertovat jos sattuvat asiaa todistamaan, mutta me ollaan vaan duunikavereita (eikä todellakaan läheisiä sellaisia), vaimoa en ole nähnyt kertaakaan. - ap
Itse asiassa kun et kerro, se on nimenomaan sun ongelma. Silloin teet päätöksen petetyn puolesta, esim mitä tämä voisi tehdä suhteelle. Näin petettynä voin sanoa että pahinta ei ole pettäjä, vaan kaltaisesi ympärillä olevat itsekkäät ihmiset, jotka tietävät kaiken ja tyytyvät vain naureskelemaan selän takana. Mikään ei tunnu sen ilkeämmältä, "hööhöh ei se vaimo ole vieläkään tajunnut höhöhö"
Olen nyt eri jolle olet vastannut mutta itse en ainakaan naureskele kenellekään jota petetään! On vaan oikeasti vaikea mennä jollekin kertomaan. Pettäjät voisivat pitää omana tietonaan ne salasuhteensa koska siinä kuulija joutuu hankalaan asemaan. Jos pettävä on kaverini ja uskoutunut salaisuuden minulle niin en voi kertoa eteen päin sitä vaikka mieli tekisi. Ärsyttää pettäminen. Jotkut pettäjät jää kiinni mutta kumppanit uskoo ettei enää petä vaikka sama meno jatkuu tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshenkilö, kolmen lapsen isä, oli pettänyt vaimoaan kuuden eri naisen kanssa parin vuoden aikana. Minä olin siis hetken aikaa nro 6, mutta lopetin jutun kun en voinut elää itseni kanssa toisena naisena. Etsi seuraa nettitreffipalstoilta klassisella "kun vaimoni ei anna hellyyttä eikä seksiä" -perustelulla, joka toki saattoi olla tottakin mutta seksin puutteesta kaverilla ei kyllä oikeasti ollut mitään käsitystä... Saattoi lähteä aamuviideltä kotoaan ajamaan kymmenien kilometrien matkan, että pääsi luokseni pariksi tunniksi ennen töiden alkua. Minun jälkeeni löytyi aika nopeasti seuraava seuralainen, tiedän koska viestiteltiin jonkin aikaa vielä sen jälkeen kun laitoin suhteen poikki.
Miten nainen voi mennä tuohon "en saa kotona hellyyttä ja seksiä" 😂itse kysyisin että miksi et sitten eroa ja etsi naista jolta hellyytä ja seksiä saat. Ja totuuden mukainen vastaus olisi mieheltä varmasti "siksi koska valehtelen kun tekee mieli vierasta " jos vain totta osaisi puhua.
Suurin osa näistä, jotka väittävät jäävänsä kotona vaille hellyyttä ja seksiä puhuvat paskaa. Todeksi havaittu juttu, että kyseiset vain haikailevat vieraan perään. Monet heistä jopa itse pihtaavat sitä hellyyttä ja seksiä kotona kumppanilleen.
Jos tuo perustelu olisi totta, että kotona ei hellyyttä ja seksiä ole, niin kyllä siellä kotona on sitten nainenkin joka sitä varmasti myös kaipaa eli ei vain tuo mies, joka oikeuttaa itselleen pettämisen tuolla verukkeella. Jos noin asiat ovat, pitää aikuisen ihmisen osata avata suunsa ja tehdä aloite ja jos ei muutosta tule niin erota eikä luikkia aidan ali pettämään.
Meidän kylillä on yksi siitossonni, joka on siittänyt viisi lasta viidelle eri naiselle, joista kaksi on siskoksia. Semmoinen Tosimies.
Monen lapsen äiti, kaverini, panee ketä sattuu ja lopulta kehitti suhteen naimisissa olevaan. Jäivät kiinni, nainen jätti miehensä ja luuli että suhde alkaa kunnolla. Mies ei ollutkaan enää kiinnostunut ja jäi vaimonsa luo. Nainen jäi tyhjän päälle ja lopulta palasi ex-miehensä luo.
