Juoruillaan ja kauhistellaan täällä tosielämän pettämisjuttuja :D
Huom! Ei nimikirjaimia, paikkakuntia... ei mitään tunnistettavaa!
Minä aloitan. Pakko purkaa jonnekin. :D Tänään (päivä muutettu) lävähti iloinen raskausuutinen Facebookiin vaikka vielä kk sitten firman illanistujaisissa pariskunnan mies ehdotteli (ja pussaili/käpälöi julkisesti) jatkoja hotellissa hänen laskuun kollegalle. Ja luulin että parisuhteen loppulaskenta on alkanut, mutta kävikin näin. :D Huh huh!
Avautukaa! Saa moralisoida, mutta... näitä nyt tapahtuu. :D Ja kyllä perjantaille pitää jotain hupia saada. t. kukkahattutäti, jolle pettäminen omalla kohdalla on ihan nou-nou
Kommentit (282)
Ystäväni tapaili alle parikymppisenä 50-vuotiasta perheenisää. Mies ja vaimonsa esittivät ulospäin onnellista paria, heillä oli useampi lapsi. Kaverillani oli kauheat "isäkompleksit" ja huono itsetunto, joten nautti varakkaan vanhemman miehen huomiosta.
Kaikkein inhottavaa tässä mielestäni oli se, että miehen ensimmäinen tytär oli kaverini kanssa saman ikäinen.
Tätä säätöä ja panemista kesti ainakin vuoden. Vasta näin tämän vanhan parin köpöttelemässä kaupassa. Ei tainnut naisella olla ikinä aavistustakaan, että mies paneskeli teiniä heidän parisängyssään. Enkä jaksa uskoa, että kaverini oli ainut.
Eräs ystäväni oli onnellisesti kihloissa, mutta päätyi silti panemaan miehensä parasta kaveria heidän kotonaan useasti, kun tämä onnellinen sulho oli työreissussa. Erosivat ja nyt sitten paneskelee ihan "julkisesti" tätä ex-miehen parasta kaveria. Kumma juttu, että ystäväni ex-mies, ystäväni ja tämä paras kaveri ovat vielä ihan hyvissä väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään seurasin parkkipaikalla lounasaikaan kun miehen Audi pysäköi oman autoni viereen ja autossa kiihkeästi suudeltiin, halailtiin ja puhuttiin. Jostain oltiin tulossa. Hetken kuluttua nainen siirtyi omaan Bemariinsa, joka oli autoni toisella puolella, ja ajoi pois. Näin selkeästi lounastuntipanon :D. Toivottavasti joku tunnistaa puolisonsa.
Anteeksi, en ymmärtänyt, miksi tämä mielestäsi oli pettämistä?
Terv. autoileva sinkkunainen
Miehellä oli sormus, naisella ei. Lääpinnän määrästä ei jäänyt epäselvyyttä suhteen laadusta.
Sormus on selvä merkki tietenkin, näitpä hyvin sinne autoon. Kiihkeitä seksisuhteita harrastavat kyllä muutkin kuin varatut.
Sormus vasemmassa nimettömässä yleensä kertoo avo- tai aviosäädystä. Ja tottakai näin, autot olivat molemmin puolin alle kahden metrin etäisyydellä autostani. Tarkkuutta ja huollelisuutta nyt, salarakkaat!
Miksi te haluatte pilata hyvän jutun?! Kirjoittaja kertoi nähneensä kyseisen tapahtuman, me emme voi sitä tietää mitä tapahtui ja hauskempi uskoa, että kyse oli pettämisestä kun ollaan tällaisessa ketjussa.
Kyllä nyt vähän tuntuu että on värikynää tässä jutussa. Että ois nähnyt molempien kädet viereisestä autosta. Toisekseen et silti välttämättä todistanut yjtään mitään. Jos tosiaan oli lounastunti niin saattaahan olla ettei nainen saa esim työnsä puolrsta pitää sormusta sormusta vaan laittaa sen vasta työpäivän päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään seurasin parkkipaikalla lounasaikaan kun miehen Audi pysäköi oman autoni viereen ja autossa kiihkeästi suudeltiin, halailtiin ja puhuttiin. Jostain oltiin tulossa. Hetken kuluttua nainen siirtyi omaan Bemariinsa, joka oli autoni toisella puolella, ja ajoi pois. Näin selkeästi lounastuntipanon :D. Toivottavasti joku tunnistaa puolisonsa.
Anteeksi, en ymmärtänyt, miksi tämä mielestäsi oli pettämistä?
Terv. autoileva sinkkunainen
Miehellä oli sormus, naisella ei. Lääpinnän määrästä ei jäänyt epäselvyyttä suhteen laadusta.
