Juoruillaan ja kauhistellaan täällä tosielämän pettämisjuttuja :D
Huom! Ei nimikirjaimia, paikkakuntia... ei mitään tunnistettavaa!
Minä aloitan. Pakko purkaa jonnekin. :D Tänään (päivä muutettu) lävähti iloinen raskausuutinen Facebookiin vaikka vielä kk sitten firman illanistujaisissa pariskunnan mies ehdotteli (ja pussaili/käpälöi julkisesti) jatkoja hotellissa hänen laskuun kollegalle. Ja luulin että parisuhteen loppulaskenta on alkanut, mutta kävikin näin. :D Huh huh!
Avautukaa! Saa moralisoida, mutta... näitä nyt tapahtuu. :D Ja kyllä perjantaille pitää jotain hupia saada. t. kukkahattutäti, jolle pettäminen omalla kohdalla on ihan nou-nou
Kommentit (282)
Tunnen 30+v naisen jolla on lapsia, rakastava mies sekä "vakaa" liitto - ainakin päällisin puolin. Naisella on vaan kamala tarve päästä todistamaansa viehättävyyttään niin ehdottelemalla kaikille kuin strippaamalla baarissa. Nainen myös etsii nuorempia miehiä, juuri ja juuri täysi-ikäisiä joiden kanssa pettää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään seurasin parkkipaikalla lounasaikaan kun miehen Audi pysäköi oman autoni viereen ja autossa kiihkeästi suudeltiin, halailtiin ja puhuttiin. Jostain oltiin tulossa. Hetken kuluttua nainen siirtyi omaan Bemariinsa, joka oli autoni toisella puolella, ja ajoi pois. Näin selkeästi lounastuntipanon :D. Toivottavasti joku tunnistaa puolisonsa.
Anteeksi, en ymmärtänyt, miksi tämä mielestäsi oli pettämistä?
Terv. autoileva sinkkunainen
Miehellä oli sormus, naisella ei. Lääpinnän määrästä ei jäänyt epäselvyyttä suhteen laadusta.
Sormus on selvä merkki tietenkin, näitpä hyvin sinne autoon. Kiihkeitä seksisuhteita harrastavat kyllä muutkin kuin varatut.
Sormus vasemmassa nimettömässä yleensä kertoo avo- tai aviosäädystä. Ja tottakai näin, autot olivat molemmin puolin alle kahden metrin etäisyydellä autostani. Tarkkuutta ja huollelisuutta nyt, salarakkaat!
Kirjoittaja taisi tarttua siihen, että ensimmäisessä viestissäsi et maininnut mitään sormuksista. Olisivathan osapuolet voineet olla alkuhuumassa olevia sinkkuja tai 15 vuotta naimisissa ollut pari, joiden tiet vain jostain syystä erosivat siinä parkkiksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään seurasin parkkipaikalla lounasaikaan kun miehen Audi pysäköi oman autoni viereen ja autossa kiihkeästi suudeltiin, halailtiin ja puhuttiin. Jostain oltiin tulossa. Hetken kuluttua nainen siirtyi omaan Bemariinsa, joka oli autoni toisella puolella, ja ajoi pois. Näin selkeästi lounastuntipanon :D. Toivottavasti joku tunnistaa puolisonsa.
Miehellä oli sormus, naisella ei. Lääpinnän määrästä ei jäänyt epäselvyyttä suhteen laadusta.
Ihan hyvin voivat olla tavallinen pariskunta lounastuntipanolla :) Mun mies käyttää sormusta mutta mä en voi, koska sormet turposi raskauden aikana ja sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormus on selvä merkki tietenkin, näitpä hyvin sinne autoon. Kiihkeitä seksisuhteita harrastavat kyllä muutkin kuin varatut.
Sormus vasemmassa nimettömässä yleensä kertoo avo- tai aviosäädystä. Ja tottakai näin, autot olivat molemmin puolin alle kahden metrin etäisyydellä autostani. Tarkkuutta ja huollelisuutta nyt, salarakkaat!
Kirjoittaja taisi tarttua siihen, että ensimmäisessä viestissäsi et maininnut mitään sormuksista. Olisivathan osapuolet voineet olla alkuhuumassa olevia sinkkuja tai 15 vuotta naimisissa ollut pari, joiden tiet vain jostain syystä erosivat siinä parkkiksella.
Heh, kuka 15 vuotta yhdessä ollut pari lääppisi toisiaan niin. Iältään olivat kuitenkin noin nelikymppisiä. Jollain on nyt huono omatunto?