2011 työpaikan pikkujouluissa ambulanssissa töissä olevat. Molemmilla parisuhteet entuudestaan(mies jo perheellinen) . Oli jo ennen pikkujouluja ollut jtn juttua toistensa kanssa. Juttu kai loppui siihen kun molemmat vaihtoivat paikkakuntaa . Nainen meni myöhemmin naimisiinja mies ei tiedä varmaa vieläkään että nainen oli pettänyt. Eikä varmaan pettäjä miehen puolisokaan tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ihmetyttää että miksi ette voi kertoa näistä niille petetyille? Kai haluisitte tekin tietää jos oma puolisonne pettäisi teitä.
Ei ole mun ongelma. :D Hei haloo, kai nyt pariskunnan ystävät kertovat jos sattuvat asiaa todistamaan, mutta me ollaan vaan duunikavereita (eikä todellakaan läheisiä sellaisia), vaimoa en ole nähnyt kertaakaan. - ap
Itse asiassa kun et kerro, se on nimenomaan sun ongelma. Silloin teet päätöksen petetyn puolesta, esim mitä tämä voisi tehdä suhteelle. Näin petettynä voin sanoa että pahinta ei ole pettäjä, vaan kaltaisesi ympärillä olevat itsekkäät ihmiset, jotka tietävät kaiken ja tyytyvät vain naureskelemaan selän takana. Mikään ei tunnu sen ilkeämmältä, "hööhöh ei se vaimo ole vieläkään tajunnut höhöhö"
Samaa mieltä. Tommoset ap;n kaltaiset seläntakana naureskelijat ei itse ole sen parempia kuin pettäjät. Moraalisesti ajatellen tuo on ehkä jopa pahempaa, koska ainoa tavoite on satuttaa ja häpäistä.
Pettäjä kun nyt harvemmin varsinaisesti kuitenkaan nauttii toisten satuttamisesta, se on vain petoksen sivutuote jota häpeillään.
Töissä kun ei tule käytettyä sormusta, unohtuu se helposti muutenkin. Joskus nähdään miehen kanssa kaupungilla töiden jälkeen, mies sormus kädessään ja itse ilman. Saatetaan myös pussailla silloin kun ajatellaan ettei häiritä sillä muita. Kuinkakohan moni on meidät nähdessään vetänyt herneet nenään "pettävästä miehestä" :-D
Vierailija kirjoitti:
Muuan herra kävi panemassa neitoa A, joka tuli raskaaksi. Nainen piti lapsen. Naisen paras ystävä, neito B, halusi myös lapsen, joten meni panemaan saman herran kanssa ja myös hän tuli raskaaksi. Naiset naureskelivat miten kiva on kun saavat molemmat lapsen ja ovat keskenään parhaita kavereita. Tämä muuan herra pääsikin maksamaan heti kahdelle naiselle elarit. Neito B halusi sisaren lapselleen joten kävi uudestaan panee samaa herraa ja tuli raskaaksi. Herra siis maksoi kolmesta lapsesta elarit ja ikää 18-19v. Ystävykset olivat tyytyväisiä.
Sittemmin kuulin, että sama herra on pari muutakin lasta siittänyt, joten aika iso siivu palkasta taitaa mennä lasten elatuksiin. Eipä kyllä paljon järki paina päässä.
Tapausta tuntematta voisin arvata, että Kelalle asti noi elarit menee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään seurasin parkkipaikalla lounasaikaan kun miehen Audi pysäköi oman autoni viereen ja autossa kiihkeästi suudeltiin, halailtiin ja puhuttiin. Jostain oltiin tulossa. Hetken kuluttua nainen siirtyi omaan Bemariinsa, joka oli autoni toisella puolella, ja ajoi pois. Näin selkeästi lounastuntipanon :D. Toivottavasti joku tunnistaa puolisonsa.
