Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

120-48!

Vierailija
17.02.2017 |

Hahahaa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Perversionne saa edetä.

Vierailija
2/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pettynyt. Siis miten voi olla nyky-Suomessa 48 kansanedustajaa, jotka vastoin perustuslakia äänestivät syrjinnän puolesta? Ja niin moni jätti äänestämättä?

Heikoissa kantimissa on ihmisoikeudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pettynyt. Siis miten voi olla nyky-Suomessa 48 kansanedustajaa, jotka vastoin perustuslakia äänestivät syrjinnän puolesta? Ja niin moni jätti äänestämättä?

EIT on todennut että avioliiton rajaaminen miehen ja naisen väliseksi asiaksi ei ole ihmisoikeusrikkomus.

Vierailija
4/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turha näytelmä. Onneksi nyt voi hyvillä mielin odottaa 1.3. kun Suomesta tulee vihdoin sivistysvaltio. Tämänhän olisi pitänyt tapahtua jo vuosia sitten. Lukuisat muut maat eri puolilla maailmaa olivat meitä tässä asiassa edellä. Useat turistit ovat kovasti ihmetelleet miten Suomen kaltainen korkeasti koulutettu maa oli muita länsimaita jäljessä Onneksi vihdoin asia on korjattu. Hyvä te 120 kansanedustajaa! 💙

Vierailija
5/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JES JES JES! Maailma ei otakaan takapakkia Trumpin perässä kohti pimeyttä ja keskiaikaa.

Vierailija
6/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilo tästä oli että saa juhlistaa samaa asiaa kahdesti! En kuitenkaan nosta hihhuleille maljaa. En nyt enkä koskaan. T. Nimim. Skumpat kylmässä :)

Vierailija
7/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIT on todennut että avioliiton rajaaminen miehen ja naisen väliseksi asiaksi ei ole ihmisoikeusrikkomus.

Ihmisoikeuksien yleismaailmallinen julistus, 16. artikla

Täysi-ikäisillä miehillä ja naisilla on oikeus solmia avioliitto ja perustaa perhe ilman minkäänlaisia rodusta, kansalaisuudesta tai uskonnosta johtuvia rajoituksia. Heillä on yhtäläiset oikeudet avioliittoon, avioliiton aikana ja sen purkamisen jälkeen.
Avioliiton solmiminen tapahtukoon vain tulevien aviopuolisoiden vapaasta ja täydestä suostumuksesta.
Perhe on yhteiskunnan luonnollinen ja perustava ydinosa ja sillä on oikeus yhteiskunnan ja valtion suojaan.

(http://www.ohchr.org/EN/UDHR/Pages/Language.aspx?LangID=fin)

Vierailija
8/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhulit otti pataan oikein huolella! 

Tämä se oli vasta jytkyjen jytky :D

Vierailija
9/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin turha näytelmä. Onneksi nyt voi hyvillä mielin odottaa 1.3. kun Suomesta tulee vihdoin sivistysvaltio. Tämänhän olisi pitänyt tapahtua jo vuosia sitten. Lukuisat muut maat eri puolilla maailmaa olivat meitä tässä asiassa edellä.

Inhottavaa kiusaamisnäytelmää kyllä, mutta ei turhaa. Mä olen sitä mieltä, että koska se oli kansalaisaloite, oli oikein ja tärkeää, että se käsiteltiin. Muutenhan demokratia ei toimisi. Meidän tasa-arvon kannattajien pitää muistaa, että meitä mahtuu moneen junaan: kaikkia pitää kohdella kuitenkin lain mukaan.

Onneksi eduskunta äänesti sen kumoon. Rakkaus voittaa vihan!

Vierailija
10/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeuksien yleismaailmallinen julistus, 16. artikla

Täysi-ikäisillä miehillä ja naisilla on oikeus solmia avioliitto ja perustaa perhe ilman minkäänlaisia rodusta, kansalaisuudesta tai uskonnosta johtuvia rajoituksia. Heillä on yhtäläiset oikeudet avioliittoon, avioliiton aikana ja sen purkamisen jälkeen.