Minäpä kerron oman epäonnistuneen pettämistarinani. Olin aupairina ulkomailla nuorena ja poikkis odotteli kotimaassa. Yksi todella komea paikallinen paha poika tuli kaverinsa kanssa vastaan kun olin jonkin toisen aupairin kanssa pubissa, pojat antoivat meille numeronsa ja soitimme heille sitten parin viikon päästä. Olin yksinäinen, inhosin aupairin hommaa ja tunsin oloni turvattomaksi vieraassa maassa ja niinpä sitten olin heikko komean nuorukaisen pyynnölle tavata. Tiesin kyllä, mihin se vie. Meillä oli runsaasti kemiaa ja muutamassa viikossa juttu eteni suutelu- ja halailuasteelle, kerroin kyllä että minulla on poikaystävä jota omasta mielestäni rakastin. En tiedä rakastinko, oikein en missään tapauksessa tehnyt. Monet kerrat tämän pahan pojan kanssa minusta tuntui, että hänen olisi tarvinnut vain viedä juttua pidemmälle ja olisin antanut mennä, mutta hän ilmeisesti odotti että jotenkin antaisin selkeän luvan. Olin itse passiivinen koska olin tunnontuskissa ja sekaisin tunteistani kahta miestä kohtaan. Sitten kerran olimme hänen luonaan ja jälleen kerran hiukan pelehtimässä, niin hän heitti itsensä ilkosen alasti ja kyllähän hänessä oli nähtävää... Vastoin lukuisia kuvitelmiani joissa olin kelannut tällaista tilannetta sydän ja muutkin paikat pamppaillen, äkkiä minulle tuli vain hirveän tympääntynyt olo ja pyysin tyyppiä viemään minut takaisin aupairperheeni luo.
Turha kai sanoakaan, että hän ei enää halunnut tavata minua tämän jälkeen. Minulle jäi siitä käteen vain turha ihastuminen ja tunnontuskat. Ja se oli minulle ihan oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pitää sormusta, minä en. En saa töissä pitää koruja enkä jaksa aina laittaa sormusta sormeen, ottaa pois. Huolehtia, ettei mene hukkaan työpäivän aikana. Ehkä joku sitten luulee, että pettää vaimoaan minun kanssaan kun joskus sovimme lounastreffit kaupungille ja lähdemme omilla autoillamme eri suuntiin lounaan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kuka 15 vuotta yhdessä ollut pari lääppisi toisiaan niin. Iältään olivat kuitenkin noin nelikymppisiä. Jollain on nyt huono omatunto?
Off topic, minä olen ollut mieheni kanssa 17 vuotta ja kyllä kielarit autossa kuuluivat asiaan, kun tulin viikon työmatkalta äskettäin. Jos olisi lapsia, harrastettaisiin kai useamminkin lounaspanoja kuin nykyään.
Pettäminen on todella yleistä, eikä useinkaan ole kyse siitä, että perheitä rikottaisiin. Kunhan pidetään hauskaa, nautitaan ihastumisen tunteesta ja hyvästä seksistä. Siksi en kerro näistäkään, se ei satu, mitä ei tiedä.
* Työkaveri (mies) panee kaikkea mahdollista, oman vaimon lisäksi. Reissuissa aina on poka, parilla paikkakunnalla vakihoito. Tämä työkaveri perheineen asuu lähellä meitä, ja naapurustosta löytyy myös työkaverin naisystävä, samanikäinen naimisissaoleva perheenäiti. "Kaikki" tietävät suhteesta, paitsi puolisot. Ovat usein lastensa kanssa liikenteessä avoimesti ystävinä, mutta ovat myös härskejä panemaan autossa, lasten paikallaollessa jomman kumman kotona, julkisten tilojen vessoissa yms. Tiedän tämän, koska työkaveri uskoutuu mulle, tilittää oikein inhorealistisesti kaiken kun tietää etten kerro. Hänellä siis vaimo, naisystävä (ollut 3 v), muutama vakipano ja kymmeniä yhden kerran juttuja.
* Ystäväni, 36 v nainen, naimisissa 57 v kanssa. Heillä lapsia. Nainen on seksiaddikti, mies hyvä ja leppoisa kumppani muttei kovin seksuaalinen. Mies päivätöissä 8-16 ja nainen vuorotöissä. Vapaapäivät ja iltavuorojen aamut täyttyy panemisesta, usein 2-3 miestä samana päivänä. Löytää näitä miehiä Suomi24:sta. Naisporukan laivareissulla aina meillä kaksi hyttiä ja niissä yht. 4-6 naista, mutta tämä toinen hytti on aina varattu oikeasti tämän ystävämme seksihurjasteluille. 23 h risteilyyn mahtuu helposti neljä miestä ja kimppaseksiäkin.
* Miehen veli, hänellä on ollut jo 5 v suhde nuorempaan poikamaiseen hevosnaiseen. Miehellä vaimo ja lapsia, mutta tämä heppanainen on kuulemma sielunkumppani.
* Työpaikalla meillä on useita pikkujouluaccidentteja yms. Itse en ole koskaan niihin lähtenyt, vaikka vonkausta on ollut. Hyvänä "jätkänä" ja rentona kaverina mulle uskalletaan tunnustaa näitä, ja monet ei edes peittele näitä.
Nainen pani salaa parhaan kaverinsa miestä, kun kaverilleen tuli avioero vireille.
Facebookissa laittoivat toistensa seinille kaikenlaisia viestejä, luottivat siihen ettei miehen vaimo katso niitä tai tajua mitä ne tarkoittavat.