Tunnistaa puolisonsa? Millä tuntomerkeillä?
No... omistaa BMW:n ja oli töissä n. 10.00 - 14.00 välillä? :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään seurasin parkkipaikalla lounasaikaan kun miehen Audi pysäköi oman autoni viereen ja autossa kiihkeästi suudeltiin, halailtiin ja puhuttiin. Jostain oltiin tulossa. Hetken kuluttua nainen siirtyi omaan Bemariinsa, joka oli autoni toisella puolella, ja ajoi pois. Näin selkeästi lounastuntipanon :D. Toivottavasti joku tunnistaa puolisonsa.
Anteeksi, en ymmärtänyt, miksi tämä mielestäsi oli pettämistä?
Terv. autoileva sinkkunainen
Miehellä oli sormus, naisella ei. Lääpinnän määrästä ei jäänyt epäselvyyttä suhteen laadusta.
Ihan hyvin voivat olla tavallinen pariskunta lounastuntipanolla :) Mun mies käyttää sormusta mutta mä en voi, koska sormet turposi raskauden aikana ja sen jälkeen.
Osuiko? Onko teillä audi?
En ole tuo edellinen kirjoittaja, jolle ilkut. Taidat olla hieman yksinkertainen. Et ymmärrä kuinka yleinen auto Audi on ja kuinka monta parkkihallia on jo yhdessä kaupungissa, saati koko Suomessa.
Ilkeä ja tyhmä. Vastenmielinen yhdistelmä.
Olen ollut kakkosnainen, ja nähtyäni petetyn tyttöystävän silmät ja ilmeet, kaduin ihan valtavasti. Ei ikinä enää, koska se tyttö oli todella mukava eikä ansainnut tällaista kohtelua ja opin kerrasta. Jumankauta mikä niljake se kundi muutenkin oli, miksi siihen piti haksahtaa. Tehnyt mieli jälkeenpäin pyytää anteeksi.
Mulla oli autokoulun aikana juttua mun opettajan kanssa. Juttu päättyi miehen osalta tekniikalla "en vastaa enää puhelimeen vaikka eilen kaikki oli vielä hyvin", ja siinä sitten kului aikaa. Kävin opettajan luona vielä pitkään sen jälkeen, ennen kuin viisastuin ja aloin elää omaa elämääni eteen päin. Kun kerran olin uuden poikaystäväni kanssa baarissa, autokouluopettaja löytyi sieltä yksin tinaamasta ja näytti yhtä ilahtuneelta kuin koira jonka omistaja palaa kotiin. Hän jäi kyöräämään pöydän ympärille, kaarteli eestaas ympärillä ja yritti päästä samaan pöytään jopa. Hoki, miten joka päivä ei käy näin ja miten ihastunut silloin aikoinaan oli. Saman baarin rakennuksessa oli autokoulun tilat ja tyyppi vei mut sinne. Odotin kaiken aikaa, et poikaystäväni tajuaisi lähteä perään et saisimme tyypin kiinni itseteosta (joo, olin katkera ja kännissä saan ihme ideoita), mutta kukaan ei tullutkaan perässä. Opettaja avasi pokkana autokoulun auton takaovet ja oli ihan et mentäiskö hiukan tsiigaamaan. Oikein romanttista. Sen sijaan juttelin tyypin kanssa ihan niitä naitä ja pelkäsin et alkaa käydä hankalaksi. Otin hihaani sakset auton hanskalokerosta.
Jutussa oli vain hauskaa se, että hänellä oli vaimoke raskaana aika pitkälläkin samaan aikaan ja olin juuri vähän aikaa sitten nähnyt ne yhdessä liikkeellä. Miksi ei sillä hetkellä tullut mieleen, että laittaisin Fabossa viestiä sille vaimokkeelle että tule hakemaan tämä rasittavaksi koettu miehesi pois täältä touhuamasta.