Ihan hyvin voivat olla tavallinen pariskunta lounastuntipanolla :) Mun mies käyttää sormusta mutta mä en voi, koska sormet turposi raskauden aikana ja sen jälkeen.
Osuiko? Onko teillä audi?
Pikkukaupungin mielenvikainen sonni harrasti saman opiskelupaikan naisia. Yhden kun jätti niin toisen jo otti ja oli niitä opiskelijatyttöjä useampi samaan aikaan. Sonni sai yhden heistä raskaaksi. Tällä hetkellä tämä pariskunta on mielestäni yhdessä, mutta mies löytyy edelleen netin seuranhakupalstoilta ja pettää lapsensa äitiä.
Myös poliisi ja lastensuojelu ovat olleet vakioasiakkaita tuon perheen luona.
Eräs kaveri sai tietää seurustelun alkuaikoina miehensä pettäneen. Antoi anteeksi lopulta. Lähti 1,5vuodeksi töihin toiseen maahan. Silloin tämä mies oli sanonut meidän yhteiselleystävälle ettei ole varma pystyykö olemaan uskollinen...tätä emme kunpikaan kertoneet eteenpäinkaverillemme. Heillä kolme lasta nyt. Toivon että on pysynyt uskollisena.
Yksi opiskelukaveri petti kihlattuaan luokkakaverin kanssa. Tämä pari muutti toiselta paikkakunnalta, kihloissa olivat. Hiljalleen alettiin huomaamaan että tämä mies, vaikka Jukka, alkoi viihtyä hieman liian hyvin tämän luokkakaverin, vaikka Janitan, kanssa.
Kihlattu oli Janitan seurassa kuin myrkyn niellyt, mitään rumaa ei Janitasta sanonut mutta huomattiin, että vihasi. Jukka ja Janita alkoivat tiivistyä ja ainakin olivat toistensa luona yötä, en tiedä mentiinkö seksiin saakka. Jukka kävi myös Janitan äitiä tapaamassa... Vaikka oli vielä kihloissa!
Kihlattu kuulemma epäili jo pitkään, että jotain näiden kahden välillä on. Kertoivat naureskellen että on se hullu ämmä, ihan sairas... Vaikka tosiaan oli ihan oikeassa.
Lopulta kihlattu kysyi yhdeltä Jukan kaverilta, että onko hän tulossa hulluksi vai tapahtuuko jotain hänen selkänsä takana. Pyysi kertomaan rehellisesti, mutta ei kerrottu. Pian jätti miehen, ja hieman myöhemmin sai tietää mitä Jukka oli tehnyt. Kuka lie hänelle sitten kertoi... :) Heitti miehen ulos ja kertoi kaikille, mitä mies oli tehnyt.
No ei näiden kahden juttu sitten kestänyt, Janitalla oli jo uusi kierroksessa. Kun Jukka ei ollut enää varattu, ei kiinnostanut.
Varmaan aika perus tarina, mutta jäänyt mieleen ja vaivaamaan kun tapahtui niin lähellä.
Muuan herra kävi panemassa neitoa A, joka tuli raskaaksi. Nainen piti lapsen. Naisen paras ystävä, neito B, halusi myös lapsen, joten meni panemaan saman herran kanssa ja myös hän tuli raskaaksi. Naiset naureskelivat miten kiva on kun saavat molemmat lapsen ja ovat keskenään parhaita kavereita. Tämä muuan herra pääsikin maksamaan heti kahdelle naiselle elarit. Neito B halusi sisaren lapselleen joten kävi uudestaan panee samaa herraa ja tuli raskaaksi. Herra siis maksoi kolmesta lapsesta elarit ja ikää 18-19v. Ystävykset olivat tyytyväisiä.
Sittemmin kuulin, että sama herra on pari muutakin lasta siittänyt, joten aika iso siivu palkasta taitaa mennä lasten elatuksiin. Eipä kyllä paljon järki paina päässä.
Ollessani koiran kanssa aamulenkillä yhtenä arkiaamuna vähän ennen klo kahdeksaa, näin naisen ja miehen kävelevän lenkkipolkua pitkin autoilleen, toisen auto oli pienellä parkkipaikalla ja toisen lenkkipolun varressa. Näin heidät jo kaukaa, halailivat ja pusuttelivat, juttelivatkin. Heidän huomattuaan minut, lähtivät tosiaan toisistaan erkaantuen kävelemään autoilleen. Molemmilla oli selkeästi työvaatteet päällään, olivat todennäköisesti siis tapaamassa ennen töitä.