Myös minä panin tuota naista, joten siksi tiedän kaikki nämä. Kerran nainen pyysi minua ottamaan alastonkuvia itsestään, joita sitten lähettelisi sille miehelle. Mies laittoi aina toivetta, millaisen kuvan haluaa sähköpostiin (ennen älypuhelinaikaa tapahtui kaikki nämä), nainen sitten otti kuvan itse tai pyysi minua ottamaan.
Myöhemmin kun avioero peruttiin, ja kaverilla ja sen miehellä meni taas hyvin, niin kutsuivat naisen luokseen kylään. Saunan jälkeen nainen istui sohvalla miehen kanssa, miehen nainen nukahti. Nainen hiplasi miehen munaa kylpytakin alta.
Nainen myös sanoi että mies on pannut 10-20 opiskelijaansa, toimii mm. opetusalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus, toivottavasti et koskaan näe meitä :D 19v yhdessä ja edelleen hulluna toisiimme! Ja mies käyttää sormusta mutta minä en ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voivat olla tavallinen pariskunta lounastuntipanolla :) Mun mies käyttää sormusta mutta mä en voi, koska sormet turposi raskauden aikana ja sen jälkeen.
Ihan normi lounaspano. Mies käyttää sormusta, mä en. Teinejä on joskus päästävä pakoon. Vaikka sitten autossa lounasaikaan :). 21v yhdessä.
Jotenkin surullista, että juuri pettämisketjuna pidetään mahdottomana, että nelikymppisillä voisi olla jotain muutakin kiihkeää seksielämää kuin syrjähyppyjen harrastamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt vähän tuntuu että on värikynää tässä jutussa. Että ois nähnyt molempien kädet viereisestä autosta. Toisekseen et silti välttämättä todistanut yjtään mitään. Jos tosiaan oli lounastunti niin saattaahan olla ettei nainen saa esim työnsä puolrsta pitää sormusta sormusta vaan laittaa sen vasta työpäivän päätteeksi.
Ex-avomies ensin petti tuttavanaisen kanssa ja jätti. Nyt ovat olleet kimpassa alle puoli vuotta ja kihlautuivat tuossa vähän aikaa sitten. Noh, mies pettää tätä uuttakin, asun lähellä tätä miestä (hänellä on kakkosasunto) ja niinpä vaan sinne kakkosasuntoonsa tuo seuralaisia. En ajatellut kertoa tuolle kihlatulle, miksipä niin tekisinkään.
Vaimo oli raskaana ja odottivat toista lasta. Synnytyssairaalassa olon aikana mies lähti ja suoraan toisen naisen luokse, joka oli myös raskaana neljännellä kuulla. Tämä nainen tosin jäi myös pian, koska kolmas nainenkin oli paksuna, jonka luokse ei tosin muuttanut vaan neljännen naisen. (joka ei siis kyllä saanut lasta) Miehelle syntyi siis kolme lasta kolmen eri naisen kanssa vuoden aikana. Eikä ollut edes komea mies tai mitenkään supliikki. En tajua.
Sossu oli muuten ehdottanut suoraan piuhojen katkaisua elarineuvotteluissa.
Miehellä ollut koko suhteen ajan (~5 v.) nettideittiprofiili melko säännöllisessä käytössä. Jos tätä ei lasketa vielä pettämiseksi niin on pettänyt ihan fyysisestikin menemällä sänkyyn toisen kanssa. Miehellä liikkuva työ, mikä osaltaan mahdollistaa kaksoiselämän. Nainen hehkuttaa rakkauttaan somessa, on tullut aiemmassa suhteessaan petetyksi. Sanotaanko näin, että on saanut asiasta vihiä mitä nykyinen mies touhuaa, mutta liekkö sinisilmäinen.
Äitini ystävänainen ja hänen miehensä olivat olleet onnellisesti naimisissa jo kymmenisen vuotta, kunnes eräänä päivänä nainen tuli kotiin, ja mitä hän löysikään... Hänen miehensä toisen miehen kanssa suoraan sänkypuuhissa makuuhuoneessa. Ei sanonut nainen sanaakaan, alkoi vain samantien pakata tavaroitaan. Oli niin järkyttynyt, ei tiennyt miten tuossa tapauksessa olisi tullut reagoida :/
Sain kuulla, 10 vuotta eron jälkeen että se mun jättämä paskiainen oli pettänyt mua. Ja mulla huono omatunto jättämisestä. Erittäin uskovainen yhteinen tuttu kertoi, en usko että valehtelee, nimestä voin päätellä. Synninpäästö.. vaihdoin nykyiseen, enkä turhaan näemmä. :)
Oma kokemus: kamala humala lähikuppilassa. Eräs tuntematon mies, keskustelua pitkin iltaa ajuiduimme... Suutelu niin. Kovaa, ehkä jopa puri niin että seuraavana päivänä sattui. En kadu. Suutelemien katson läpi sormien, niin omassa kuin miehen käytöksessä. Panemiseen pitää nähdä niin paljon enemmän vaivaa, että se on jo harkittu teko.