Autohan voi olla lainattu ja ei ole sanottu ,että kumpikaan heistä on töissä . Voi myös olla lomaa tai vuorotyö .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli sormus, naisella ei. Lääpinnän määrästä ei jäänyt epäselvyyttä suhteen laadusta.
Höpön löpön, tuota ei pahempikaan kyylä ole jäänyt tuijottamaan. Sitä paitsi JOS tää sattui olemaan minä ja mieheni (täsmää kyllä muuten), niin kyllä minäkin käytän sormusta. Katso tarkemmin, jos suinkin kehtaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormus on selvä merkki tietenkin, näitpä hyvin sinne autoon. Kiihkeitä seksisuhteita harrastavat kyllä muutkin kuin varatut.
Sormus vasemmassa nimettömässä yleensä kertoo avo- tai aviosäädystä. Ja tottakai näin, autot olivat molemmin puolin alle kahden metrin etäisyydellä autostani. Tarkkuutta ja huollelisuutta nyt, salarakkaat!
Kirjoittaja taisi tarttua siihen, että ensimmäisessä viestissäsi et maininnut mitään sormuksista. Olisivathan osapuolet voineet olla alkuhuumassa olevia sinkkuja tai 15 vuotta naimisissa ollut pari, joiden tiet vain jostain syystä erosivat siinä parkkiksella.
Heh, kuka 15 vuotta yhdessä ollut pari lääppisi toisiaan niin. Iältään olivat kuitenkin noin nelikymppisiä. Jollain on nyt huono omatunto?
Heh, no me ainakin, vaikka ollaan kyllä molemmat jo 50 täyttäneitä. Eikä ole sormuksia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaa puolisonsa? Millä tuntomerkeillä?
No... omistaa BMW:n ja oli töissä n. 10.00 - 14.00 välillä? :D :D
Ja on noin nelikymppinen. Miehet, kytätkää vaimojanne!
Petetyt, keski-ikäiset perheenäidit täällä vakuuttelee nyt ettei meidän mies ainakaan... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormus on selvä merkki tietenkin, näitpä hyvin sinne autoon. Kiihkeitä seksisuhteita harrastavat kyllä muutkin kuin varatut.
Sormus vasemmassa nimettömässä yleensä kertoo avo- tai aviosäädystä. Ja tottakai näin, autot olivat molemmin puolin alle kahden metrin etäisyydellä autostani. Tarkkuutta ja huollelisuutta nyt, salarakkaat!
Kirjoittaja taisi tarttua siihen, että ensimmäisessä viestissäsi et maininnut mitään sormuksista. Olisivathan osapuolet voineet olla alkuhuumassa olevia sinkkuja tai 15 vuotta naimisissa ollut pari, joiden tiet vain jostain syystä erosivat siinä parkkiksella.
Heh, kuka 15 vuotta yhdessä ollut pari lääppisi toisiaan niin. Iältään olivat kuitenkin noin nelikymppisiä. Jollain on nyt huono omatunto?
Ikävä tuottaa pettymys. Ollaan 40+ aviopari ja yhdessä oltu 25 v. Kyllä, kielareita autossa vaihdetaan edelleen esim. lounastapaamisen lopuksi. Sormuksia ei käytä enää kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Aivan varmasti tunnistaa. Audi ja BMW ovat niin harvinaisia autoja Suomessa...
Tollo.
Oma poikaystäväni, jonka kanssa muutimme yhteen, huomasin tällaisen ikävän piirteen, että hän käyttäytyi kuin Sansa Stark GOTin ekalla tuotantokaudella. Eli hokee asiaa, jonka haluaisi olevan totta eli valehteli sekä itselleen että läheisilleen. Huomattuani, että hän yritti ajatella siten miten pitää ajatella, mietin ettei kundiin ole kauheasti luottamista - ja voi miksi sain tietää tämän vasta kun vuokrasoppari oli tehty.