Tämä tapahtui asuinalueen viereisessä metsässä, jossa tosiaan menee lenkkireitti ja läheisen uimarannan takia siinä on pieni parkkipaikka. En siis keksi mitään muuta syytä heidän siellä olemiseen niissä vaatteissa, kuin salainen tapaaminen.
Törmäsin jokin aika sitten erääseen vanhaan sinkkuaikojen tuttavaani (nykyään olen siis avoliitossa). Mentiin sitten kaljalle ja juteltiin niitä näitä, ja tämä mies kertoi olevansa nykyään onnellisesti parisuhteessa. Ylisti tyttöystäväänsä maasta taivaisiin, miten on kuulemma hieno ihminen ja haluaa olla tämän kanssa koko loppuikänsä... Tuli siis vähän yllärinä, että lopulta kun mun oli tarkoitus lähteä kotiin, alkoi tyyppi ihan muina miehinä pokailemaan. :P Ei oltu kumpikaan edes humalassa. Kun en lähtenytkään herran mukaan, yritti vielä seivata tilanteen väittämällä koko juttua vitsiksi. Juuei. Taisi tämä mukavan oloinen tuttu osoittautuakin ehdaksi av-tason jännämieheksi!
Vierailija kirjoitti:
Ollessani koiran kanssa aamulenkillä yhtenä arkiaamuna vähän ennen klo kahdeksaa, näin naisen ja miehen kävelevän lenkkipolkua pitkin autoilleen, toisen auto oli pienellä parkkipaikalla ja toisen lenkkipolun varressa. Näin heidät jo kaukaa, halailivat ja pusuttelivat, juttelivatkin. Heidän huomattuaan minut, lähtivät tosiaan toisistaan erkaantuen kävelemään autoilleen. Molemmilla oli selkeästi työvaatteet päällään, olivat todennäköisesti siis tapaamassa ennen töitä.
Tämä tapahtui asuinalueen viereisessä metsässä, jossa tosiaan menee lenkkireitti ja läheisen uimarannan takia siinä on pieni parkkipaikka. En siis keksi mitään muuta syytä heidän siellä olemiseen niissä vaatteissa, kuin salainen tapaaminen.
Keski-ikäiset eronneet muuten tapailevat myös salassa omilta lapsiltaan, eivät kaikki laahaa uusia kumppaneita heti kotiin. Kiva siellä teinien olisikin kuunnella sängyn ryskymistä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on paljon. Pöykkölän seudulla Rovaniemellä sama auto parkkeerasi aina tietyille metsäteille ja levikkeille niitä hommia varten. Tuli useamman kerran nähtyä ja tiedoksi tätä harrastaville: kyllä teidät nähdään ellette ihan erämaahan mene. Auto on aika julkinen paikka.
Tiedän miehen jonka avovaimo oli juuri synnyttänyt ja mies oli juhlimassa varpajaisia. Vaimo oli vielä sairaalassa vauvan kanssa ja sillä aikaa mies pani toista naista heidän kotonaan. Ovat tietääkseni eronneet jo. Miehellä oli muitakin hoitoja.
Eräs naisystäväni pettää aviomiestään naimisissa olevan perheellisen miehen kanssa. Hekin harrastavat seksiä toistensa kotona ja autossa ja jopa miehen työpaikalla.
Toinen ystävätär etsii kokoajan netistä miehiä joiden kanssa käy treffeillä ja juttelee. Hänelläkin on avomies.
Onneksi en ole itse suhteessa. Tosi monet pettävät.
Vierailija kirjoitti:
Mieshenkilö, kolmen lapsen isä, oli pettänyt vaimoaan kuuden eri naisen kanssa parin vuoden aikana. Minä olin siis hetken aikaa nro 6, mutta lopetin jutun kun en voinut elää itseni kanssa toisena naisena. Etsi seuraa nettitreffipalstoilta klassisella "kun vaimoni ei anna hellyyttä eikä seksiä" -perustelulla, joka toki saattoi olla tottakin mutta seksin puutteesta kaverilla ei kyllä oikeasti ollut mitään käsitystä... Saattoi lähteä aamuviideltä kotoaan ajamaan kymmenien kilometrien matkan, että pääsi luokseni pariksi tunniksi ennen töiden alkua. Minun jälkeeni löytyi aika nopeasti seuraava seuralainen, tiedän koska viestiteltiin jonkin aikaa vielä sen jälkeen kun laitoin suhteen poikki.
Miten nainen voi mennä tuohon "en saa kotona hellyyttä ja seksiä" 😂itse kysyisin että miksi et sitten eroa ja etsi naista jolta hellyytä ja seksiä saat. Ja totuuden mukainen vastaus olisi mieheltä varmasti "siksi koska valehtelen kun tekee mieli vierasta " jos vain totta osaisi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaa puolisonsa? Millä tuntomerkeillä?