Avioliiton solmiminen tapahtukoon vain tulevien aviopuolisoiden vapaasta ja täydestä suostumuksesta.

Perhe on yhteiskunnan luonnollinen ja perustava ydinosa ja sillä on oikeus yhteiskunnan ja valtion suojaan.

(http://www.ohchr.org/EN/UDHR/Pages/Language.aspx?LangID=fin)

Nimenomaan miehillä ja naisilla.

Vierailija
11/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätös rikkoo sekä EU:n lainsäädäntöä että YK:n ihmisoikeuksien julistusta sekä lsten oikeuksien sopimusta vastaan.

Miten avioliiton kieltäminen ihmisiltä sukupuoleen ja sukupuoliseen suuntaukseen vedoten EI olisi ihmisoikeusrikkomus? Selitäpä se mulle. Ja sitten vielä päätös asettaa erilaisissa avioliitoissa syntyneet lapset eriarvoiseen asemaan keskenään.

Vierailija
12/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhulit ottivat pataansa toistamiseen. Toisaalta, itsepä tätä kakkoskertaa kerjäsivät. ;DD Ja huom. tällä kerralla äänestys ei edes mennyt tiukille :D

Vierailija
13/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo tietoa, ketkä ovat äänestäneet puolesta ja ketkä vastaan? En ole ainakaan vielä mistään tietoa löytänyt.

Kun aitoavioliitto sai noin vähän kannatusta, niin tuskin kaikki persutkaan sen takana oli, koska muutama lestakepuli nyt ainakin aitoavioliiton puolesta äänesti. 

Vierailija
14/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätös rikkoo sekä EU:n lainsäädäntöä että YK:n ihmisoikeuksien julistusta sekä lsten oikeuksien sopimusta vastaan.

Miten avioliiton kieltäminen ihmisiltä sukupuoleen ja sukupuoliseen suuntaukseen vedoten EI olisi ihmisoikeusrikkomus? Selitäpä se mulle. Ja sitten vielä päätös asettaa erilaisissa avioliitoissa syntyneet lapset eriarvoiseen asemaan keskenään.

Ei riko. Kaikki nuo julistukset on laadittu niin että niissä puhutaan vain perheistä joissa on isä ja äiti. Mikään muu ei olisi koskaan mennyt läpi YK:ssa ja muissa kansainvälisissä foorumeissa.

Homohössötys on varsin pienen elitistisen piirin touhua.

Vierailija
15/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jo tietoa, ketkä ovat äänestäneet puolesta ja ketkä vastaan? En ole ainakaan vielä mistään tietoa löytänyt.

Kun aitoavioliitto sai noin vähän kannatusta, niin tuskin kaikki persutkaan sen takana oli, koska muutama lestakepuli nyt ainakin aitoavioliiton puolesta äänesti. 

http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005092099.html

tuolla on lista äänestyksestä.

Haluaisin kyllä vielä listan, jossa kerrottaisiin kaikki, jotka äänesti eri tavalla nyt kuin viimeksi.

Vierailija
16/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä vielä listan, jossa kerrottaisiin kaikki, jotka äänesti eri tavalla nyt kuin viimeksi.

Joo tarkkaa analyysiä ketkä käänsivät kelkkaa ja ketkä laistivat äänestyksestä, tai äänestivätkö tyhjää? 

Vierailija
17/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodomma Gomarra! Muistakaa tämä kun maailma palaa Jumalan koston vuoksi!

Vierailija
18/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kaksi persua äänesti Aa-aloitetta vastaan, Juvonen (ei yllätys) ja Ville Tavio 😊 Kaikki vihreät, RKP ja vasemmisto samalla linjalla, kokoomus ja keskusta jakautui, kd kaikki Aa-aloitteen puolesta.

Vierailija
19/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitokset! Ei ollut silloin vielä tuossa Hesarin jutussa noita hekilökohtaisia tuloksia, kun vähän aikaa sitten kävin tuon jutun lukemassa.

Pikaisella läpikäynnillä ainakin kaapista tullut Markku Rossi (kepuli) käänsi nyt kelkkansa.

Vierailija
20/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo kysymys oli muotoiltu?