Kun aikaa kului, huomasin, että kundi valehteli ihan urakalla ja pimitti paljon muutakin, mutta kertomatta jättäminen on yhtä paha kuin valehtelu. Mulla on pieniä epäilyksiä erään henkilön suhteen, mutten voi olla varma. Eräänä baari-iltana olimme nelistään liikkeellä yhden muijan ja siitä kiinnostuneen kaverin kanssa, mutta selkeästi huomasin et amor oli osunut maaliin mun poikaystävän ja tämän mimmin välillä. Mimmi sovitteli kundin laseja, he vaihtoivat pitkiä katseita ja heillä oli ihan omat jutut joihin ei päässyt muut sisään. Se oli niin selkeää, vaikka kundikaverini kielsi sen aika hanakkaasti. Teki mieli siinä kohtaa ottaa yhteyttä mimmin poikaystävään et tulepa hakemaan tää muijas pois täältä pelaamasta mun mieheni kanssa, mutta en tiettykään tajunnut sillä hetkellä.
Myöhemmin tuli kaikenlaisia merkkejä. Kundi teki yötöitä, mutta saattoi joinain kotiinpaluun aamuina olla suihkunraikas ennen kuin sain tietää, ettei hän hirveästi käy suihkussa töiden jälkeen vaan vasta iltapäivällä herättyään. Näinä suihkunraikkaina aamuina hän heräsi paljon aikaisemmin kuin raskaan työyön jälkeen, tyyliin 12:sta päivällä eikä neljän viiden aikaan ip:llä. Kerran hän sai puhelun, jonka hän stoppasi nopeasti, ja sen jälkeen hän ilmoitti lähtevänsä käymään ostoksilla. Kun kysyin, mikä se oli, niin kundi ärähti että herätys vaikka se oli selkeä soittoääni. Olin et jahas, koska tavallisesti kundi pyysi mut mukaansa. Nyt hän palasi onnettoman lyhyen ajan jälkeen takaisin ja mukanaan paita, josta näki että hän selkeästi osti sen hämäyksenä. Yhtäkkiä hän alkoi vaatia myös kortsua, vaikka muuten menimme muun ehkäisyn turvin. Make sense?
Kun kysyin, et mitä hänellä on meneillään, kundi tuli silmille ja alkoi silmittömästi raivota miten epäilen ja kyttään häntä. Sen jälkeen hän lähti ovista ulos ja piti mykkäkoulua seuraavat kaksi päivää. Samoihin aikoihin koneelle ilmestyi salasanat ja kännykkää ei saanut enää plarata eikä varsinkaan valokuvia. Myöhemmin kävi känniklassikko - mies nukahti humalaansa ja Facebookit jäivät päälle. Kävin lukemassa, niin eikö tuo samainen neitokainen ollut toiminut miehen olkapäänä kun mies oli tilittänyt miten olen hankala, inhottava ja kylmä akka joka ei anna miehen olla rauhassa ja miten meillä ratkotaan riidat huutamalla.
Firman pikkujouluissa (miten nää sattuu tänne) viime vuonna oltiin jo pitkän kaavan mukaan juhlittu päivä, mutta lähdettiin vielä yhden hyvän työkaverin (mies) kanssa kuppilaan joskus yöllä. Kävin tiskillä tilaamassa ja etsin mihin kaveri meni niin löytyi pussailemassa jossain nurkassa tuntemattoman kanssa. Vedin sitten kauluksesta pois ja sanoin et hei sä oot varattu 😃 Jäi hyvin mieleen tilanne kun kyseinen miehen ilmeestä päätellen oli jo aika tillin tallin ja nainen harmitteli tyyliin eiii (ei nyt syyttävästi, mutta silleen voi harmi) kun pussailut jäi kesken. Tuo mies oli muutenkin hyvän näköinen, että varmaan baarissa nopeasti saa huomiota. On kuitenkin nykyisinkin saman naisen kanssa yhdessä.