Miksi pitää pettää. Ei ole tarpeeksi hyvää perustelua vielä tullut, että pettämisen hyväksyisin.
En näe siinä mitään järkeä. Jos oma parisuhde ei tarjoa sitä mitä kuuluukin tarjota, voi erota ja kokeilla sinkkuna sitten eri vaihtoehtoja.
Pettäminen jättää petettyyn jälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ihmetyttää että miksi ette voi kertoa näistä niille petetyille? Kai haluisitte tekin tietää jos oma puolisonne pettäisi teitä.
Ei ole mun ongelma. :D Hei haloo, kai nyt pariskunnan ystävät kertovat jos sattuvat asiaa todistamaan, mutta me ollaan vaan duunikavereita (eikä todellakaan läheisiä sellaisia), vaimoa en ole nähnyt kertaakaan. - ap
Itse asiassa kun et kerro, se on nimenomaan sun ongelma. Silloin teet päätöksen petetyn puolesta, esim mitä tämä voisi tehdä suhteelle. Näin petettynä voin sanoa että pahinta ei ole pettäjä, vaan kaltaisesi ympärillä olevat itsekkäät ihmiset, jotka tietävät kaiken ja tyytyvät vain naureskelemaan selän takana. Mikään ei tunnu sen ilkeämmältä, "hööhöh ei se vaimo ole vieläkään tajunnut höhöhö"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ihmetyttää että miksi ette voi kertoa näistä niille petetyille? Kai haluisitte tekin tietää jos oma puolisonne pettäisi teitä.
Ei ole mun ongelma. :D Hei haloo, kai nyt pariskunnan ystävät kertovat jos sattuvat asiaa todistamaan, mutta me ollaan vaan duunikavereita (eikä todellakaan läheisiä sellaisia), vaimoa en ole nähnyt kertaakaan. - ap
Itse asiassa kun et kerro, se on nimenomaan sun ongelma. Silloin teet päätöksen petetyn puolesta, esim mitä tämä voisi tehdä suhteelle. Näin petettynä voin sanoa että pahinta ei ole pettäjä, vaan kaltaisesi ympärillä olevat itsekkäät ihmiset, jotka tietävät kaiken ja tyytyvät vain naureskelemaan selän takana. Mikään ei tunnu sen ilkeämmältä, "hööhöh ei se vaimo ole vieläkään tajunnut höhöhö"
Samaa mieltä olen. Petetyllä on oikeus saada tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshenkilö, kolmen lapsen isä, oli pettänyt vaimoaan kuuden eri naisen kanssa parin vuoden aikana. Minä olin siis hetken aikaa nro 6, mutta lopetin jutun kun en voinut elää itseni kanssa toisena naisena. Etsi seuraa nettitreffipalstoilta klassisella "kun vaimoni ei anna hellyyttä eikä seksiä" -perustelulla, joka toki saattoi olla tottakin mutta seksin puutteesta kaverilla ei kyllä oikeasti ollut mitään käsitystä... Saattoi lähteä aamuviideltä kotoaan ajamaan kymmenien kilometrien matkan, että pääsi luokseni pariksi tunniksi ennen töiden alkua. Minun jälkeeni löytyi aika nopeasti seuraava seuralainen, tiedän koska viestiteltiin jonkin aikaa vielä sen jälkeen kun laitoin suhteen poikki.
Miten nainen voi mennä tuohon "en saa kotona hellyyttä ja seksiä" 😂itse kysyisin että miksi et sitten eroa ja etsi naista jolta hellyytä ja seksiä saat. Ja totuuden mukainen vastaus olisi mieheltä varmasti "siksi koska valehtelen kun tekee mieli vierasta " jos vain totta osaisi puhua.
Suurin osa näistä, jotka väittävät jäävänsä kotona vaille hellyyttä ja seksiä puhuvat paskaa. Todeksi havaittu juttu, että kyseiset vain haikailevat vieraan perään. Monet heistä jopa itse pihtaavat sitä hellyyttä ja seksiä kotona kumppanilleen.
Eräs ulkomaalaistaustainen mutta Suomessa 20 v asunut entinen työkaverini kerran ihmetteli: "Miksi sinä et ole naimisissa, kun sulla kerran on lapsiakin ja sä puhut sun miehestä?"
Sanoin, että olenhan minä, ollut naimisissa jo 20 vuotta, että mistä hän nyt tuollaista keksi.
"Kun sulla ei ole sormusta!"
(en käytä sormuksia atopian takia)
Siis sormus tai sen puuttuminen ei kerro varmasti mitään ihmisen siviilisäädystä. Ei sen perusteella vielä kannata tehdä johtopäätöksiä ja tuomioita.